لپ تاپ استوک اچ پی Zbook15

  • لپ تاپ استوک اچ پی hp zbppk15
  • پردازنده گرافیکی NVIDIA Quardo K610M
  • دارای سرعت پردازش 2.7 تا 3.7 گیگاهرتز
  • دارای کارت حافظه 8 و 16 گیگابایتی
  • صفحه نمایش 15.6 اینچی
  • پردازنده مرکزی CORE I7
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی HP Zbook15

لپ تاپ hp zbook15 استوک اروپایی گرید A می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی پولتوک با ضمانت 20 روزه  تعویض و با بهترین قیمت بازار ارائه می شود. کمپانی اچ پی همواره لپ تاپ هایی مستحکم با کارایی بالا را عرضه می کند که این یکی از مشخصه اصلی تولیدات این کمپانی می باشد.  از نکات مهم در ارتباط با زدبوک 15 مقائم بودن آن در برابر شوک و ضربه می باشد و با افتادن لپ تاپ از ارتفاع خاموش نمی شود.

 



صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ HP Zbook15

صفحه نمایش لپ تاپ استوک   hp zbook15 دارای کیفیت تصویر full hd با رزولوشن 1080 پیکسل می باشد. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ اچ پی دارای یک پنل IPS مات برای زوم و رنگ های بهتر است. روشنایی صفحه نمایش زذدبوک حدود 300 نیت می باشد که برای صفحه نمایش مات 15.6 اینچی در شرایط نور محیط مناسب است. نسبت کنتراست آن حدود 1:550 است. از قابلیت های فوق العاده این صفحه نمایش می توان به دید عالی در فضای باز و زیر تابش نور مستقیم، پنل مات با کنتراست و روشنایی بالا و همچنین زاویه دید عالی اشاره کرد. شما می توانید در محیط هلی روشن و حتی زیر نور مستقیم آفتاب با لپ تاپ WorkStation خود نیز کار کنید بدون آنکه در دیدن تصاویر صفحه نمایش خود با مشکلی مواجه شوید زیر پنل مات نمایشگرضد انعکاس تابش و نور بوده و حتی در نور زیاد محیط شما همچنان بدون هیچ گونه مشکلی قادر به دیدن تصاویر می باشید.

صفحه نمایش اچ پی zbook15

 

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ استوک HP Zbook15

داشتن نور پس زمینه کیبورد یکی دیگر از امتیازات لپ تاپ ها به شمار می رود که لپ تاپ زدبوک از این امتیاز بی نیاز نیست. صفحه کلید لپ تاپ workstation zbook15 دارای ابعاد 11.5×35 سانتی متر می باشد که کلید های آن هنگام استفاده نرم و با حرکات کوتاه عمل می کنند. اندازه بزرگ صفحه کلید و وجود نور پس زمینه آن به کاربران کمک می کند تا در تاریکی نیز بتوانند از آن استفاده کنند. کلید های دارای ضخامت بسیار کم به اندازه 1.42 میلی متر است. به واسطه صفحه کلید کیبورد و کلید های بزرگ و با فاصله مناسب از هم شما می توتنید به راحتی و با سرعت بالا و بدون احساس خستگی مشغول به کار تایپ شوید درصد اشتباه تایپ کردن در این لپ تاپ بسیار کم است.

تاچ پد لمسی تقریبا در سمت چپ لپ تاپ و زیر کلید space قرار گرفته است. ابعاد تاچ پد لمسی 4×2.6 اینچ می باشد. صفحه لمسی چند انگشتی می باشد. کلید های چپ و راست موجود در این تاچ پد از جنس پلاستیک و بسیار محکم می باشند که کارایی آنها دقیقا همانند کارایی کلیک چپ و راست ماوس می باشد. تاچ پد لمسی لپ تاپ hp zbook15 کاربران خود را از خرید و استفاده از ماوس جداگانه بی نیاز کرده و شما می توانید از آن به عنوان ماوس استفاده کنید.

کیبورد لپ تاپ اچ پی zbook15

 

اتصالات و ارتباطات لپ تاپ HP Zbook15

انواع پورت های ورودی و خروجی برای راحتی کار کاربران در بدنه تعبیه شده است که هر نوع اتصالی که بخواهید را می توانید در آن پیدا کنید تمامی درگاه های مورد نیاز خود را بدون دردسر دانگل می توانید به دست آوردید که این خود از ویژگی ها و مزیت های زدبوک 15 می باشد. محل قرار گیری این پورت ها در چهار طرف لپ تاپ می باشند بعضی مواقع کاربران تمایل دارند تا برخی از پورت ها را به سمت عقب منتقل کنند تا فضای میز کار خود را خلوت کنند. حال به بررسی پورت ها و محل قرار گیری هر کدام از آنها می پردازیم;

در سمت راست لپ تاپ SD کارت ریدر، پورت ترکیبی صدا (میکروفن و اسپیکر)، یک عدد USB3.0، دی وی دی رایتر و خروجی تصویر.

در سمت چپ سیستم: یک قفل ضد سرقت، یک عدد USB2.0، پورت Thunderblot، پورت Display، پورت USB3.0، کارت توسعه و کارت هوشمند خوان.

در سمت پشت زدبوک: یک عدد  USB3.0و ورودی شارژر دستگاه و کارت شبکه قابل مشاهده است.

از دیگر پورت های zbook15 که آن را نسبت به رقبای خود متمابز می کند، اتصال دهنده داکت است. سیستم اثر انگشت موجود در این لپ تاپ استوک یکی دیگر از قابلیت های مثبت و مفید آن می باشد. برای اتصالات اضافی در زیر دستگاه یک درگاه Dockstation تعبیه شده است.

از امکانات ارتباطی لپ تاپ hp zbook15 می توان به wi-fi ، بلوتوث، کارت شبکه ، ماژول 3g برای سیم کارت و... اشاره کرد.

 

سخت افزار لپ تاپ استوک HP Zbook15

مجهز بودن لپ تاپ zbook به پردازنده قوی نسل چهار مدل 4800QM آن را به یک لپ تاپ حرفه ای و با کاربری رندرینگ تبدیل کرده است. در بعضی از موارد از پردازنده 4810QM نیز در این مدل استفاده شده است که مدل G2 این سری می باشد. پردازنده های QM از 4 هسته پردازشی واقعی و 4 هسته مجازی تشکیل شده اند. لپ تاپ اچ پی zbook15 با دو پردازنده core i5 و core i7 موجود می باشد. فرکانس لپ تاپ استوک اچ پی zbook15 2.7 گیگاهرتز است که با توجه به فناوری های توربوبست (Turbo Boost) می توان این فرکانس را تا 3.7 گیگاهرتز بالا برد. حافظه کش این پردازنده 6 مگابایت است.  لپ تاپ زدبوک همانند سایر هم رده های خود دارای تعداد بالایی اسلات رم می باشد. لپ تاپ hp zbook15 دارای 4 اسلات رم می باشد، این بدان معناست که اگر از رم 8 گیگابایتی استفاده می کنید می توانید لپ تاپ خود به کمک این چهار اسلات تا 32 گیگابایت رم ارتقاء دهید. این اسلات ها دو عدد در زیر صفحه کلید و دو عدد دیگر آن در پشت لپ تاپ قرار گرفته اند. رم استفاده شده در لپ تاپ zbook15 از نوع DDR3 PC3L می باشد.

کارت گرافیک موجود در این لپ تاپ ردبوک از نوع Nvidia K1100 و در برخی مدلهاK2100 می باشد.گرافیک موجود یک گرافیک حرفه ای می باشد که می توان انواع برنامه های از جمله اتوکد و DCC را ساپورت کند.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی zbook15

 

امنیت لپ تاپ استوک HP Zbook15

همواره محافظت از اطلاعات ذخیره شده و داده های موجود در لپ تاپ اهمیت فراوانی برای کاربران دارد که اچ پی این امنیت را برای کاربران خود فراهم آورده است. حفاظت از داده ها یکی از نقاط قوت کمپانی اچ پی می باشد. وجود تعدادی از نرم افزار ها و سخت افزار های محافظتی از جمله حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از کارت هوشمند به T PM ½ و برنامه های امنیتی Client Security این قابلیت را به شما می دهد تا از داده های خود محافظت کنید. توسط حسگر اثر انگشت شما می توانید لپ تاپ خود را طوری تنظیم کنید که تنها با اثر انگشت خودتان روشن شود و افراد دیگری جز خود شما نتوانند از آن استفاده کنند.حسگر اثر انگشت در زیر صفحه کلید اعداد قرار دارد.لپ تاپ استوک 15.6 اینچی زد بوک دارای سیستم ضد سرقت اینتل نیز می باشد. از دیگر قابلیت های لپ تاپ hp zbook15 می توان به مجهز بودن این سیستم به ماژول پلاتفرم قابل اطمینان TPM اشاره کرد که اطلاعات شخصی شما را امن نگه می دارد. دیگر نگران فراموش شدن پسورد لپ تاپ خود نباشید چون اچ پی برای آن هم تمهیداتی اتخاذ کرده است. مجهز بودن لپ تاپ زدبوک به کارت خوان Smart Card و کلید یدکی این امکان را به کاربران خود می دهد تا بتوانند پسوردهای فراموش شده خود را بازیابی کنند.

 

باتری لپ تاپ استوک HP Zbook15

لپ تاپ اچ پی zbook15 دارای باتری 8 سلولی با توان 83 وات بر ساعت می باشد. جنس باتری 8 سل لپ تاپ زد بوک از نوع لیتیوم می باشد. در حالت های عادی و استفاده از نور با روشنایی کم و بدون اتصال به وای فای باتری دوام تا 5.5 ساعت را دارد. اما هنگام استفاده با شدت نور زیاد و متصل بودن به بلوتوث و وای فای تا 1.5 ساعت می توان با آن کار کرد.

 

بدنه لپ تاپ استوک HP Zbook15

بدنه لپ تاپ اچ پیzbook15

بدنه لپ تاپ zbook15 از استحکام بالایی برخوردار می باشد جدا از بدنه چنین استحکامی را در بسیاری از بخش های بدنه همچون صفحه کلید و تاج پد و نمایشگر نیز شاهد هستیم. زدبوک 15 نیز همانند سایر هم رده های خود دارای بدنه فلزی می باشد که همین فلزی بودن بدنه موجبات استحکام آن را فراهم کرده است. بدنه zbook15 در سه رنگ مختلف خاکستری و با طراحی حرفه ایی که ظاهرا براق و بی نظیر بی نظرمی رسد، طراحی شده است. جنس بدنه لپ تاپ ورکتسیشن اچ پی از آلیاژی از آلومینیوم می باشد. در وسط بدنه خاکستری رنگ لپ تاپ زدبوک 15 لوگوی اچ پی با رنگی تیره تر و از همه جا مشکی تر وجود دارد. مقاومت درب، بدنه و لولاهای آن در مقابل فشار و لرزش عالی است.

 

جمع بندی

لپ تاپ زد بوک 15 یک لپ تاپ با قدرت بالا می باشد. که به کمک پردازنده و کارت گرافیک قوی ایی که دارد مناسب برای انصب انواع برنامه های سنگین می باشد.

از laptop hp zbook15 می توان برای تدوین فیلم، میکس و رندرینگ، نقشه کشی اتوکد، ظراحی های سه بعدی و حتی بازی های رایانه ای استفاده کرد.

لپ تاپ اچ پی zbook15 با دو پردازنده مختلف core i5 و core i7 و همچنین با دو رم متفاوت 8 و 16 گیگابایتی موجود است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.82 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA Quadro K2100M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
8 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

خرید

سلام هزینه لپ تاپ رو می تونم درب منزل پرداخت کنم؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله با پرداخت بیعانه از اول مابقیشو میتونید درب منزلتون پرداخت کنید
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA Quadro K2100M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.82 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
8 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی Zbook15

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم