لپ تاپ استوک اچ پی 745g4

  • لپ تاپ استوک اچ پی 745G4
  • صفحه نمایش 14 اینچ با کیفیت تصویر FULL HD
  • هارد دیسک 1 ترابایت، 500 گیگ و 256 گیگ SSD
  • دارای سرعت پردازش 2.1 تا 3.5 گیگاهرتز
  • دارای حافظه رم 4 و 8 و 16 گیگابایتی
  • مجهز به پردازنده A10
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 745g4

لپ تاپ HP EliteBook 745g4 همان طور که از نامش پیداست از نسل جدید لپ تاپ های EliteBook از سری لپ تاپ های نسل چهارم می باشد. لپ تاپ الیت بوک 745g2 دارای سه مدل صفحه نمایشگر 12 اینچ، 14 اینچ و 15 اینچ است که در ادامه به بررسی مشخصات مدل 14 اینچ این لپ تاپ می پردازیم. لپ تاپ اچ پی مدل 745g4 از سری لپ تاپ های الایت بوک کمپانی اچ پی دارای قیمت ایده آلی به نسبت کارایی ها و قابلیت هایش می باشد.



صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ اچ پی EliteBook 745g4

سفحه نمایش لپ تاپ اچ پی 745g4

لپ تاپ استوک HP 745g4  با صفحه نمایشی در اندازه 14 اینچ تولید شده و با رزولوشون Full HD توانایی نمایش تصاویر با کیفیت بالا را دارد.نسبت تصویر در لپ تاپ اچ پی 16:9 بوده. نوع صفحه نمایش در این لپ تاپ 745g4 مات و ضد بازتاب نور و اشعه های زائد می باشد. صفحه نمایش آن LED می باشد. پس شما می توانید با کمک این فناوری های موجود در صفحه نمایش لپ تاپ استوک اچ پی تصاویری با کیفیت بالا و شفاف را مشاهده کنید خصوصا موقع رندرگیری از طراحی های سه بعدی خود خروجی های با کیفیت بالا را ببینید. می توان صفحه نمایش خود را در زوایای مختلفی چرخاند و بدون هیچ گونه افت کیفیتی تصاویر را نگاه کنید.

 



صفحه کلید لپ تاپ اچ پی EliteBook 745g4

لپ تاپ elitebook745g2 دارای صفحه کلید جزیره ای است که برای تایپ کردن راحت تر برای کاربران خود منظور شده است. از ویژگی های بارز صفحه کلید و تاچ پد لمسی لپ تاپ الیت بوک باید به نور پس زمینه ای کیبورد و Multi Tasking بودن تاچ پد اشاره کرد. به دلیل کوچک بودن لپ تاپ 745g4 و صفحه نمایش 14 اینچی، صفحه کلید بزرگی در اختیار کاربران قرار دارد اما لپ تاپ hp 745g4 فاقد صفحه کلید عددی یا همان قسمت ماشین حساب می باشد. جدا بودن کلید ها بر روی شاسی اصلی و همچنین فاصله زیادی که در بین کلید های این کیبورد وجود دارد تایپ کردن را سرعت بخشیده و امکان تایپ اشتباه به دلیل فاصله زیاد کلید ها بسیار کم می باشد و می توانید بدون کوچک ترین مشکلی کار تایپ خود را با سرعت انجام دهید. از دیگر مزایای صفحه کلید این لپ تاپ می توان به مقاوم بودن آن در برابر نفوذ مایعات اشاره کرد. تاچ پد لپ تاپ hp probook-745g4 در پایین کیبورد قرار دارد و دارای سه بخش جداگانه ی فحه لمسی و کلید های چپ و راست می باشد که دقت قابل قبولی دار. کلید های چپ و راست در پایین صفحه لمسی تاچ پد قرار دارند و کارایی کلیک چپ وراست ماوس را دارا می باشد. تاچ پد این دستگاه بسیار بزگ بوده و از نوع مالتی تاچ می باشد که صفحه صاف و روان و کاملا صیقلی دارد و کاملا حساس و پاسخگو می باشد و عملکرد خوبی دارد. کار کردن با آن راحت و بدون صدا می باشد. کاربران لپ تاپ 745g4 می توانند بدون نیاز از ماوس مجزا از همین تاچ پد برای کارهای خود استفاده کنند.

 
بدنه و باتری لپ تاپ اچ پی EliteBook 745g4

بدنه اچ پی 745g4

کمپانی اچ پی لپ تاپ الیت بوک 745G2 را همانند سایر مدل های تولید شده خود با آلومینیوم و منیزیم ساخته که حدود 19.4 میلی متر قطر دارد. الیت بوک 14 اینچی اچ پی دارای وزنی به معادل 1.6 کیلوگرم است. وزن این دستگاه نشانگر قابلیت حمل بالای آن است و برای آن دسته از کاربرانی که به اقنضای شرایط کاریشون مدام در حال سفر می باشند گزینه انتخابی مناسبی می باشد زیرا هم وزن سبک دارد و هم به لطف بدنه مستحکم آلومینیومی آن در برابر هر گونه ضربه و آسیبی مقاوک است. لوگوی کمپانی HP در پشت قاب لپ تاپ به نحوی زیبا حک شده است. در طراحی این لپ تاپ اچ پی 745g4 از یک باتری قابل شارژ از نوع لیتیوم پلیمر 3 سلولی با ظرفیت 51 وات ساعت استفاده شده که می تواند شارژ باتری را به خوبی تامین کند.

 


پورت ها و درگاه های ارتباطی لپ تاپ اچ پی EliteBook 745g4

لپ تاپ الیت بوک 745g2 یکی از کامل ترین های ممکنه در حال حاضر می باشد که با پورت های متعدد ورودی و خروجی تمام نیازهای اتصالاتی کاربران خود را توانسته برآورده سازد. به لطف وجود دو عدد پورت USB 3.0 ، یک عدد پورت USB TYPE-C، یک عدد کارت خوان، جک هدفون، پورت VGA و پورت Display لپ تاپ elitebook 745g2 قادر به اتصال به هر گونه لوازم جانبی دیگر می باشد. روی مادربرد لپ تاپ اچ پی 745g2 می توان بلوتوث، وای فای و همچنین ماژول سیم کارت 3G و 4G را به آسانی روی آن نصب کرد. ماژول سیم کارت برای شناسایی سیم کارت می باشد نه برای ورود سیم کارت. لپ تاپ استوک اچ پی فاقد درایو نوری می باشد. از دیگر امکانات این لپ تاپ می توان به قابلیت پشتیبانی از شبکه بی سیم Wi-Fi برای اتصال بدون سیم به اینترنت، بلوتوث نسخه 4.2 برای تبادل اطلاعات با دیگر لوازم الکترونیکی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. کاربران می توانند با بهره گیری از قابلیت حسگر اثر انگشت سیستم خود را قفل کنند و از اطلاعات و داده ها یشخصی خود به خوبی مواظبت کنند.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی EliteBook 745g4

لپ تاپ  hp elitebook 745g4 یکی از جذاب ترین رایانه های قابل حمل و سبک وزن می باشد. کمپانی HP مدعی است لپ تاپ های الیت بوک سبک ترین و باریک ترین نوت بوک های موجود در جهان هستند. لپ تاپ مورد بررسی مجهز به سیستم عامل ویندوز 7 نسخه 64 بیتی می باشد. اچ پی برای لپ تاپ الیت بوک خود از پردازنده AMD مدل Pro A10-8730B استفاده کرده که با حداکثر فرکانس 3.30 گیگاهرتز توانایی پردازش اطلاعات سبک و سنگین را دارد. رم لپ از نوع DDR3 با حافظه 8 گیگابایت می باشد که قابلیت ارتقاء تا 16 گیگابایت را دارا می باشد. لپ تاپ اچ پی 745G4 دارای یک شیار کارت حافظه است که می تواند از 3 کارت حافظه SD/SDHC/SDXC پشتیبانی کند. لپ تاپ استوک اچ پی دارای حافظه داخلی 500 گیگابیتی از نوع HDD می باشد که قادر به ذخیره سازی اطلاعا شخصی کاربران را دارد. برای انجام کارهای طراحی و گرافیکی از یک کارت گرافیک Radeon R5 ساخت شرکت AMD با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی بهره می برد.

 

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
A10-Series
نسل پردازنده
8730B
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.6 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 تا 3.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
2 مگابایت SmartCache
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3 قابل افزایش تا 16 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon R5
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
دو بلندگوی داخلی ساخت شرکت Bang & Olufsen
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر - به همراه جعبه فروشگاه دیجیتال کده
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

گرافیک

درود و سلام. لپ تاپ موجود مناسب برنامه هایی همچون تری دی مکس و بازی های گرافیک هستش؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
A10-Series
نسل پردازنده
8730B
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 تا 3.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
2 مگابایت SmartCache
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon R5

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3 قابل افزایش تا 16 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.6 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
دو بلندگوی داخلی ساخت شرکت Bang & Olufsen
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر - به همراه جعبه فروشگاه دیجیتال کده

لپ تاپ استوک اچ پی 745g4

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم