لپ تاپ استوک اچ پی Zbook14

  • لپ تاپ استوک اچ پی hp Zbook14
  • دارای پردازنده ی مرکزی Intel Core i7
  • ظرفیت حافظه داخلی 500 گیگابایتی
  • بهره گیری از حافظه رم 8 گیگابایتی
  • صفحه نمایش 14.1 اینچ مات
  • کاربری صنعتی و مهندسی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ استوک اچ پی ZBOOK14

HP Zbook 14 Touch از سری Zbook کمپانی اچ پی می باشد. در سال 2019 اولین نسخه این سری از لپ تاپ ها وارد بازار شدند که با استقبال بی نظیری روبرو شدند. لپ تاپ های سری زد بوک از طراحی بسیار زیبایی همراه با ضخامت کم و وزن سبک برخوردار هستند. لپ تاپ اچ پی اختصاصا برای طراحان گرافیک و برنامه نویسان ساخته شده است و با توجه هب قابلیت هایی که دارد قیمت مناسبی را دارا می باشد. که به لطف قابلیت های بالایش می تواند تمام برنامه ها و بازی های سنگین را ساپورت کند. لپ تاپ zbook دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی می باشد و همچنان با دوام و مقاوم بوده و همین امر موجب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. کمپانی اچ پی این لپ تاپ را همانند سایر لپ تاپ های دیگرش طوری طراحی کرده که در برابر هر گونه ضربه و آسیبی مقاوم باشد و توانایی تحمل وزنی معادل 30 کیلگرم را دارد و قطعات داخلی نظیر مادربرد و گرافیک آن طول عمر زیادی دارند. لپ تاپ استوک اچ پی در برابر چرخش و ارتعاش مقاوم بوده.  بدنه این سیستم از آلومینیوم و منیزیم درست شده.

معرفی لپ تاپ zbook14

 

کیفیت صدا و تصویر لپ تاپ استوک اچ پی ZBOOK14

کیفیت تصویر لپ تاپ اچ پی hp-zbook14

یکی از بزرگترین نقاط قوت لپ تاپ  ZBOOK14 صفحه نمایش آن است. طراحی صفحه نمایش لپ تاپ زد بوک باریک و به ابعاد 14.1 اینچ می باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ مات و ضد تابش بوده و انعکاس نور در آن به خوبی کنترل شده و حسگر نور موجود نور صفحه را با توجه به محیطی که در آن هستیذد تنظیم می کند.  پنل HP DeramaColor که در ZBook14 به عنوان یکی از بهترین نمایشگرهای لپ تاپ با قابلیت AdobeRGB 100% ، sRGB 93% برای حرفه ای های طراحی شده که در صبعت عکاسی وچاپ، طراحی و ارائه مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت تصویر لپ تاپ اچ پی zbook14 ، FULL HD با رزولوشن 1080×1920 و حداقل روشنایی رسمی 200cd/m 300:1 می باشد. وزن سبک آن که 1.7 کیلوگرم می باشد حمل و نقل آن را برای کاربران خود راحت کرده است و در مقایسه با سایر مدل های مشابه دیگر بسیار سبکتر است. ضخامت لپ تاپ zbook14، 21 میلی متر می باشد که ظاهری منحصر به فرد به دستگاه داده است. لپ تاپ استوک hp zbook14 دارای بلندگوهای استریو دوگانه DTS Studio Sound HD Audio می باشد و با کیفیت صدای صوتی HD طراحی شده است. با کمک این بلندگو ها شما قادر به شنیدن صداهایی با کیفیت بالا و رسا می باشید.



صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ استوک اچ پی ZBOOK14

صفحه کلید لپ تاپ hp-zbook14

صفحه کلید لپ تاپ اچ پی زد بوک از طراحی زیبایی برخوردار است که تجربه تایپ کردن را برای شما بهبود داده است. صفحه کلید زد بوک دارای نور پس زمینه CHICLET، سبک و راحت می باشد. ابعاد و اندازه این صفحه کلید متناسب بوده ولی متاسفانه چون سایز این لپ تاپ کوچک است صفحه کلید عددی در آن موجود نیست. اندازه کلید ها به قدری است که هنگام تایپ کردن حروف را اشتبا ننویسید و به راحتی و بدون دغدغه به تایپ کردن خود بپردازید. کلید های این صفحه کلید به رنگ مشکی و صیقلی بوده که همین صیقلی بودن موجب باشد تا در هنگام تایپ انگشتان شما به راحتی بین حروف به حرکت درآیند و بدون کمترین فشاری تایپ کردن خود را انجام دهید بون آنکه احساس خستگی بکنید. حروف با کنتراست بالا با روشنایی پس زمینه در محیط های تاریک بهبود یافته و شما می توانید در مجحیط های با نور کم باز به تایپ کردن و استفاده از کیبورد خود بپردازید. یکی از اساسی ترین و مهمترین اجزای لپ تاپ، تاچ پد آن است زیرا می توان به عنوان ماوس از آن استفاده کرد. تاچ پد لپ تاپ zbook14 دارای ابعاد 98×56×56 میلی متر است و فضای مناسبی را برای کنترل با یک یا چند انگشت فراهم می کند و شما به راحتی می توانید از آن به جای ماوس استفاده کنید و همچنین کاربران خود را از خرید ماوس مجزا بی نیاز می کند.



سخت افزار، باتری و اتصالات لپ تاپ اچ پی ZBOOK14

کمپانی HP همواره سیستم های خود را از نظر سخت افزاری فوق العاده طراحی می کند. لپ تاپ اچ پی مورد بررسی ما هم نیز از سخت افزار بسیار مناسبی برخوردار است. پردازنده به کار رفته در این سیستم از نوع پردازنده های نسل 3 سری ,M می باشد که پردازنده هایی میان رده و دارای قدرت مناسب هستند. در این لپ تاپ ZBOOK14 سه نوع پردارزنده مورد استفاده قرار گرفته اند پردازنده های Core i3 3130m و Core i5 3320m و همچنین Core i7 3520m. به لطف این پردازنده های قوی می توان گفت که این لپ تاپ دارای کارآیی فوق العاده ایی است. در طراحی لپ تاپ زد بوک از دو حالت کارت گرافیک بسته به کارآیی و کاربرد آن در نظر گرفته شده است. برای استفاده کارهای اداری، حسابداری و ... از گرافیک معمولی Intel HD 4000 و برای استفاده های نیمه سنگین کارت گرافیک AMD Radeon HD 7570M با ظرفیت 1 گیگابایت در نظر گرفته شده است. گرافیک دومی تمام خواسته های کاربران را برای انجام کارهای نیمه سنگین به طور کامل برآورده می کند. لپ تاپ HP ZBook14 گزینه های ارتباطی زیادی را برای ورودی های خارجی دارا می باشد، چهار پورت USB3.0، اترنت( حیاتی برای کاربران کسب و کار مهم)، VGA، درایو بلوری، پورت تاندربولت( مناسب برای کاربران محصولات اپل)، شیار اتصال کارت SDX، اسلات هوشمند، پورت قفل Kesinsigton، اسلات کارت نیمه پنهان SD و یک پورت متصل است. همچنین در این سیستم خروجی های Display Port وD-SUB نیز به چشم می خورد. از دیگر پورت های خارجی که در لپ تاپ زد بوک وجود دارد وو آن را نسبت به رقبای دیگرش در سطحی بالاتر قرار داده است، اتصال دهنده داک است. برای امنیت بیشترز این لپ تاپ در سمت راست قسمت پایین دقیقا پایین صفحه کلید سیستم تشخیص اثر انگشت به چشم می خورد که کاربان می توانند با استفاده از اثر انگشت خود لپ تاپ را قفل کنند تا کسی جز خودشان قادر به استفاده از آن نباشد. زد بوک توانایی پشتیبانی تا پنج نمایشگر خارجی را دارد این لپ تاپ توانایی ساپورت ویندوز های 7 و 8 و 10 را دارا می باشد ولی چون این سیستم با ویندوز 7 آمد، سیستم فاقد صفحه نمایش لمسی در پیکربندی خود می باشد.  حافظه موجود در این سیستم 8 گیگابایت می باشد که می توان آن را ارتقاء داد. همچنین گرافیک آن نیز قابلیت تغییر را دارد.

پورت های لپ تاپ اچ پی zbook14



جمع بندی

لپ تاپ hp zbook14 گزینه ای مناسبی برای انجام کارهای سنگین، مهندسی، محاسبات سنگین و... می باشد. صفحه نمایش و کیبورد آن به گونه ایی طراحی شده که کاربر هنگام استفاده از لپ تاپ احساس خستگی نکند و با خیال راحت و به آسانی به انجام کارهای خود بپرداز.  لپ تاپ zbook  از لحاظ امنیت دارای قابلیت سیستم اثر انگشت می باشد همچنان کاربران می توانند برنامه های مورد نیاز خود را قفل کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.7 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3 قابل افزایش تا 16 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
AMD FirePro M4100-1g + Intel HD Graphics 4400
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی, لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

استوک

سلام منظور از لپ تاپ استوک چیه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
استوک stock در زبان انگلیسی به معنای کالاهای ذخیره شده یا انبار شده٬ معنی می شود اما در زبان فارسی استوک عموما دست دوم شنیده و خیلی از موارد حتی چند ساعت هم کارنکرده اند

qimat

salam qimate in model chand dar miad ?<br />

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD FirePro M4100-1g + Intel HD Graphics 4400
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3 قابل افزایش تا 16 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.7 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی, لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی Zbook14

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم