لپ تاپ استوک اچ پی 8470W

  • لپ تاپ استوک اچ پی 8470W
  • بهره گیری از پردازنده  intel cori7 و intel cori5
  • بهره گیری از حافظه داخلی 500 گیگابایتی
  • پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز 10
  • دارای صفحه نمایش 14.1 اینچی
  • بهره گیری از حافظه 4 گیگابایتی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی 8470W

معرفی لپ تاپ hp-8470w

اچ پی همواره لپ تاپ های خود را ضد ضربه و مقاوم طراحی می کند و همان قدر که به نرم افزار های سیستم توجه خاصی داره توانسته لپ تاپ های کمپانی خود را از لحاظ سخت افزاری نیز محکم بسازد. لپ تاپ اچ پی مدل 8470W  نیز یکی دیگر ازین لپ تاپ های پر قدرت و مقاوم این شرکت می باشد که در برابر ضربه و سقوط، مایعات، سرما و گرمای شدید می باشد. و برای کار کردن در شرایط سخت و به مدت طولانی بسیار مناسب می باشد. به دلیل بدنه آلومینیومی و سخت افزار قدرتمندی که دارد می توان گفت که مناسب ترین و بهترین لپ تاپ برای کارهای تجاری و اداری می باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ HP از نوع ال ای دی می باشد. مدل های W که مخفف WORKSTATION است برای کارهای حرفه ای و مهندسی و انجام محاسبات سنگین طراحی شده است. لپ تاپ اچ پی 8470W   هم از لحاظ ساختار فیزیکی و هم از لحاظ عمر قطعات داخلی نظیر مادربرد و گرافیک و... بسیار با دوام می باشد و می توان سال ها از آن ها برای کارهای حرفه ای خود استفاده کنید.



کیفیت صدا و تصویر لپ تاپ استوک اچ پی 8470W

کیفیت تصویر لپ تاپ استوک اچ پی HD+ با رزولوشون 900×1600 می باشد. ابعاد در تصویر د راین لپ تاپ 8470W   همانند ساسر لپ تاپ های دیگر 16:9 بوده. در نتیچه با این کیفیت تصویر HD+ و رزولوشون مناسب آن شما می توانید هنگام تماشای فیلم یا گرفتن خروجی از برنامه های سه بعدی خود تصاویری با کیفیت بالا را در صفحه نمایش 14.1 اینچی این لپ تاپ HP مشاهده کنید. صفحه نمایش 8470W   به گونه ای طراحی شده که هنگام کار کردن با آن کاربر احساس خستگی نکند و بدون آنکه چشم شما اذیت شود ساعت ها پای لپ تاپ خود کار کنید زیرا این صفحه نمایش فوق العاده دارای روکش مات ضد بازتاب نور و اشعه های زائد است. صفحه نمایش لپ تا اچ پی 8470W  توانایی چرخش تا 180 درجه را دارد که این خود یکی از مزیت های آن می باشد. بدنه ی لپ تاپ HP 8470W   از ترکیب آلومینیوم و منیزیم با یه روکش پلاستیکی مشکی و نازک روی بدنه می باشد و از لحاظ ظاهری نیز می توان گفت به دلیل ترکیب رنگ مشکی و طوسی بسیار جذاب می باشد. این لپ تاپ 8470W  با وزن 2.25 کیلوگرم نسبت به بقیه ی لپ تاپ ها از وزن کمتری برخوردار است یعنی حدود 1 کیلوگرم از بقیه لپ تاپ های استوک سبکتر است. بلند گوها و اسپیکر های موجود در این لپ تاپ اچ پی صدایی شفاف و رسا را تولید می کنند و صدایی رضایتمند برای شما درهنگام تماشای فیلم و یا موسیقی پخش می کند. بلندگوهای این مدل از اچ پی نیز همانند سایر مدل های این کمپانی در قسمت زیرین و جلویی آن قرار گرفته اند که موجب تولید صدایی دلنشین می شود.می توانید خروجی صوتی را با برنامه ای که شامل DTS باشد در حد استودیو صدا تنظیم کنید. در هنگام ضبط صدا می توانید صداهای اضافی میکروفون را حذف کنید. Forcepad را می توانید سفارشی کنید.

 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ استوک اچ پی8470W    

صفحه کلید موجود در این لپ تاپ جزیره ای و بدون نور پس زمینه می باشد که بسیار روان است. به دلیل عدم وجود نور پس زمینه در کیبورد روی کاور حاشیه ای مانیتور قسمت بالا کنار وبکم یک لامپ قرار گرفته است تا این کمبود را جبران کند ولی در محیط هایی که شدت نور کم است تنها یک سوم نور پس زمینه کیبورد را دارد. کیبورد لپ تاپ اچ پی پی8470W   دارای کلید های بزرگ با فاصله های زیاد می باشد که هنگام تایپ کردن احتمال نوشتن اشتباه کلمات وجود ندار در نتیجه تایپ کردن با این صفحه کلید بسیار راحت بوده و کاربر می تواند ساعت ها بدون احساس خستگی مشغول به تایپ باشد. در صفحه کلید این لپ تاپ پی8470W  بین حروف G,H,B یک دایره ی کوچک نارنجی رنگ وجود دارد که به آن جوی استیک میگن و کار ماوس را انجام می دهد این Trackpoint   را می توان مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید قرار دارد که تمامی کار های ماوس را انجام می دهد جز کلیک کردن که آن هم می توانید از کلید Enter به این منظور استفاده کنید. وجود نقطه ایی در قسمت بالا و سمت چپ تاچ پد این امکان را به شما می دهد تا تنها با دو بار کلیک بر روی آن بتوانید تاچ پد خود را قفل کنید در صورت قفل کردن تاچ پد لامپی بسیار ریز به رنگ نارنجی روشن می شود. از مزایای وجود این قفل آن است که در هنگام تایپ کردن، اگر دستتان زیاد به تاچ پد برخورد می کند برای شما مشکلی درست نکند و بدون هیچ دغدغه ایی به تایپ کردن خود مشغول باشید. اندازه تاچ پد ایده آل بوده. بعا از نصب ویندوز سرعت تاچ پد پایین میاد اما HP یه درایو مخصوص تاچ پد نیز دارد که با نصب آن سرعت تاچ پد بالا می رود.

کیبورد لپ تاپhp-8470w

بررسی سخت افزار ، باطری و پورت های لپ تاپ استوک HP 8470W  

لپ تاپ اچ پی همانطور در قسمت معرفی به آن اشاره شد از نظر سخت افزاری بسیار قوی و قدرتمند است. لپ تاپHP 8470W  مجهز به پردازنده قوی چهار هسته ایی می باشد. باتری موجود در این سیستم 6 سلولی 64 واتی می باشد که می تواند تا 3،30 ساعت بدون شارژر از لپ تاپ استفاده کرد. کارت گرافیکی قوی ایی در این لپ تاپ تعبیه شده است. کارت گرافیکی مورد استفاده در این لپ تاپ مدل AMD FierePro M2000 با ظرفیت 1 گیگابایتی می باشد که از قدرت و عملکرد فوق العاده ای برخوردار است. این لپ تاپ 8470W  دارای حافظه رم 4 گیگابایتی می باشد که می توان آن را تا 16 گیگابایت ارتقا داد و از حافظه ایی با توان بالا بهره مند شوید و دارای دو اسلات قرارگیری رم است. در طراحی لپ تاپ اچ پی 8470W از هاردیسک  500 گیگاباتی استفاده شده است که با سرعت 7200 دور در دقیقه از یه حافظه ویژه هاردیسک استفاده کردن که در مقابل هر گونه ضربه و آسیبی مقاوم می باشد و قابلیت نصب یک هارد sata را دارا نمی باشد چون تنها از یک هارد پشتیبانی می کند. پردازنده های به کار رفته در این لپ تاپ استوک از نوع Entel core i5 و Entel core i7 می باشد این پردازنده ها از نسل 3 می باشند که در مقابل هم رده های خود بسیار قوی است. این پردازنده ها با سرعت 2.6 گیگاهرتزی تولید و طراحی شده تا پردازش های دستگاه را به سادگی انجام دهد. به موجب این پردازنده های قوی شما می توانید انواع برنامه های حرفه ایی ، مهندسی، شبیه سازی، انجام محاسبات سنگین و بازی های متفاوتی را روی آن نصب کنید و بدون آنکه لپ تاپ شما هنگ کند به کارها و طراحی های خود بپردازید. این لپ تاپ نیز همانند سایر لپ تاپ های موجود در بازار از پورت های متنوعی برخوردار است. همچنین قابلیت اتصال به وای فای داخلی و بلوتوث 4.0 را دارد. این لپ تاپ اچ پی8470W  در هر چهار طرف دارای پورت هایی می  باشد. در قسمت جلوی لپ تاپ قسمت وسط کلید قفل کردن در لپ تاپ وجود دارد، و در سمت چپ این قسمت نشانگرهای LED، باتری، وایفا، روشن بودن لپ تاپ و هارد قرار گرفته اند. در قسمت سمت راست لپ تاپ 8470W   جک های ورودی میکروفون و هندزفری و ورودی مشترک e SATA و USB مشترک و پورت DisplayPort و خروجی فن کننده ی CPU وجود دارد. پورت های موجود در لبه ی پشتی این لپ تاپ اچ پی می توان به ترتیب از چپ به راست پورت های خروجی تصویر VGA Port و EthernetPort و جایگاه باتری اشاره کرد. لبه سمت چپ لپ تاپ 8470W دارای دو پورت USB 3.0 Ports، پورت 1394a potr، سوکت شارژر و درایو DVD رایتر قرار دارد.

اتصالات لپ تاپ اچ پی 8470w

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.25 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.3 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 MBytes
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
HD Audio, High Definition Audio, microphone, Stereo speakers
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولي، لیتیوم یون
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

ارسال

برای یزد هم ارسال دارید

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.3 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 MBytes
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.25 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
HD Audio, High Definition Audio, microphone, Stereo speakers
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولي، لیتیوم یون
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی 8470W

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم