لپ تاپ استوک اچ پی 8770W

  • لپ تاپ اچ پی مدل HP 8770w با پردازنده 7 هسته ای اینتل
  • دارای کارت گرافیگی با ظرفیت 2 گیگ بایت از نوع انویدیا
  • صفحه نمایش 17.1 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی
  • حافظه ذخیره سازی 500 گیگا بایت از نوع HDD
  • دارای سرعت پردازنده 2.3 تا 3.3 گیگاهرتز
  • دارای رم 8 گیگا بایتی از نوع DDR3

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات لپ تاپ استوک HP 8770w

لپ تاپ اچ پی 8770w از سری ورک استیشن یکی دیگر از لپ تاپ های حرفه ای اچ پی است که با کاربری صنعتی و ایستگاه کاری و رندرینگ و گرافیک که دارد می توان آن را بهترین گزینه برای خریداران لپ تاپ حرفه ای دانست. لپ تاپ اچ پی 8770w دارای ویژگی ها و قابلیت های متمایز کننده ای است که از جالب ترین آنها می توان به به صفحه نمایش DreamColor اشاره کرد.، که پوشش ایده آل از رنگ ها وتصاویر و طبیعت را به معرض نمایش می گذارد. سری لپ تاپ های ورک استیشن دارای اندازه های متفاوت 15 تا 17 اینچی هستند که همه ی آنها کارآیی و قدرت و عملکرد خود را به اثبات رسانده اند. برای نمونه لپ تاپ های کوچکتر HP EliteBook 8470w و HP EliteBook 8570w نیز از لپ تاپ های سری ورک استیشن هستند که از امکانات جالبی برخوردار بوده و کیفیت قابل قبولی داشته اند. لپ تاپ اچ پی 8770 دارای پردازنده ی Core i7 از شرکت اینتل intel است که چهار هسته ای می باشد و از حافظه ی کش 8 مگابایت پشتیبانی می کند. فضای ذخیره سازی در لپ تاپ اچ پی متغیر بوده و می توانید به دلخواه از هارد SSD و یا از هارد HDD و یا SSD Msata استفاده کنید. همچنین این لپ تاپ از کارت گرافیک Nvidia Quadro برای پردازش حرفه ای و رندر کردن کارهای مهندسی و گرافیکی و ... حافظه ی رم 8 گیگابایت و هارد دیسک معمولی HDD با ظرفیت 750 گیگابایت و نمایشگر led از نوع DreamColor و ... پشتیبانی می کند. برای خرید لپ تاپ اچ پی می توانید با فروشگاه اینترنتی هنارک تماس حاصل نمایید.


صفحه نمایش و پورت های 8770w

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی است و از کیفیت تصویر فول اچ دی پشتیبانی می کند. همچنین تکنولوژی led در ساخت نمایشگر به کار رفته است و از طیف رنگی RGBنیز بهره می برد.این صفحه نمایش دارای روکش مات و ضد بازتاب نور می باشد. بدنه ی لپ تاپ رنگی نوک مدادی دارد و در ساختار آن از آلیاژ تیتانیوم و آلومنیوم استفاده شده است، که هم استحکام بالایی دارد و هم جذابیت و قدرت خاصی به لپ تاپ بخشیده است. وجود آلیاژ فلزی در ساختار بدنه ی لپ تاپ به همراه میدان الکترومغناطیسی لپ تاپ خاصیت ضد لکه به بدنه بخشیده اند و اجازه ی لکه و گرد و غبار را بر روی بدنه نمی دهند. بر بالای صفحه نمایضش 17.3 اینچی لپ تاپ اچ پی 8770w وبکم و سنسور مجاورت نور قرار دارد و در پایین آن نیز بلندگوهای لپ تاپ تعبیه شده اند، که نتیجه صدایی زلال و شفاف است. در لبه ی جلویی لپ تاپ شیار کارت SD به کار گرفته شده است، که کار میکرو SD در آن قرار می گیرد. در لبه ی سمت چپ لپ تاپ اچ پی قفل Kensington و پورت Displayو فایروایر و پورت های USB2.0 و 2 عدد USB3.0 تعبیه شده است. در سمت راست نیز پورت خروجی و ورودی صوتی و درایو نوری و دو پورت USB2.0 و پورت VGA را داریم و همچنین در لبه ی پشتی لپ تاپ Modem interface و Power outletجاسازی شده اند.
لپ تاپ ورک استیشن اچ پی از شبکه های موبایلی مانند HSPA یا LTE پشتیبانی نمی کند و تنها از طریق WI-FI در فرکانس های 2.4 و 5 گیگاهرتزی به اینترنت وصل می شود و از سرعت 300 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند. فناوری بلوتوث نسخه ی 4.0 و وبکم 720 پیکسلی و پورت Gigabit LAN از دیگر راه های ارتباطی لپ تاپ hp 8770w می باشند. این فناورهای ارتباطی امکان انتقال بی سیم داده از لپ تاپ را به سایر دستگاه های دیجیتالی ممکن کرده است.

قیمت لپ تاپ اچ پی 8770w


کیبورد یا صفحه کلید لپ تاپ اچ پی 8770w دارای دکمه های فیزیکی به اندازه ی 19 میلی متری است که اندازه ای استاندارد بوده و دارای یک پد اضافی اعداد در سمت راست می باشد. چهار کلید مختلف برای تنظیماتی مانند مرورگر وب و ماشین حساب و بی صدا کردن و WLAN به کار گرفته شده است. البته اندازه ی کلید مکان نما و کلید اینتر ENTER کمی کوچک هستند و شاید کار کردن با این کلید های کوچک کمی آزار دهنده باشد و در هنگام تایپ کردن اشتباه گرفته شوند. مجهز بودن به نور پس زمینه صفحه کلید روشنایی و خوانایی را افزایش داده و باعث شده بتوانید در هر محیطی به راحتی تنایپ کنید. ناگفته نماند که صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی 8770 دارای دو سطح روشنایی مختلف است. میزان صدای کلیدها به هنگام تایپ کردن و فشار دادن کلیدها بسیار آهسته بوده وبه هیچ عنوان آزار دهنده و حواس پرت کن نیست. پد لمسی که در پایین صفحه کلید تعبیه شده است دارای اندازه ی 111×51 میلی متری بوده و به اندازه ای بزرگ است که بتوان به راحتی انواع عملیات را بر روی انجام داد. این پد لمسی دارای 3 کلید استاندارد است که هر کدام کارکرد خاصی داشته و با توجه به روکش پلاستیکی که دارند، کارکردی راحت را به رامغان آورده اند. دکمه ی pointstick در این کیبورد به رنگ نارنجی بوده و کمی بلندتر از بقیه ی دکمه ها می باشد، تا در مواقعی که لازم باشد به راحتی بتوان به آن دسترسی پیدا کرد.
لپ تاپ اچ پی HP EliteBook 8770w دارای نمایشگری به اندازه ی 17.3 اینچی می باشد. گفتنی است که HP در این صفحه نمایش از پنل جالب Dream Color پشتیبانی می کند. این پنل بصورت 100% رنگ ها را نمایش می دهد. صفحه نمایش دریم کالر دارای زاویه دید عالی و پوشش رنگی ایده آل و مطلوب می باشد. ناگفته نماند که تکنولوژی نمایشگر ال ای دی LED بوده و به همراه RGB نمونه ی کامل و بی عیب و نقص یک صفحه نمایش خواهد بود. کیفیت تصویر در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ فول اچ دی بوده و تصاویر با رزولوشن 2160×3840 پیکسل بر روی لپ تاپ 17.3 اینچی نمایش داده می شوند. وجود نور led rgb در این صفحه نمایش نمایش کامل و دقیق رنگ ها را ممکن کرده است. همچنین به لطف فناوری ips نیز زاویه دید وسیع و گسترده ای در اختیار کاربران قرار رگفته است.


پردازنده و سخت افزار hp 8770w

با نگاهی دقیق به مشخصات سخت افزاری لپ تاپ اچ پی 8770 می توان به جرات ادعا کرد که با یک هیولای قدرتمند پردزاشی روبرو هسیتم. این لپ تاپ از قدرتمند ترین لپ تاپ های حرفه ای و کاری اچ پی می باشد. پردازنده ی این لپ تاپ چهار هسته ای بوده و از نوع Core i7 بوده که توسط شرکت اینتل intel ساخته شده است. مدل پردازنده ی چهار هسته ای شرکت اینتل 3840QM می باشد و دارای سرعت و قدرت لازم برای اجرای برنامه های سنگین و پردازشی است. پردزانده ی گرافیکی لپ تاپ اچ پی از نوع ddr5 و 256 بیت می باشد. کارت گرافیک تعبیه شده از نوع Nvidia Quadro k4000M با 4 گیگابایت حافظه است که برای گیمینگ و کارهای گرافیکی سنگین مناسب است. حافظه ی رم ram به کار رفته در این پردازنده حدود 8 گیگابایت است و می توان آن را با استفاده از دو شیار خالی کارت حافظه به 16 یا 24 یا 32 گیگابایت ارتقا داد. البته تنها لپ تاپ های با پردزانده ی چهار هسته ای می توانند به میزان 32 گیگابایت ارتقا پیدا کنند. حافظه ی داخلی هارددیسک نیز 750 گیگابایت حافظه دارد و دارای حافظه ی کش 24 گیگابایتی می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
وزن لپ تاپ
3.9 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.3 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Nvidia quadro k5000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
پورت usb 3.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

رضایت

نمایشگرش خیلی عالیه مخصوصا با اندازه بزرگ و کیفیت خوبی که داره برای کارهای تدوین عالیه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

گرید لپ تاپ

سلام این لپ تاپ استوک یا نو ؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.3 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Nvidia quadro k5000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
وزن لپ تاپ
3.9 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
پورت usb 3.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی 8770W

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم