لپ تاپ استوک اچ پی 8570W

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP 8570W با پردازنده گرافیکی
  • مجهز به پردازندهintel core i7 3720QM
  •  حافظه داخلی 500 HDD  و 512 SSD
  • مجهز به حافظه رم 8 , 16 گیگابایتی
  • مجهز به شبکه اینترنت wi-fi و 3g
  • دارای صفحه نمایش 15.6 اینچ
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
رَم ( RAM )
حافظه داخلی
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ استوک  HP W8570

لپ تاپ اچ پی مدل W8570 از سری لپ تاپ های با توان بالا و یکی از قدرتمند ترین و گرانترین لپ تاپ های سری Elitebook کمپانی اچ پی بوده و مناسب برای گیمینگ و رندرینگ  و کاربرد های حرفه ای می باشد . از این لپ تاپ می توان برای اجرای نرم افزار هایی همچون: نرم افزار های مهندسی، شبیه سازی، مدل سازی، ایجاد و ویرایش محتوای سه بعدی استفاده کرد. لپ تاپ اچ پی W8570 همانند سایر مدل های این کمپانی از نظر ساختار فیزیکی بسیار مقاوم بوده و طول عمر قعطات داخلی آن نظیر مادربرد و گرافیک طولانی می باشد. اگر می خواهید لپ تاپ استوک اچ پی را با قیمت مناسب و تضمین اصلی بودن و مهلت تست 20 روزه خریداری کنید، با فروشگاه اینترنتی هنارک تمای حاصل نمایید.



صفحه نمایش لپ تاپ استوک اچ پی W8570

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 8570w

یکی از مطرح ترین قسمت های این لپ تاپ صفحه نمایش آن می باشد. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ اچ پی دارای کیفیت تصویر FULL HD با رزولوشن 1920×1080 پیکسل می باشد که دارا ی نسبت تصویر 16:9 بوده. نوع صفحه نمایش در این لپ تاپ W8570 مات و ضد بازتاب نور و اشعه های زائد می باشد. ضخامت صفحه نمایش آن 6.6 اینچ بوده و نوع آن LED می باشد. پس شما می توانید با کمک این فناوری های موجود در صفحه نمایش لپ تاپ استوک اچ پی تصاویری با کیفیت بالا و شفاف را مشاهده کنید خصوصا موقع رندرگیری از طراحی های سه بعدی خود خروجی های با کیفیت بالا را ببینید. می توان صفحه نمایش خود را در زوایای مختلفی چرخاند و بدون هیچ گونه افت کیفیتی تصاویر را نگاه کنید.

 



سیستم صوتی لپ تاپ استوکHP 8570W

طراحی بلندگوها در قسمت های زیرین و جلویی لپ تاپ می باشند. هنگام شنیدن موسیقی یا فیلم های مورد علاقه خود توسط این لپ تاپ W8570  می توانید از صدایی با کیفیت بالا و رسا بهره مند شوید. خروجی صوتی را می توانید با برنامه ای که شامل DTS باشد در حد استودیو تنظیم کنید. این نرم افزار می توانید هنگام ضبط صدا سر و صدای اضافی میکروفون را لغو کند.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ استوک اچ پی W8570

کیبورد لپ تاپ اچ پی 8570w

جنس کیبورد این لپ تاپ از نوع پلاستیک مرغوب با رنگ مشکی می باشد. این کیپورد از نوع جزیره ای بوده و با رعایت فاصله مناسب بین کلید های آن امکان فشردن اشتباه کلید ها به حداقل رسیده است. کلید ها از کیفیت بالایی برخوردارند به طوری که با کمترین فشار عمل می کنند. بنابراین استفاده از همچین صفحه کلیدی برای تایپ کردن حس خوبی را به کاربران خود القا می دهد. تاچ پد بسیار گسترده و روان است که کار کردن با آن راحت بوده. در صورت عدم استفاده از تاچ پد می توانید آن را غیر فعال کنید تا هنگام تایپ کردن مشکل جابه جا شدن فلش ماوس را نداشته باشید. تاچ پد این لپ تاپ اچ پی W8570 دارای سه کلید استاندارد می باشد که کاملا در جای مناسب خود قرار گرفته اند و عملکرد بی نقص و خوبی را دارند. در وسط صفحه کلید این لپ تاپ یک Track point به رنگ نارنجی قرار گرفته تمام کار یک موس بجز کلیک را انجام می دهد. این Trackpoint  را می توان مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید قرار داد که کاربر را تقریبا از ماوس بی نیاز می کند.پردازنده لپ تاپ استوک اچ پی W8570،   Intel Core i7-37200QM می باشد که یک پردازنده چهار هسته ای و پیشترفته می باشد.

پورت ها و اتصالات لپ تاپ استوک اچ پی W8570

محل قرار گیری SD کارد در جلوی لپ تاپ می باشد. این لپ تاپ اچ پی W8570 ا زهر چهار طرف خود دارای پورت ها ی مختلفی می باشد که کار کردن با آن را برای کاربران خود راحت کرده است و می توانند هر ابزار جانبی یا مانیتور بزرگتری را به لپ تاپ خود متصل کنند. این پورت ها شامل: قفل کنزیگتون، پورت شبکه، DisplayPort، پورت شبکه USB/ESATA در سمت چپ لپ تاپ و در سمت راست دارای VGA و دی وی دی درایو، 2 پورت USB3.0 و جک 5/3 میلی متری میکروفون و هدفون می باشد. در زیر این پورت ها Smart card قرار گرفته که از انواع کارت های الکترونیکی پشتیبانی می کند. مودم و ورودی برق آداپتور د رپشت لپ تاپ قرار دارند. وجود بلوتوث و وای فای پر سرعت باعث می شود تا به کمک برنامه هایی همچون shareit اطلاعات پر حجم خود را بین لپ تاپ و موبایل خود به اشتراک بگذارید. این لپ تاپ اچ پی دارای چند سخت افزار امنیتی می باشد که خود یکی از مهمترین از امکانات این لپ تاپ به حساب می آید. همچنین از دیگر موارد امنیتی این لپ تاپ می توان به سنسور اثر انگشت آن اشاره کرد که می توانید با تنظیم کردن لپ تاپ خود آن را با اثر انگشت روشن کنید. می توانید برای امنیت بیشتر و حفاظت بیشتری از اطلاعات خود بر روی برنامه ها و فایل ها قفل بگذارید. محل قرار گیری سیم کارت در زیر باطری می باشد.
                                      

سخت افزار و باطری لپ تاپ استوک اچ پی W8570

سخت افزار فوق حرفه ای درون این لپ تاپ به صورت مقتدرانه از پس اجرای سنگینترین محاسبات بر می آید و می توانید هر گونه برنامه ایی را بر روی آن نصب کرد. CPU این لپ تاپ ساخت شرکت اینتل است و در دو مدل i5 و i7 در دسترس است. باطری لپ تاپ 8 سلولی و دارای 75 وات ساعت نیرو است که بین 1 ساعت تا 3 ساعت و نیم شارژدهی دارد.

جمع بندی

لپ تاپ استوک اچ پی W8570 از بدنه و اتصالات و لولاهای فلزی و مستحکمی برخوردار است. با توجه به جنس مادربورد و قطعات داخلی و بدنه مستحکم این لپ تاپ W8570 می توان در شرایط سخت و طولانی مدت نیز از آن استفاده کنید. از دیگر امکانات این لپ تاپ اچ پی کیفیت فوق العاده صفحه نمایش در زوایای دید مختلف می باشد. این لپ تاپ اچ پی از حافظه  8 و 16 گیگابایتی برخوردار است که می توان آن را تا 32 گیگابایت ارتقا داد. این لپ تاپ اچ پی یکی از پنج مدل لپ تاپ موجود در بازار می باشد که 4 اسلات رم می خورد و می توان حافظه را تا چهار برابر افزایش داد. این سیستم د رهنگام راه اندازی ROM و راه اندازی برنامه ها بسیار با سرعت عمل می کند که آن را مدیون هارد دیسک آن باید دانست. لپ تاپ اچ پی دمای سطح لپ تاپ خود را کنترل می کند. گرافیت این دستگاه 128 بیت می باشد که در رده گرافیک های حرفه ای قرار گرفته است. خرید لپ تاپ اچ پی  با قیمت مناسب تنها در فروشگاه اینترنتی هنارک ممکن می شود.

مشخصات لپ تاپ اچ پی 8570w

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
3 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Nvidia Quadro K1000m
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
USB 2.0/eSATA
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
8 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

کیفیت تصویر

سلام کیفیت تصویر لپ تاپ اچ دی هست

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام خیر کیفیت تصویر FULL HD است

قیمت لپ تاپ اچ پی استوک

سلام مممونم از سایت خوبتون با این قیمت مناسبی که واسه ی لپ تاپ های استوک گذاشتید. واقعا لپ تاپ فوق العاده ایه و خیلیم قیمتش مناسبه.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Nvidia Quadro K1000m
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
3 کیلوگرم
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb type-c
USB 2.0/eSATA
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
8 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی 8570W

0 تومان
Select variant
  • 8 گیگ / 500MB HDD
  • 16 گیگ / 512MB SSD

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم