لپ تاپ استوک اچ پی 8440P

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP EliteBook 8440p
  • دارای نمایشگر 14.1 اینچی با کیفیت فول اچ دی
  • باتری لیتیوم یونی 55 وات ساعت 6 سلولی
  • مجهز به درایو نوری از نوع DVD-RW
  • سرعت پردازش 2.4 تا 2.9 گیگاهرتز
  • مجهز به پردازنده مرکزی Core i5
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
سری پردازنده
امتیاز کابران:
3 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک HP EliteBook 8440p

لپ تاپ اچ پی hp 8440p از لحاظ ایستگاه کاری شبیه مدل elitebook 8440w می باشد. لپ تاپ الیت بوک 8440p لپ تاپی قدرتمند و با استحکام بالایی می باشد که برای اجرای سنگین ترین برنامه مناسب طراحی شده است.  بدنه لپ تاپ اچ پی همانند مدل های دیگر این کمپانی از بهترین آلیاژهای آلومینیوم و تیتانیوم ساخته شده. جنس بیشتر قسمت های لپ تاپ از فلز بوده و در زیر لپ تاپ و کناره های صفحه نمایش از پلاستیک با کیفیت بالا استفاده شده که تلفیق فلز و پلاستیک به رنگ مشکی و نقره ای با هم جلوه خاص و قابل توجهی را به لپ تاپ داده است. وزن لپ تاپ 2.4 کیلوگرم می باشد و از ضخامتی حدود 31 میلیمتری برخوردار است. لولاها بسیار مقاوم و روان ساخته سده اند که سبب شده درب لپ تاپ به راحتی و حتی با یک دست باز و بسته شود.

بدنه اچ پی 8440p

 

صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ اچ پی EliteBook 8440p

صفحه نمایش لپ تاپ الیت بوک اچ پی 14.1 اینچی با روکش مات می باشد. مات بودن نمایشگر موجب می شود تا کاربران لپ تاپ به راحتی و بدون بازتاب نور در تصاویر در محیط های روشن و همچنین زیر نور مستقیم خورشید قادر به استفاده از آن نیز باشند بدون آنکه چشم هایشان اذیت شود. نمایشگر 8440p دارای شدت نور و زائیه دید مناسب و قابل قبولی می باشد. تصاویر ایجاد شده در این صفحه نمایش دارای کیفیت اج دی با رزولوشن 1600×900 پیکسل می باشد. وجود وبکم 2 مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایشگر لپ تاپ الیت بوک امکان برقراری تماس تصویری را برای کاربران خود فراهم کرده است و می توانند با نصب برنامه ایی همچون SKYPE با دوستان خود از طریق این وبکم تماس تصویری برقرار کنند.

بلندگوها کاملا حرفه ای و خلاقانه در قسمت زیرین جلو لپ تاپ استوک اچ پی قرا گرفته اند که صدای خوشایند را تولیدد و پخش می کنند و برای کاربری روزانه افراد مناسب بوده.

نمایشگر اچ پی 8440p

 

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ اچ پی EliteBook 8440p

صفحه کلید لپ تاپ اج پی 8440p از پلاستیک ساخته شده و رنگ آن هماهنگ با رنگ بدنه مشکی می باشد. کلید های موجود در کیبورد بسیار نرم و روان هستند و در ردیف های منظمی کنار هم قرار گرفته اند که تایپ کردن با آن بسیار رضایت بخش است. وجود نور پس زمینه در قسمت بالای صفحه نمایش یکی از مزیت های ویژه این لپ تاپ استوک می باشد. شما می توانید با فشردن آن در هنگام شب از سطح کیبورد روشنی استفاده کنید و به راحتی و بدون نیاز به هیچ نور دیگری به کار تایپ خود ادامه دهید. صفحه کلید دارای یک لایه نازک از فیلم Mylar است که در صورت ریختن مایعاتی بر روی آن فوری از طریق سوراخی در قسمت پایین نوت بوک خارج می شوند و این امر خطر آسیب به اجزای حساس زیرین را به حداقل می رساند.  به دلیل 14 اینچ بودن فاقد قسمت مجزای اعداد می باشد و تنها دارای یک صفحه عددی یکپارچه با حروف می باشد. کلید های صفحه کلید از روکش Durakey ساخته شده اند بنابراین در دراز مدت حروف چاپ شده ی روی آنها پاک نمی شوند.

در مرکز کیبورد و در بین حروف G,H,B ترک پوینت یا همان جوی استیک قرار گرفته است که همان کارایی ماوس و تاچ پد رادارد اما این ترک پوینت تنها برای به حرکت درآوردن نشنگر ماوس است و کارایی انتخاب و کلیک کرئن را ندارد که اچ پی این مشکل را با قرار دادن یک جفت کلید چپ و راست در پایین کیبورد حل کرده است.

تاچ پد لپ تاپ الیت بوک 8440p همانند صفحه کلید از پلاستیک و مشکی رنگ بوده که استحکام زیادی دارد و سطح آن مقعر می باشد. تو رفتگی ملایمی در تاچ پد وجود دارد که دلیل اصلی آن حفاظت از سر انگشتان می باشد. پد لمسی در ابعاد 3.5×7 سانتی متر ساخته شده. کلید های چپ و راست در پایین تاچ پد قرار دارند و کارایی آنها دقیقا مشابه کارایی کلیک چپ و راست ماوس می باشند و کاربران را از خرید و استفاده از ماوس جداگانه بی نیاز کرده است.

یک ردیف کلید نورانی و لمسی در بالای صفحه کلید لپ تاپ قرار دارد که با فشردن آنها می توانید وای فای را روشن و خاموش کنید، تاچ پد را قفل کنید و یا صدای لپ تاپ را کم و زیاد کنید.

کیبورد اچ پی 8440p

 

پورت ها و اتصالات لپ تاپ اچ پی EliteBook 8440p

تعداد پورت های موجود در این لپ تاپ کاملا مناسب و ایده آل هستند قرار گیری پورت ها در چهار طرف لپ تاپ می باشند. در سمت راست این لپ تاپ درایو Optical DVD، پورت اترنت، مودم و پورت ترکیبی Esata/usb 2.0 قرار دارند. در سمت چپ لپ تاپ سه پورت FireWire، USB، مبدل هدفون و میکروفون و شیار ExpressCard/54 وجود دارد. در جلوی لپ تاپ کارت خوان SD و در پشت آن پورتهای VGA و  Display port برای اتصال لپ تاپ به نمایشگر های خارجی و پروژکتورهای قدیمی تعبیه شده است. در کنار این پورت های پشتی ورودی برق آداپتور نیز وجود دارد. اچ پی برای اینکه جلوی میز کار کاربران زیادی شلوغ نباشد سیم های ضخیمی همچون شارژر و vga و display را در قسمت پشتی لپ تاپ قرار داده است. از دیگر امکانات لپ تاپ الیت بوک 8440p می توان به وجود بلوتوث و وای فای پر سرعت اشاره کرد. که از طریق بلوتوث و همچنین نصب برنامه ایی همچون SHAREIT می توانید به سرعت به تبادل اطلاعات بین لپ تاپ و موبایل خود بپردازید. با استفاده از قابلیت اتصال به وای فای خانگی می توانید از اینترنت پر سرعت بر روی لپ تاپ خود استفاده کنید و از این طریق به دانلود مطالب مورد نیاز خود بپردازید. از دیگر قابلیت های چشم گیر این الیت بوک اچ پی می توان قابلیت نصب سیم کارت بر روی آن اشاره کرد. ورودی سیم کارت دقیقا در زیر باطری قرار گرفته که با در آوردن باطری به راحتی می توانید سیم کارت را در شیار آن قرار دهید و از اینترنت پر سرعت سیم کارت خود استفاده کنید یا با آن به مکالمه تلفنی بپردازید.

 

سخت افزار و باطری لپ تاپ اچ پی EliteBook 8440p

پردازنده مورد استفاده در این لپ تاپ الیت بوک 8440p از نوع پردازنده مرکزی Core i5 ساخت شرکت پر قدرت اینتل می باشد که در تمامی برنامه های سنگین قدرتمندانه عمل می کند. برخی از مدل ها دارای CPU I7 نیز می باشند. لپ تاپ الیت بوک اچ پی از یک رم 4 گیگابایتی بهره می برد که قابلیت ارتقا را دارد. فرکانس و سرعت پردازش در این لپ تاپ مورد بررسی 2.4 گیگاهرتز است که می توان این را هم همانند رم ارتقا داد و سرعت را تا 2.9 گیگاهرتز بالا برد.  پردازنده گرافیکی لپ تاپ ساخت کمپانی INTEL و از نوع HD Graphics 3000 با 2 گیگابایت حافظه گرافیکی می باشد . هارد دستگاه نیز با ظرفیت 320 گیگابایتی در دسترس قرار داد. یکی دیگر از قسمت های بسیارر کاربردی و البته لذت بخش در این لپ تاپ الیت بوک این است که کاربران به راحتی می توانند با اجرای رابط کاربری آندروید، تمامی برنامه ها و بازی های گوشی آندرویدی خود را اجرا کنند.

باطری استفاده شده در ساخت این لپ تاپ اچ پی 8440p از نوع 6 سلولی لیتیوم یونی با توان 55 وات بر ساعت می باشد.

سنسور اثر انگشت موجود در این لپ تاپ بسیار سریع و دقیق عمل می کند و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. می توانید لپ تاپ را به گونه ایی تنظیم کنید که تنها با اثر انگشت خود شما روشن شود و قفل آن باز شود که این خود به تنهایی امنیت اطلاعات و داده های شما را به خوبی تامین می کند. جدا ازاین سنسور اثر انگشت می توانید با کارت های الکترونیکی و یا دادن پین کد به لپ تاپ آن را قفل کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 1
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 تا 2.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 3000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون حافظه‌ي گرافيکي مجزا
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
SRS Premium Sound Pro
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
2 esata
پورت usb2.0
4 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (3)
Rated 4.67 on the scale 1 - 5 based on 3 customer reviews

قابلیت ارتقاء دارد

سلام .شما حالت استاندارد این لبتاب رو گذاشتید 5 ملیون خب . این لبتاب hp8440p corei5 رو اگه یه هارد 512 ssd بزنید و 4گیگ به Ram اضافه کنید یعنی بشه 8 ، چند در میاد ؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام . قیمت ها روزانه متغییره و تماس بگیرید

رضایت

لپ تاپ مناسبیه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

قیمت لپ تاپ

این لپ تاپ استوکه؟ اگه استوک هست قیمتش با نو و کار نکرده ش چقدر اختلاف داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 1
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 تا 2.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 3000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون حافظه‌ي گرافيکي مجزا

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کیلوگرم
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
SRS Premium Sound Pro
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0
2 esata
پورت usb2.0
4 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی 8440P

0 تومان
Select variant
  • intel core i7
  • intel core i5

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم