لپ تاپ استوک اچ پی 2570P

  • لپ تاپ اچ پی 2570p با صفحه نمایش LED-backlit HD
  • پردازنده لپ تاپ اچ پی Intel Core i5 (3nd Gen) 3320M
  • کارت گرافیکی Intel HD Graphics 4000
  • سرعت پردازنده 2.80 تا 3.50 گیگاهرتز
  • حافظه هارد دیسک  320 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه رم 4 گیگابایت
  • دارای حافظه کش 3 مگابایت
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی و قیمت لپ تاپ استوک HP EliteBook 2570P

لپ تاپ  اچ پی 2570pاز سری الیت بوک  مشابه سایر لپ تاپ های نوت بوک notebook می باشند و دارای بدنه ی محکم و با کیفیتی هستند، که در برابر ضربه های احتمالی مقاومت بالایی دارند. بدنه ی لپ تاپ اچ پی از آلومنیوم با کیفیت بوده و علاوه بر جذابیت و زیبایی استحکام زیادی نیز به لپ تاپ اچ پی بخشیده است.



لپ تاپ های Elitebook مختص متخصصان و کارهای حرفه ای می باشد. اندازه ی ابعاد صفحه نمایش لپ تاپ های hp معمولا از 11.6 اینچ تا 15.6 اینچ می باشد، لپ تاپ اچ پی 2570p نیز از سری لپ تاپ های الیت بوک است و دارای صفحه نمایش 12.1 اینچ می باشد. ابعاد لپ تاپ اچ پی برابر 305×209×27 میلی متر می باشد و وزنی معادل 1.63 کیلوگرم را دارد. این ابعاد جمع و جور و اندازه ی مناسب جابجایی و حمل لپ تاپ را ارحت کرده است و به آسانی می توانید آن را به هر جایی که دوست دارید ببرید. شاسی یا همان بدنه ی لپ تاپ بسیار محکم و بادوام بوده و از جنس آلومینوم می باشد و در برابر فشار و ضربه ها مقاومت بالایی داشته و تغییر شکل نخواهد داد. همچنین جنس کلید های صفحه کلید پلاستیک خشن بوده و به هنگام لمس کلیدها احساس خوشایندی به کاربران منتقل می گردد. لولایی که صفحه نمایش را نگه داشته است، فلزی بوده و بدون کمترین حرکت و تغییر در زاویه ی صفحه نمایش لپ تاپ رت ثابت نگه می دارد. همچنین تنها با یک دست هم می توانید لپ تاپ را باز کنید و نیاز به دو دست برای باز کردن لپ تاپ نمی باشد.

لپ تاپ اچ پی 2570p

اتصالات و پورت های لپ تاپ 2570p

از نظر اتصالات نیز لپ تاپ اچ پی دارای درگاه های خروجی و ورودی زیادی است که در طرفین و لبه های لپ تاپ تعبیه شده اند. وجود درگاه های ارتباطی متنوع کارآیی لپ تاپ اچ پی را از ساده به حرفه ای تغییر داده اند. درگاه اختصاصی داکینگ docking و پورت displayport به جای hdmi و درگاه VGA و پورت های USB 2.0 و درگاه Esata و ...از جمله درگاه های ارتباطی تعبیه شده در لپ تاپ اچ پی HP Elitebook 2570p می باشند که امکان اتصال لپ تاپ با سایر دستگاه های دیجیتالی و پخش کننده های مختلف را فراهم آورده است. در لبه ی جلویی لپ تاپ تنها led های ریز تعبیه شده اند که وضعیت روشن بودن و اتصال به شارژ و روشن بودن وای فای و ... را گزارش می دهند. در سمت چپ لپ تاپ انواع پورتهای جک 3.5 میلی متری و پورت lan و مودم modem و درایو نوری و SmartCard reader به کار رگفته شده و همچنین در لبه ی پشتی نیز درگاه vga و باتری و 2 پورت usb2.0 جاسازی شده اند.در لبه ی سمت راست اما درگاه های ExpressCard34 برای اضافه کردن اتصالات اضافی و درگاه و card reader و قفل Kensington و DisplayPort و ... تعبیه شده اند و باعث اتصال راحت لپ تاپ به انواع دستگاه های دیگر می شود. لپ تاپ اچ پی 2570p دارای تمامی راه ها و فناوری های ارتباطی است، که شامل وای فای wi-fi و هات اسپات وای فای و بلوتوث نسخه 4.0 و همچنین از مودم با پهنای باند LTE نیز پشتیبانی می کند. پورت RJ-11 نیز اتصال لپ تاپ به مودم lte را فراهم کرده است و پورت Gigabit Ethernet برای اتصال به شبکه ی اینترنت مورد استفاده واقع شده است.با خرید لپ تاپ اچ پی 2570 علاوه بر لوازم جانبی لازم مانند باتری و آداپتور برق ، جعبه ای شامل دیسک ریکاوری و همچنین درایور و دیسک نرم افزاری را نیز تقدیم شما می گردد.

سخت افزار اچ پی 2570p

لپ تاپ اچ پی سری الیت بوک مدل 2570p از لحاظ مشخصات سخت افزاری، لپ تاپی قدرتمند و با کیفیت محسوب می شود و در واقع می توان آن را در ردیف لپ تاپ های رده بالای شرکت اچ پی hp قرار داد. پردازنده ی مرکزی این لپ تاپ ساخت شرکت اینتل intel است و از نوع core i5 است، فرکانس و سرعت این پردازنده 3.1 گیگاهرتز بوده و قدرت پردازشی بالایی دارد و می تواند انجام انواع کارهای عمومی و سطحی را به آسانی ممکن کند. تراشه ی به کار رفته در لپ تاپ اچ پی از نوع Mobile Intel QM77 Express بوده و از تکنولوژی Intel Turbo Boost نیز پشتیبانی می کند.

رم این لپ تاپ از نوع DDR3 SDRAM است و 4 گیگابایت حافظه دارد. حافظه ی داخلی لپ تاپ 320 گیگابایت است و از نوع هارد دیسک می باشد. پردازنده ی گرافیکی لپ تاپ اچ پی اینتل اچ دی Intel HD Graphics 4000 از پردازنده های اینتل است. این کارت گرافیک قدرت انجام کارهای نیمه حرفه ای و کمی حرفه ای را هم دارد و برای اجرای بازی های متوسط هم مناسب است؛ لپ تاپ اچ پی الیت بوک مدل 2570p لپ تاپی همه فن حریف است و از نظر د رگاه های ارتباطی و شبکه ی بی سیم چیزی کم و کسر نداردباتری به کار رفته در لپ تاپ اچ پی 2570P باتری 6 سلولی از نوع لیتیوم یونی است و ظرفیت 62 ساعت وات ساعت را دارد.

صفحه نمایش و کیبورد hp 2570

کیبورد یا صفحه کلید لپ تاپ اچ پی 2570P دارای دکمه های فیزیکی به اندازه ی استاندارد است و متاسفانه از پد اضافی اعداد در سمت راست پشتیبانی نمی کند. چهار کلید مختلف برای تنظیماتی مانند مرورگر وب و ماشین حساب و بی صدا کردن و WLAN به کار گرفته شده است. البته اندازه ی کلید مکان نما و کلید اینتر ENTER کمی کوچک هستند و شاید کار کردن با این کلید های کوچک کمی آزار دهنده باشد و در هنگام تایپ کردن اشتباه گرفته شوند. مجهز بودن به نور پس زمینه صفحه کلید روشنایی و خوانایی را افزایش داده و باعث شده بتوانید در هر محیطی به راحتی تایپ کنید. ناگفته نماند که صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی 2570 پی دارای دو سطح روشنایی مختلف است. میزان صدای کلیدها به هنگام تایپ کردن و فشار دادن کلیدها بسیار آهسته بوده وبه هیچ عنوان آزار دهنده و حواس پرت کن نیست. پد لمسی که در پایین صفحه کلید تعبیه شده است دارای اندازه ی 111×51 میلی متری بوده و به اندازه ای بزرگ است که بتوان به راحتی انواع عملیات را بر روی انجام داد. این پد لمسی دارای 3 کلید استاندارد است که هر کدام کارکرد خاصی داشته و با توجه به روکش پلاستیکی که دارند، کارکردی راحت را به رامغان آورده اند. دکمه ی pointstick در این کیبورد به رنگ نارنجی بوده و کمی بلندتر از بقیه ی دکمه ها می باشد، تا در مواقعی که لازم باشد به راحتی بتوان به آن دسترسی پیدا کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
1.6 کیلو گرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 تا 3.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 4000
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
استریو داخلی
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

رضایت

لپ تاپ خوبیه چند وقته ازش استفاده میکنم راضیم

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

درجه لپ تاپ

سلام این لپ تاپ درجه چند ؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 تا 3.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 4000

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
1.6 کیلو گرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
استریو داخلی
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی 2570P

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم