لپ تاپ دل Latitude 5480

  • سایز و دقت صفحه نمایش لپ تاپ :  14 اینچ - فول اچ دی 
  • مدل و نوع  پردازنده ( CPU): Core i5  - 7440 HQ
  • مدل و نوع  پردازنده گرافیکی ( GPU):  Geforce 930 MX 2GB
  • ظرفیت و نوع  حافظه RAM لپ تاپ : 8GB - DDR4
  • مقدار و نوع حافظه ذخیره سازی : 256SSD- M2
  • طبقه‌بندی کاربری لپ تاپ : نیمه حرفه ای 
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات لپ تاپ دل مدل 5480

آیا به دنبال خرید یک نوت بوک استثنائی هستید؟ آیا در میان مدل های مختلف نوت بوک نمی دانید باید کدام را انتخاب کنید؟ ما امروز می خواهیم یکی از مدل های نوت بوک قدرتمند کمپانی دل را به شما معرفی کنیم. تا پایان ما را همراهی کنید تا بیشتر با این مدل آشنا شوید.

اگر به دنبال یک لپ تاپ پیشرفته هستید و می خواهید با آن به انجام کارهای سنگین رسیدگی کنید بهترین انتخاب برای شما لپ تاپ دل مدل 5480 است.  این لپ تاپ که دارای صفحه نمایشی 14 اینچی است به خاطر حذف شدن درایو نوری، ضخامت آن به 22.9 میلی متر می رسد.

اگر بخواهیم بیشتر در ارتباط با قسمت سخت افزاری محصول صحبت کنیم باید به پردازنده مرکزی قوی آن اشاره کنیم که از مدل intel Core i5-7440 HQ 2 *2.8- 3.9 GHZ  در ساخت آن استفاده شده است. این لپ تاپ پر قدرت دارای 8 گیگا بایت رم می باشد و از پردازشگر گرافیکی NVIDIA GEforce 930 MX بهره گرفته است. رم 8 گیگ در کنار این پردازشگر حرفه ای لپ تاپی منحصر به فرد را به وجود آورده اند.

باتری Latitude 5480 چیزی حدود 6 ساعت با وبگردی و اتصال به وای فای را برای کاربر ضمانت می کند. عملکرد باتری این محصول را می توان قابل قبول و بسیار مطلوب دانست. هارد 256 گیگی این لپ تاپ از نوع SSD است و قابلیت نصب ویندوز و یا هر سیستم عامل دیگری را به کاربر می دهد. با توجه به این هارد مطلوب هر سیستم عاملی که بر روی آن نصب شود سرعتی 4.6 برابری را به کاربر اعطا خواهد کرد و در زمان بسیار کمی سیستم بالا می آید.

 

ویژگی های لپ تاپ دل مدل 5480

اولین ویژگی خاصی که این لپ تاپ دارد وزن سبک آن است. این ویژگی باعث می شود که به راحتی بتوان آن را حمل کرد. بدنه این دستگاه را از پلاستیک مشکی مات طراحی کرده اند که علاوه بر کیفیت بالایی که برای محصول به وجود آورده، زیبائی خوبی را هم به آن اعطا کرده است.

وزن دستگاه در حدود 1.6 کیلوگرم می باشد و برای افرادی که می خواهند لپ تاپی با نمایشگر بزرگ و وزن سبکی داشته باشند مناسب است. صفحه کلید لپ تاپ 5480 دارای طراحی جزیره ای است و برای کاربرانی که قصد دارند بیشتر به کار تایپ بپردازند محصول مطلوبی به شمار می آید. فاصله کلید ها بسیار مناسب است و این امر موجب می شود کاربر با دقت و سرعت بالائی به کار خود مشغول شود.

وبکم این لپ تاپ دارای وضوح کیفیت بسیار بالائی است و در چت های تصویری به خوبی این قدرت را نشان می دهد. 2 عدد اسپیکر داخلی برای این دستگاه تعبیه شده است که می توانند کار پخش صدا را به خوبی برای کاربر به اجرا بگذارند.

تاچ پد محصول دارای قدرت پشتیبانی از فرمان چند لمسی است و کیبورد دستگاه دارای نور پس زمینه می باشد. لپ تاپ دل مدل 5480  دارای قدرت اتصال به شبکه بی سیم وای فای است و بلوتوث داخلی را برای آن قرار داده اند. 

 

پورت HDMI این دستگاه به کاربر این قدرت را می دهد که بتواند اطلاعات و داده های مورد نظر را به پروژکتور یا هر وسیله ی پخش کننده دیگری وصل کند و به کارهای خود رسیدگی کند. سیستم عاملی که می توان بر روی این دستگاه نصب کرد ویندوز 10 است که به خوبی از آن پشتیبانی می کند. 

صفحه نمایش این محصول قدرت ترکیب رنگ بسیار بالائی را دارد و پخش فیلم را با کیفیت بالا بر عهده می گیرد. انجام کارهای گرافیکی قدرتمند را می توان به راحتی با لپ تاپ 5480 انجام داد و از اجرا و نمایش آن ها لذت برد.

 باید در نظر داشت که صفحه نمایش دستگاه از روکش مات بهره گرفته است و اگر کاربر بخواهد در مکان های خیلی روشن از آن استفاده کند عملکرد خیلی خوبی را از خود به اجرا در خواهد آورد. با وجود این نوع از صفحه نمایش چشم ها اذیت نخواهند شد و کار به سرعت انجام می گیرد.

قیمت لپ تاپ دل مدل 5480

برای خرید این محصول نمی توان قیمت ثابتی را اعلام کرد زیرا هر کدام از فروشگاه ها با توجه به قیمتی که خریداری کرده اند مقدار سودی را به قیمت تمام شده آن اضافه خواهند کرد. اما در نظر داشته باشید که با توجه به قدرت بالائی که این محصول دارد و ویژگی های منحصر به فرد آن، هزینه ای که برای آن پرداخت خواهید کرد بسیار به صرفه است.

 

سخن پایانی

در این مقاله قصد داشتیم لپ تاپی مهندسی و قوی را به شما عزیزان معرفی کنیم. لپ تاپ دل مدل 5840 در فهرست برترین لپ تاپ های قدرتمند دل قرار دارد که توانسته به خوبی نیاز کاربران را پاسخگو باشد. سایت فروش اینترنتی هنارک، با توجه به این که سالیان متمادی در زمینه فروش محصولات دیجیتال فعالیت می کند، ارائه دهنده بهترین لپ تاپ های مهندسی و حرفه ای است. فروشگاه اینترنتی هنارک علاوه بر تضمین کیفیت محصولات فروخته شده، قیمت هایی منصفانه و مقرون به صرفه را به مشتریان ارائه می کند و همین امر موجب شده است نام این فروشگاه، در میان دیگر سایت های اینترنتی فروش محصولات دیجیتال به خوبی بدرخشد. از این که تا پایان ما را همراهی کردید سپاس گذاریم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

لپ تاپ دل Latitude 5480

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم