لپ تاپ دل Latitude E7470

سایز صفحه نمایش لپ تاپ :  14.1 اینچ

دقت صفحه نمایش : FHD 

مدل و نوع  پردازنده ( CPU): Core i5 6300U

مدل و نوع  پردازنده گرافیکی ( GPU):  intel HD

ظرفیت حافظه RAM لپ تاپ : 8GB

مقدار و نوع حافظه ذخیره سازی : 256SSD

طبقه‌بندی کاربری لپ تاپ : عمومی 

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

لپ تاپ دل مدل 7470 Latitude

آیا به دنبال یک لپ تاپ میان رده هستید؟ آیا کاربری مدیریتی و صنعتی آن برای شما اهمیت دارد؟ در این مقاله قصد داریم لپ تاپ دل مدل E7470 Latitude را به شما معرفی کنیم که در فهرست بهترین لپ تاپ های میان رده کمپانی دل قرار گرفته است. پس تا پایان ما را همراهی کنید.

IM

طراحی لپ تاپ دل مدل 7470 Latitude

لپ تاپ زیبای دل 7470  را باید در لیست لپ تاپ های صنعتی و مدیریتی قرار داد. این لپ تاپ دارای وزن 1.5 کیلوگرمی است و وزن سبکی را به خود اختصاص داده است. اندازه صفحه نمایش این دستگاه 14 اینچ بوده و در ردیف لپ تاپ های نسل ششم جای دارد. شاسی این دستگاه بلند است و با رنگ مشکی براق آن را طراحی کرده اند. شاسی این محصول نرم و لمسی بوده و از آلیاژ منیزیم تولید شده است. 

صفحه نمایش , صفحه کلید، تاچ پد 

همان طور که اشاره کردیم صفحه نمایش این لپ تاپ 14 اینچ است و از رزولوشنی 1920*1080 پیکسلی برخوردار می باشد. وضوح کیفیت این صفحه نمایش قابل قبول است و مورد پسند کاربر قرار خواهد گرفت. توان روشنائی این مدل از لپ تاپ دل 338 نیت است. با توجه به این روشنائی، کاربر علاوه بر وضوح تصویر با کیفیت، می تواند میزان روشنائی را نیز تنظیم کند. این صفحه نمایش تمام جزئیات فیلم را هم برای کاربر به نمایش خواهد گذاشتصفحه کلید لپ تاپ 7470 بسیار نرم و راحت است و امکان تایپ سریع را فراهم می کند. صفحه کلید جزیره ای این دستگاه بزرگ و زیبا است و کلیدهای آن نیاز به فشار زیادی را ندارند. تاچ پد محصول سطحی صاف داشته و عملکرد سریعی را در اختیار کاربر می گذارد. اندازه تاچ پد دستگاه 3.8*1.8 اینچی بوده و دقت و حساسیت خوبی دارد.

پخش صدا

در میان هم رده های این محصول، این مدل از لپ تاپ توانسته صدای با کیفیت و خوبی را از خود نشان دهد. با توجه به این که لپ تاپ 7470 دل یک دستگاه مدیریتی، صنعتی است و توقع چندانی از صدای آن وجود ندارد اما کمپانی دل به خوبی روی این مسئله مانور داده و آن را مطلوب طراحی کرده است. هنگام پخش موسیقی متوجه شفافیت صدا و قدرت صوت آن خواهید شد. کاربر می تواند تنظیماتی که به آن علاقه دارد را از طریق برنامه سفارشی صوتی دل انجام دهد تا به کیفیت مورد علاقه و مد نظر خود برسد.

پورت ها و وبکم

یک لپ تاپ کارآمد باید دارای پورت هایی مانند USB 3.0; HDMI; mini Display Port; USB-C، اسلات کارت اس دی باشد. خوشبختانه لپ تاپ دل 7470 دارای تمام این موارد است و از این لحاظ کاربر هیچ کمبودی را احساس نخواهد کرد.

وبکم قوی این محصول دارای دوربینی 720 پیکسلی است که به کاربر این قدرت را می دهد تا بتواند چت های تصویری خوبی را انجام دهد و فیلم های مختلف و با کیفیتی را به ثبت برساند.

امنیت لپ تاپ دل 7470 Latitude

این مدل از لپ تاپ دل توانسته از نرم افزار امن و مطمئن TPM برخوردار شود. علاوه بر استفاده از این نرم افزار، لپ تاپ دل 7470  مجهز به اسکنر اثر انگشت، کارت خوان هوشمند و سیستم نرم افزاری رمز گذاری شده، می باشد.

باید در نظر داشت که پردازنده این دستگاه بر پایه سیستم vPro اینتل کنترل می گردد. البته به جز موارد امنیتی، این لپ تاپ دارای استاندارد MIL-STD810G است و این موضوع باعث شده دوام بسیاری داشته باشد و امکان استفاده طولانی مدت را برای کاربر فراهم کرده است.

IM

گرافیک ، باتری و نرم افزار 

پردازنده قوی دستگاه دارای حافظه رم 8 گیگابایتی است و در میان هم رده های خود از عملکرد قابل تحسینی برخوردار می باشد. لپ تاپ دل 7470 تراشه گرافیکی جدائی ندارد و از گرافیک مجتمع پردازنده اصلی بهره می برد.

این لپ تاپ دارای طول عمر 9 ساعته است که در مقایسه با برخی دیگر از رقیبان خود توانسته به برتری دست یابد. کاربر می تواند به راحتی و بدون نیاز به شارژ کردن مکرر از دستگاه استفاده کند. لپ تاپ دل مدل 7470 دارای نرم افزارهای گوناگونی است. این لپ تاپ از سیستم عامل ویندوز 10 پشتیبانی می کند. قدرت نرم افزاری این محصول در کنار موارد سخت افزاری که مورد بررسی قرار گرفت، آن را به یک محصول قوی با قابلیت های فراوان تبدیل کرده است.

قیمت لپ تاپ دل مدل 7470

همان طور که اشاره کردیم این لپ تاپ در زمره لپ تاپ های مدیریتی- صنعتی قرار گرفته است و لپ تاپی میان رده می باشد. با توجه به عملکردهای پیشرفته و سطح خوبی از کاربری را که در اختیار خود دارد قیمت مناسبی را برای آن در نظر گرفته اند. البته اندک تفاوت قیمتی را در فروشگاه ها برای این محصول شاهد هستیم و به همین دلیل نمی توان یک قیمت مشخص شده را روی این محصول قرار داد.

IM

سخن پایانی

هر آن چه که نیاز بود خریدار در ارتباط با این محصول بداند را برای شما عزیزان توضیح دادیم. نحوه عملکرد لپ تاپ دل مدل Latitude 7470 تا کنون مورد رضایت خریداران قرار گرفته است. سایت فروشگاهی هنارک با دارا بودن انواع محصولات دیجیتال، می تواند فروشگاه مورد اعتمادی برای خریداری این محصول باشد. قیمت ارزان، تضمین کالا و سلامت محصول مواردی است که در سایت اینترنتی هنارک مورد اهمیت بوده و خریدار می تواند بدون نگرانی از فقدان این موارد محصول دیجیتال خود را تهیه کند. از این که تا پایان ما را همراهی کردید از شما سپاس گذاریم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

لپ تاپ دل Latitude E7470

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم