لپ تاپ دل Latitude E7450

  • سایز و دقت صفحه نمایش لپ تاپ  :  14 اینچ - HD
  • مدل و نوع  پردازنده ( CPU): Core i5 - 5300U
  • مدل و نوع  پردازنده گرافیکی ( GPU):  nividia 840M - 2GB
  • ظرفیت و نوع حافظه RAM لپ تاپ : 8G - DDR4
  • مقدار و نوع حافظه ذخیره سازی : 256GB - SSD 
  • طبقه‌بندی کاربری لپ تاپ : عمومی 
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات لپ تاپ دل مدل 7450

اگر به دنبال یک لپ تاپ بسیار شیک و کاربردی هستید پیشنهاد امروز ما به شما لپ تاپ دل مدل 7450 است. این لپ تاپ زیبا که کار منحصر به فرد کمپانی قدرتمند دل می باشد در مدت کوتاهی توانسته بازار را به قبضه خود در آورد. با ما همراه باشید تا بیشتر با این لپ تاپ آشنا شوید.

اولین نکته ای که باید درباره این لپ تاپ بیان کنیم جنس بدنه آن است. بدنه این دستگاه از آلیاژ آلومینیوم و درب کربنی ساخته شده است و طراحی بسیار چشم گیری دارد. ابعاد دستگاه 9.1*0.8*13.3 اینچ بوده و در ردیف لپ تاپ های سبک جای گرفته است. در اطراف تاچ پد لپ تاپ دل مدل 7450، 5 دکمه مخصوص موس قرار داده اند. به جز این که در دو طرف دستگاه پورت وجود دارد، در پشت این محصول نیز پورت هایی را برای راحتی کاربر تعبیه کرده اند. این مدل لپ تاپ به صورت کامل مشکی است و تنها لولاهای آن به رنگ خاکستری هستند. 

باتری و فن دستگاه نیز زیر لپ تاپ قرار دارند. باتری این لپ تاپ یک باتری لیتیوم پلیمری 4 سلولی است که ظرفیت 54 وات ساعت دارد که این قابلیت را به کاربر اعطا کرده تا بتواند برای ساعات زیادی با دستگاه کار کند.

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ دل مدل 7450

ضخامتی صفحه کلید این لپ تاپ کاملا استاندارد است و در فهرست لپ تاپ هایی با صفحه کلید بزرگ قرار دارد. کلیدهای این دستگاه بسیار نرم است و نیاز نیست فشار زیادی بر آن ها وارد شود و به راحتی می توان در 1 دقیقه و تایپ ده انگشتی 81 کلمه را بنویسید. تاچ پد لپ تاپ دل مدل 7450 سطح صافی داشته و در قسمت بالایی آن 3 دکمه موس و در قسمت پائینی آن 2 دکمه بزرگ قرار داده است. البته یکی از ویژگی های جالب این محصول این است که در میان کلیدهای G و H یک نشانگر لمسی قرار دارد که می توان به صورت همزمان از این نشانگر و تاچ پد استفاده کرد.

وبکم و پورت های لپ تاپ دل مدل 7450

وبکم این لپ تاپ دارای کیفیت بسیار بالائی است و کاربر می تواند تصاویر و چت های تصویری  با کیفیتی را از خود به ثبت برساند. کیفیت این وبکم 1280*720 پیکسل بوده و در قسمت بالایی صفحه نمایش تعبیه شده است.

پورت HDMI، 2 پورت USB3.0، Mini Display و ورودی شارژر در پشت دستگاه قرار گرفته است. در سمت راست این لپ تاپ یک پورت USB 3.0 و جک هدست وجود دارد. در سمت چپ نیز یک کارت خوان طراحی شده است.

نمایشگر و بلندگوهای لپ تاپ دل مدل E7450

نمایشگر لپ تاپ دل مدل 7450 صفحه ای 14 اینچی دارد و از کیفیت  HD بهره گرفته است. خوشبختانه در طراحی نمایشگر این محصول برای این که چشم کاربر در محیط هایی با نور زیاد آسیب نبیند و اذیت نشود، قابلیت مات را قرار داده اند. 

اسپیکرهای استریوی این لپ تاپ را در قسمت زیرین آن قرار داده اند و باعث شده از سمت جلوی آن صدا خیلی خوب پخش شود. 

سایر مشخصات لپ تاپ دل مدل 7450

از دیگر ویژگی هایی که برای این محصول لحاظ شده است می توان به کارت گرافیک آن اشاره کرد که دارای 2 گیگا بایت حافظه است. بلوتوث تعبیه شده در لپ تاپ دل مدل 7450 نسخه 4.0 می باشد و قابلیت اتصال به شبکه بی سیم وای فای را دارد. 

حافظه داخلی این دستگاه ظرفیت 256 گیگابایتی داشته که به کاربر این دسترسی را می دهد تا بتواند تعداد بی شماری عکس و فیلم را ذخیره کند. به صورت متداول حافظه های SSD دارای طول عمر زیادی هستند و چیزی حدود 2 میلیون ساعت توان کار کردن را به خود اختصاص داده اند. RAM این لپ تاپ ظرفیتی 8 گیگا بایتی دارد که توانسته سرعت خوبی را در خواندن و نوشتن داده ها از خود به جا بگذارد.

این لپ تاپ با توجه به کارت گرافیکی که دارد امکان اجرای کارهای مهندسی و بازی را برای کاربران فراهم کرده است. لپ تاپ دل مدل 7450 فاقد درایو نوری است و توانائی پشتیبانی کردن از سیستم عامل 64 بیتی ویندوز 7 و 8.1 پرو را دارا می باشد. 

در تعیین نرخ برای این لپ تاپ عوامل متعددی از جمله مدل پردازنده، کارت گرافیک، فروشگاه محل خرید و.. دست به دست هم داده اند تا نتوان یک قیمت ثابت را برای این محصول ارائه کرد. برای این که این محصول را با قیمت ارزان و ضمانت لازم خریداری کنید بهتر است به سایت ها و فروشگاه های معتبر در این زمینه رجوع کنید.

سخن پایانی

لپ تاپ دل مدل 7450 در فهرست بهترین لپ تاپ های عرضه شده به بازار قرار دارد. خوشبختانه استقبال فراوانی از طرف دانشجویان و مهندسان نسبت به این محصول صورت گرفته است. فروشگاه اینترنتی هنارک با دارا بودن سابقه طولانی در زمینه فروش لپ تاپ و محصولات دیجیتال، ارائه کننده بهترین مدل لپ تاپ است و برای خرید لپ تاپ دل مدل 7450 می توانید به سایت هنارک مراجعه کنید. تضمین خدمات و کیفیت تمام محصولات در این سایت اینترنتی، نشان از برترین بودن این فروشگاه در زمینه ارائه محصولات دیجیتال دارد. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما سپاس گذاریم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

لپ تاپ دل Latitude E7450

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم