لپ تاپ دل Latitude 7480

  • سایز و دقت صفحه نمایش لپ تاپ  :  14.1 اینچ - HD
  • مدل و نوع  پردازنده ( CPU): Core i7 - 6600U
  • مدل و نوع  پردازنده گرافیکی ( GPU):  آنبرد  - intel HD
  • ظرفیت و نوع حافظه RAM لپ تاپ : 8G - DDR4
  • مقدار و نوع حافظه ذخیره سازی : 256GB - SSD
  • طبقه‌بندی کاربری لپ تاپ : دانشجویی 
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات لپ تاپ دل مدل 7480


آیا به دنبال لپ تاپی با کارائی بسیار زیاد هستید؟ آیا علاوه بر کارائی، زیبائی آن هم برای شما اهمیت دارد؟ امروز در کنار شما هستیم و قصد داریم لپ تاپ دل مدل 7480 را به شما معرفی کنیم. یکی از بهترین مدل های لپ تاپ دل، مدل 7480 است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد. پس تا پایان ما را همراهی کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

لپ تاپ دل مدل 7480 در زمره بهترین مدل های لپ تاپ این کمپانی قرار گرفته است. این لپ تاپ که دارای نسل ششم i7 می باشد، توانسته برای نیاز کاربر پاسخگوی خوب و شایسته ای باشد. پردازش 2 هسته ای و 4 طرفه این لپ تاپ راندمان کار را بسیار بالا برده و مشکلی برای اجرای کار به وجود نخواهد آورد.

لپ تاپ دل 7480 صفحه نمایشی 14.1 اینچی دارد که سبب شده وضوح تصویر بسیار شفاف و خوبی را برای کاربر به نمایش بگذارد. با توجه به حافظه 8 گیگابایتی محصول، این قابلیت وجود دارد که چند وظیفه سنگین را به صورت یکپارچه انجام دهد.

هارد دیسک دستگاه، فضائی SSD 256 داشته که توانسته است نسبت به سایر محصولات هم رده 15 برابر سریع تر عمل کند و راه اندازی فوری و دسترسی آسان به داده ها را برای کاربر به ارمغان آورد. پورت های دستگاه به صورت USB 3.1 Type-C  با Display Port است که این قابلیت باعث شده اطلاعات و داده ها به صورت فوری و سریع انتقال پیدا کند. 

ویژگی های ارتباطی  7480

این رایانه بسیار با دوام بوده و طراحی بسیار باریکی برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول مناسب برای تمام مشاغل و دانشجویان  بوده  و به راحتی می توانند آن را در سفرها با خود همراه کنند. لپ تاپ دل 7480 با صرفه جوئی کردن در مصرف باتری، بازدهی کار را بالا برده و لازم نیست در فواصل کوتاه مدت آن را شارژ کرد.

پورت HDMI این لپ تاپ به کاربر این امکان را می دهد تا به تلویزیون و پروژکتور وصل شده و به کارهای مربوطه رسیدگی شود. نمایشگر و گرافیکی که برای این دستگاه تعبیه شده است تحسین کاربران را بر انگیخته و در کنار هم به خوبی توانسته اند رنگ ها را به صورت زنده و با جزئیات فوق العاده برای بیننده به نمایش بگذارند.

سیستم عامل نصب شده روی این لپ تاپ Windows 10 Pro  است که بسیار کار آمد می باشد. کارت خوان SD محصول انتقال آسان عکس ها را فراهم کرده است. اگر می خواهید صدائی که از لپ تاپ به گوش می رسد بدون نویز و هیچ مشکلی باشد بهترین انتخاب برای شما لپ تاپ 7480 دل است زیرا کیفیت صدای واقعی را برای کاربران به وجود خواهد آورد. بلند گوهای دو گانه استریو در لپ تاپ دل مدل 7480 باعث شده که کاربر صدائی سینمائی را با خود همیشه به همراه داشته باشد.

اگر بخواهیم در ارتباط با ویژگی های پرمیوم دستگاه صحبت کنیم باید به سرعت اتصال منحصر به فرد WiFi آن اشاره کنیم که به طور قطع 3 برابر سریع تر از دیگر مدل ها عمل می کند. این دستگاه دارای بلوتوث 4.2 بوده که اتصالات و انتقالات داده ها را در سریع ترین زمان ممکن فراهم می آورد.

وب کم این محصول به صورت 720p HD است که در زمان چت های تصویری کاربر و مخاطب به وضوح تصویر پی می برند و یقینا از این شفافیت فوق العاده شگفت زده خواهند شد. همانطور که قبلا اشاره کردیم پردازنده قوی دستگاه به کاربر این قدرت را داده است که بتواند چند کار همزمان را انجام دهد. به عبارتی کاربر می تواند محاسبات سخت، بازی های روان، مرور کردن برگه ها و کارهای روزمره خود را به راحتی و بدون هیچ مشکلی انجام دهد.

زیبائی محصول و شکل جدید لبه های آن به صورت مدرن و براق طراحی شده و فناوری های هوشمند داخلی این محصول علاوه بر عملکرد بهینه، باعث بهبود بخشی امنیت آن هم شده است. 

قیمت لپ تاپ دل مدل 7480

این محصول با توجه به این که در کدام شهر و در چه سایتی به فروش می رسد دارای قیمت ثابتی نیست و نمی توان به طور قطع یک قیمت مشخص را برای آن اعلام کرد. اما در نظر داشته باشید که این محصول دارای ویژگی های بسیار زیادی است که هر چقدر برای خرید آن هزینه شود ارزش دارد.

سخن پایانی

سایت اینترنتی هنارک افتخار دارد که عرضه کننده انواع لپ تاپ به سطح کشور است. این فروشگاه با سابقه کاری که در این زمینه دارد توانسته نظر مساعد مشتریان را جلب  کند و آن ها را از خریدهای خود راضی نگه دارد. در خرید لپ تاپ و سایر محصولات دیجیتال  باید دقت فراوانی به عمل آید و محصولات با کیفیت را خریداری کرد.

 این سایت معتبر، تمام اجناس خود را با بهترین کیفیت به خریداران عرضه می کند و نازل ترین قیمت ها را برای محصولات خود در نظر گرفته است. تمام محصولات این سایت دارای ضمانت هستند و این امر نشان از برترین بودن هنارک دارد. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاس گذاریم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

لپ تاپ دل Latitude 7480

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم