لپ تاپ استوک دل latitude e5470

  • سایز و دقت صفحه نمایش لپ تاپ  :   14.1 اینچ  - Full HD
  • مدل و نوع  پردازنده ( CPU): Core i7 - 6600U
  • مدل و نوع  پردازنده گرافیکی ( GPU):  AMD R7 - 2GB
  • ظرفیت و نوع حافظه RAM لپ تاپ : 8GB - DDR4
  • مقدار و نوع حافظه ذخیره سازی : 256GB - SSD
  • طبقه‌بندی کاربری لپ تاپ : دانشجویی
مرجع:
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات  لپ تاپ استوک دل latitude e5470

آیا به دنبال خرید یک لپ تاپ استوک هستید؟ آیا قصد دارید از برند دل خریداری کنید؟ ما در کنار شما هستیم و بهترین مدل های این شرکت را به شما معرفی خواهیم کرد. محصولی که امروز قصد داریم با آن آشنا شوید لپ تاپ استوک دل latitude e5470 است. با ما تا پایان همراه شده تا بیشتر با این محصول خارق العاده آشنا شوید.

برای افرادی که رنگ لپ تاپ برای آن ها مهم است، داشتن لپ تاپی با رنگ بدنه مشکی خبری خوب می باشد. این مدل دارای امنیت و ساختاری بسیار زیبا در میان مدل های حرفه ای است. اگر نگران صدمه دیدن لپ تاپ می باشید، این مدل با صفحه لمسی FHD برای نیاز شما ساخته شده است. هم چنین از ویژگی هایی که این مدل را در بین خریداران محبوب کرده می توان به رم 8G و  256GB SSD  اشاره کرد. لازم به ذکر است که هر دو مورد قابلیت ارتقا دارند.

ویژگی های ظاهری

اندازه صفحه نمایش این محصول باعث شده تا بتوان آن را به راحتی و سادگی جابه جا نمود. این مدل در دسته بندی لپ تاپ های باریک و سبک قرار دارد. همچنین برای کسانی که اندازه و وزن لپ تاپ برایشان مهم است، مناسب می باشد.

 لپ تاپ latitude e5470 دارای دو ویژگی منحصر به فرد است که شامل پوشش پلیمری تقویت شده با فیبر کربن و صفحه کلید مقاوم در برابر نشت و صفحه نمایش لمسی اختیاری می باشد. قابلیت قرار دادن لپ تاپ بر روی هر سطح صاف با لولای 180 درجه برای کاربر فراهم شده است.

طراحی 

در این مدل شکاف ها کاملا متناسب تنظیم شده و درب و صفحه توسط لولا به صورت محکم نگه داشته شده است. باز و بسته کردن صفحه با نیروی کمی انجام می شود. تنظیم راحت آن از ویژگی های خوب این مدل به شمار می رود. این لپ تاپ عمر مناسبی دارد و برای کار در طولانی مدت بسیار مطلوب به شمار می رود.

رنگ و اندازه 

این مدل در بین لپ تاپ ها با وزن 1.8 کیلوگرم وزن متوسطی داشته و می توان در رده بندی به وزن آن رتبه خوبی را اعطا کرد. هم چنین برای افرادی که به دنبال رنگی منحصر به فرد در لپ تاپ می باشند، این مدل با رنگ مشکی قابل عرضه به تمام خریداران است. 

قابلیت های سخت افزاری 

رم این لپ تاپ 4تا 16G و از نوع DDR4 2133MHz می باشد. در عین حال قابلیت ارتقا تا 16G را دارد. هارد این مدل 256 GBاست و امکان ارتقا به حجم های بالاتر را دارا می باشد. صفحه نمایش 14 اینچی لپ تاپ دل E5470 از نوع Led است.

 انواع پورت های ارتباط شامل USB2،USB3 ، VGA، wifi،Ethernet, Fast Ethernet Gigabit Ethernet, HDMI ، Bluetooth 4.0 در این لپ تاپ قرار دارد. عمر باطری در این لپ تاپ نسبتا طولانی بوده، که این مزیت نیز باعث افزایش طرفداران این مدل شده است. نوع پردازنده Core i7 و نسل 6 می باشد. گرافیک این مدل Intel HD Graphic 520 است. 

جعبه لپ تاپ 

این لپ تاپ در جعبه ای امن و محکم قرار گرفته تا در صورت ارسال، از بروز خطرات احتمالی کاملا جلوگیری شود. به یاد داشته باشید محبوبیت این مدل علاوه بر تمامی ویژگی ها به علت تنوع در موارد امنیتی آن نیز است.

قیمت لپ تاپ استوک دل latitude e5470

متاسفانه به دلیل نوسانات ارزی در بازار این محصول قیمت متغییری دارد. علاوه بر این، قیمت هایی که در فروشگاه های مختلف برای محصولات دیجیتال در نظر گرفته شده است با توجه به سود مورد نظر فروشنده، سبب ایجاد اختلاف قیمت خواهد شد. باید در نظر داشت به علت تقلبی بودن بعضی از لپ تاپ ها در بازار توصیه می شود، قبل از خرید حتما از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل فرمائید.

دلیل انتخاب مدل لپ تاپ استوک دل latitude e5470

مشتریانی که این مدل را خریداری می کنند علت خرید خود را دلایلی مانند رنگ بدنه، امنیت و محافظت این مدل، صفحه نمایش با پوشش Gorilla Glass ضد خش و دو چندان شدن مقاومت نمایشگر، دوربین 720 پیکسلی، پورت  HDMI، 3 پورت پرسرعت USB 3.0، صفحه کلید بسیار عالی و گواهی های امنیتیTCG و FIPS 140-2 که امکان آن را برای هک شدن بسیار پایین آورده، عنوان کردند. 

سخن پایانی

 لپ تاپ استوک دل latitude e5470، یکی از مدل های محبوب و پر فروش کمپانی دل می باشد. ویژگی های این لپ تاپ در کنار قیمت مناسب آن سبب افزایش فروش این محصول شده است. اندازه کوچک در کنار ضد ضربه بودن باعث شده تا طول عمر این مدل بیشتر شود. در صورتی که قصد خرید لپ تاپی با امنیت بالا دارید، حتما این مدل را مورد بررسی قرار دهید. همچنین اگر برای خرید لپ تاپ به مشاوره نیاز داشتید کافی است به سایت معتبر هنارک مراجعه کرده و با مشاوران و کارشناسان واحد فروش تماس حاصل کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

لپ تاپ استوک دل latitude e5470

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم