لپ تاپ استوک دل precision 7520

  • سایز و دقت صفحه نمایش لپ تاپ  :  15.6 اینچ - FULL HD
  • مدل و نوع  پردازنده ( CPU): XEON E3 - 1505M
  • مدل و نوع  پردازنده گرافیکی ( GPU):  QUADRO - K2100 - 2GB
  • ظرفیت و نوع حافظه RAM لپ تاپ : 16GB - DDR4 
  • مقدار و نوع حافظه ذخیره سازی : 256GB - SSD 
  • طبقه‌بندی کاربری لپ تاپ : مهندسی 
مرجع:
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات لپ تاپ استوک دل precision 7520


برای داشتن انتخابی صحیح از میان مدل های مختلف لپ تاپ، که همگی دارای انواع ویژگی های خاص و گوناگون هستند، باید از امکانات هر کدام برای خرید آگاهی داشته باشید. برای این کار می توان از سایت های معرفی لپ تاپ استفاده کنید و پس از مشخص نمودن مدل مورد نظر اقدام به خرید لپ تاپ نمایید. یکی از این سایت های بسیار معتبر در این زمینه سایت هنارک می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح ویژگی های مدل precision 7520، ساخته شده توسط کمپانی دل بپردازیم.

پردازنده مرکزی خوب این لپ تاپ مدل Xeon E3 1505mv6 می باشد. هم چنین حافظه RAM دستگاه 16GB DDR3 است. پردازنده و حافظه این دستگاه در میان هم رده های خود بسیار محبوب و کاربردی بوده و موردی که در این لپ تاپ بسیار چشمگیر است حافظه داخلی 512GB SSD آن می باشد.

 صفحه کلید دقیق و زیبای آن باعث شده تا طرحی زیبا و شکیل نظر کاربر را به خود جلب کند. تاچ پد آن به صورت دقیق بوده و هنگ کردن در آن به ندرت رخ می دهد. این لپ تاپ به خوبی از پس اجرای برنامه های سنگین مانند انواع بازی های کامپیوتری و برنامه نویسی بر می آید. در لپ تاپ دل 7520 نمایشگر Full HD با 8 میلیون پیکسل تعبیه شده است و وضوح تصویر خوبی را برای کاربر به نمایش در می آورد. اندازه صفحه نمایش به کار رفته در این لپ تاپ 15.6 اینچ می باشد.

ویژگی های سخت افزاری لپ تاپ دل 7520

پردازنده گرافیکی 4G NvidiaQuadro m2000m آن باعث شده تا این مدل مناسب انواع بازی های مختلف باشد. فن های خنک کننده در این دستگاه از نسل 5 انحصاری Dell می باشد. هر چقدر کارهای اجرا شده در دستگاه سنگین تر باشد، کاربر میل بیش تری به خرید پیدا می کند و خوشبختانه این مدل لپ تاپ جزو همین دسته است. با توجه به موادی که در ساخت بدنه به کار گرفته شده، کابران از مقاومت و سختی دستگاه خیالی آسوده دارند.

ویژگی های نرم افزاری لپ تاپ دل precision 7520

سیستم عامل استفاده شده در این مدل ویندوز 10 پرو می باشد. پردازنده های استفاده شده در این لپ تاپ جزو نسل هفتم به شمار می آید و قدرت پردازش بسیار خوبی را بدون هیچ گونه محدودیت برای کاربران فراهم می سازد. 

جعبه دستگاه

این مدل دارای جعبه ای محکم و سخت می باشد. به طوری بعد از خرید توسط سایت های آنلاین در صورت ضربه هایی جزئی از خود مقامت نشان داده و از لپ تاپ محافظت می کند. هم چنین درون جعبه آن شارژر و کابل برق برای شارژ نمودن دستگاه وجود دارد. به طور کلی بعد از خرید این محصول نیاز به خرید هیچ گونه وسیله جانبی برای استفاده از لپ تاپ وجود ندارد. 

رنگ و اندازه لپ تاپ 

همان طور که اشاره کردیم اندازه صفحه این لپ تاپ 15.6 اینچ می باشد. رزولوشن این مدل 1920×1080 پیکسل بوده که در لیست رده بندی ها جایگاه بسیار خوبی  دارد. صفحه نمایش این محصول توسط سازنده با ظرافت منحصر به فردی طراحی شده است. هم چنین به دلیل اندازه کوچک این لپ تاپ می توان به سادگی آن را جابه جا نمود و همین خوش حمل بودن دستگاه در میان کاربران بسیار محبوبیت ایجاد کرده است. 

درگاه ها و راه های ارتباطی

برای این لپ تاپ 4 عدد درگاه USB3 در نظر گرفته شده است. همچنین از خروجی های HDMI و DisplayPort نیز پشتیبانی می کند. 

باتری 

باتری تعبیه شده در دستگاه 92 وات ساعت قدر داشته و جنسی لیتیوم- پلمیر را دارا است. این باتری می تواند 4 ساعت لپ تاپ را روشن نگه دارد و از آداپتوری 180 واتی برخوردار می باشد. قدرت این آداپتور موجب خواهد شد تا باتری در زمان بسیار کوتاهی شارژ شود. طول عمر باتری دستگاه بسیار بالا بوده و به راحتی می توان برای مدت بسیار طولانی از آن بهره برد.

قیمت لپ تاپ دل precision 7520

در قیمت های ارائه شده برای این مدل لپ تاپ در بازار تفاوتی زیادی وجود ندارد. اما گاهی اوقات بعضی از سایت ها قیمت هایی بسیار پایین تر از رنج معمول را ارائه می کنند. قبل از خرید لپ تاپ حتما از سایت مورد نظر آگاهی کامل کسب کنید، تا گرفتار کلاهبرداران اینترنتی نشوید. گاهی اوقات قیمت کمی پایین تر از حد معمول بوده که ممکن است به علت تخفیف بر روی محصولات باشد. در میان لپ تاپ های هم رده این مدل، لپ تاپ دل 7520 با توجه به ویژگی های خاص خود دارای قیمتی مقرون به صرفه و مناسب است. 

سخن پایانی

شرکت دل در میان شرکت های سازنده لپ تاپ از محبوبیت زیادی برخوردار است. در این شرکت قیمت های پایین را در کنار دیگر امکانات، برای لپ تاپ ها در نظر گرفته اند. به همین دلیل تمامی مدل های این شرکت پس از ارائه، در سریع ترین زمان ممکن به فروش می رسند. اگر به دنبال خرید محصولات اصلی و اورجینال این شرکت هستید، می توانید از سایت معتبر هنارک بازدید کنید. تمامی راهنمایی های لازم برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب توسط مشاوران واحد فروش سایت هنارک به مشتریان ارائه خواهد شد. از این که تا پایان ما را همراهی کردید سپاس گذاریم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

لپ تاپ استوک دل precision 7520

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم