لپ تاپ استوک دل inspiron5748

  • سایز و دقت صفحه نمایش لپ تاپ  :  17 اینچ
  • مدل و نوع  پردازنده ( CPU): Core i5 
  • مدل و نوع  پردازنده گرافیکی ( GPU):  Intel HD 4400
  • ظرفیت و نوع حافظه RAM لپ تاپ :  4GB - DDR3
  • مقدار و نوع حافظه ذخیره سازی :  500GB - HDD
  • طبقه‌بندی کاربری لپ تاپ : عمومی - ساده
مرجع:
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات لپ تاپ استوک دل inspiron 5748

آیا گیمر هستید و می خواهید یک لپ تاپ مناسب خریداری کنید؟ آیا قیمت محصول برای شما اهمیت دارد؟ ما امروز در کنارهستیم تا یکی از بهترین لپ تاپ های استوک موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. لپ تاپ استوک دل مدل  inspiron 574 در ردیف بهترین لپ تاپ های دل قرار دارد که گیمرها و افرادی که کارهای سنگین وپروژه های سخت را اجرا می کنند به آن علاقه دارند. با ما همراه شوید تا اطلاعات لازم درباره این محصول را به شما ارائه کنیم.

وزن این مدل 3 کیلوگرم می باشد و رنگ بدنه ارائه شده برای مدل inspiron5748 طوسی است. برای افرادی که علاقه به استفاده از لپ تاپی با طرح خاص و زیبا دارند، این مدل یکی از مناسب ترین گزینه ها است. ابعاد این مدل 28 * 287 * 414 می باشد. پوشش آلمینیومی استفاده شده در دستگاه مناسب برای افرادی است، که به دنبال لپ تاپ های مالتی مدیا می گردند. 

پردازنده و RAM مدل inspiron5748

پردازنده این دستگاه Core i5 است که به راحتی می تواند پاسخگوی عملکردهای سنگین و پروژه های سخت باشد. هم چنین مدل پردازنده 4210M بوده که یکی از پردازنده های خوب و پر طرفدار در بازار است. ظرفیت حافظه RAM دستگاه 4 گیگ می باشد. در کنار آن، ظرفیت حافظه داخلی 500 گیگا بایت است.

 این ظرفیت برای افرادی که طرفدار گیم و فیلم می باشند، بسیار مناسب و کاربردی است. قدرت اجرائی این لپ تاپ بسیار خوب و مطلوب بوده و تا کنون کاربرانی که آن را خریداری کرده اند رضایت کامل خود را اعلام نموده و کار با این محصول را بدون عیب و خطا دانسته اند.

نمایشگر لپ تاپ inspiron5748

اندازه صفحه نمایش محصول 17 اینچ می باشد. برای افرادی که در هنگام خرید، به دنبال لپ تاپی با صفحه بزرگ می گردند، این مدل انتخابی بسیار خوب و راضی کننده است. نوع صفحه به کار رفته در این مدل، LED backlight می باشد. با توجه به دو میلیونی بودن پیکسل های این صفحه نمایشگر، کاربر می تواند تجربه ای تازه از دیدن فیلم های مختلف به دست اورد. گیمرها به خاطر گرافیک قوی این مدل از طرفداران اصلی آن می باشند. 

همچنین گیمر ها می توانند از کیفیت بازی انجام شده لذت ببرند و وضوح تصویر بالائی را شاهد باشند. خوشبختانه یکی از مواردی که همیشه دل به آن دقت دارد استفاده از نمایشگر مات در کارهای خود است. این بار هم در طراحی کم نظیر خود، برای اذیت نشدن کاربران در هنگام استفاده از لپ تاپ در محیط های باز از صفحه نمایش مات استفاده کرده است.

IM

اتصالات لپ تاپ مدل inspiron5748

از بابت اتصالات لپ تاپ خیالتان راحت باشد. تمامی اتصالات Mini DisplayPort، HDMI، 2x USB 3.0، LAN، Headphone/microphone combo jack، USB 3.0 (PowerShare) و باتری لپ تاپ inspiron5748 در این مدل قرار داده شده است. با توجه به این درگاه ها، کاربر می تواند داده ها و اطلاعات لازم را به هر طریقی انتقال دهد، یا با اتصال به تلویزیون تصاویر و فیلم های مد نظر خود را تماشا کند.

باتری لپ تاپ inspiron5748

قدرت شارژ شدن باتری سریع و بسیار عالی بوده و مدل باتری لیتیومی 6 سلول می باشد. این مدل از باتری در میان کاربران بسیار پر طرفدار است. هم چنین استفاده این مدل باتری در لپ تاپ باعث شده تا قابلیت های گرافیکی  دستگاه دچار مشکل نشود و به راحتی کار با آن صورت بپذیرد. 

طول عمری که این باطری دارد به راحتی و بدون نیاز به شارژ شدن مجدد می تواند کارهای روزمره کاربر رسیدگی کند و در میان کار خاموش نشود. 

این محصول دارای رنج قیمتی متفاوتی در بازار خرید و فروش است. یکی از دلایل اختلاف قیمت، متفاوت بودن قیمت ارز در زمان خرید کالا توسط فروشنده می باشد. البته باید در نظر داشت قیمتی که برای این محصول پرداخت خواهید کرد ارزش خرید این مدل از لپ تاپ را دارد. زیرا شما لپ تاپی زیبا که  دارای قابلیت های بسیار زیادی است را خریداری می کنید.

IM

سخن پایانی 

در این مقاله قصد داشتیم تا به شما کمک کنیم یکی از بهترین مدل های شرکت دل را بشناسید. این مدل از لپ تاپ با دارا بودن امنیت و قابلیت های فراوانی که دارد جزو پر فروش ترین محصولات این کمپانی به حساب می آید. اگر قصد خرید این لپ تاپ را دارید می توانید به سایت حرفه ای و معتبر هنارک مراجعه کرده و خرید خود را به ثبت برسانید.

 تضمین اصالت کالا و ارسال فوری محصول از عواملی بوده که این سایت را در میان مشتریان پر طرفدار کرده است. پس از خرید محصول اگر با سوالی مواجه شدید می توانید بلافاصله با پشتیبانی هنارک تماس گرفته تا راهنمائی های لازم به شما ارائه شود. از این که تا پایان با ما همراه بودید از شما سپاس گذاریم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

لپ تاپ استوک دل inspiron5748

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم