لپ تاپ استوک دل latitude 3580

  • سایز و دقت صفحه نمایش لپ تاپ  :  15.6 اینچ - FHD
  • مدل و نوع  پردازنده ( CPU): Core i7 8565U
  • مدل و نوع  پردازنده گرافیکی ( GPU):  Intel HD
  • ظرفیت و نوع حافظه RAM لپ تاپ : 8GB - DDR4
  • مقدار و نوع حافظه ذخیره سازی : 500GB - HDD
  • طبقه‌بندی کاربری لپ تاپ :  عمومی - دانشجویی 
مرجع:
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات لپ تاپ استوک دل latitude 3580

آیا به دنبال یک لپ تاپ برای کسب و کار حرفه ای خود هستید؟ آیا می خواهید لپ تاپی قوی و بدون باگ و هنگ کردن داشته باشید؟ لپ تاپ استوک دل  latitude 3580بهترین انتخاب برای شما می باشد. شرکت دل یکی از کمپانی های بزرگ و مطرح در زمینه ساخت لپ تاپ است که با در نظر گرفتن نیاز کاربران، به طراحی های فوق العاده ای می پردازد. این مدل از لپ تاپ برای خریدارانی که محدودیت مالی ندارند و کیفیت برایشان حرف اول را میزند مناسب است. در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با این لپ تاپ حرفه ای آشنا کنیم، پس تا پایان ما را همراهی کنید.

IM

این لپ تاپ دارای وزنی 1.95 کیلوگرم می باشد. وزن این دستگاه در میان لپ تاپ های قدرتمند هم رده آن بسیار سبک است. قدرت سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه و در عین حال خوش دست بودن آن باعث شده تا کاربر به راحتی آن را جابه جا کند. ابعاد لپ تاپ 255.0 × .0379 × 23.3 میلی‌متر است.

این لپ تاپ بدون این که حجم و فضای زیادی را اشغال کند می تواند یک رایانه همراه بسیار خوب برای کاربران باشد تا بتوانند حتی در سفر هم آن را با خود ببرند و به کارهای مربوطه رسیدگی کنند.

پردازنده و RAM لپ تاپ 

پردازنده ای که در این لپ تاپ به کار گرفته شده است Core i7 بوده و مدل پردازنده آن  7300Uمی باشد. فرکانس پردازنده این لپ تاپ 2.6 گیگا هرتز است. حافظه رم دستگاه حجم بسیار خوب و مطلوب 8 گیگابایت را دارد و مناسب افرادی می باشد که حجم رم برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است. 

با توجه به حافظه داخلی 128 گیگابایتی است محصول که از نوع SSD است کاربر می تواند حجم عظیمی از اطلاعات و فیلم را در لپ تاپ خود داشته باشد.

نمایشگر و اتصالات 

اندازه صفحه نمایش این مدل 21.5 اینچ می باشد. این اندازه در میان لپ تاپ های هم رده بی نظیر بوده بوده و اندازه فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته است. کیفیت تصویر 1080 * 1920 رزولوشن می باشد که این کیفیت تصویر را، به طور قطع کاربر خواهد پذیرفت. به وسیله کیفیت بسیار خوبی که این نمایشگر به تصویر می کشد می توان به دیدن فیلم های مختلف پرداخت و از بازی های سرگرم کننده به وسیله این صفحه نمایش لذت برد.

با خرید این لپ تاپ اصلا نگران شیوه اتصال به لپ تاپ نباشید. امکان برقراری تمامی اتصالات از جمله SD Drive، درگاهUSB 2.0 ، درگاهUSB 3.0 ، درگاه VGA، درگاه HDMI، پورت شبکه و اتصال Wi-Fi، در این مدل فراهم شده است. با توجه به این اتصالات بسیار کارآمد، کاربر به راحتی می تواند تمامی دستگاه های الکترونیکی مانند موبایل و تبلت را به دستگاه وصل کند. 

باتری لپ تاپ 

در رابطه با باتری این لپ تاپ باید گفت به اندازه ای قدرتمند و خوب بر روی آن کار شده است که در تمام روز بدون این که نیاز به شارژ داشته باشد، کارهای کاربر را، راه اندازی خواهد کرد. داشتن باتری قوی با طول عمر بسیار زیاد، یکی از آرزوهای هر کاربری است که کمپانی دل توانسته آن را به واقعیت تبدیل کند.

امنیت لپ تاپ دل مدل latitude 3580 یکی از مواردی است که این کمپانی به خوبی روی آن مانور داده است. علاوه بر مقاومت فیزیکی، که این محصول دارد از بهترین نرم افزارهای امنیتی نیز برای حفاظت از داده های کاربران استفاده شده است. شاید بتوان گفت در ارتباط با این محصول امنیت نقطه پایانی نداشته و این نرم افزارهای رمز گذاری شده داده هایی منسجم را ایجاد خواهند کرد که دست هکرها از آن ها دور بماند.

این لپ تاپ دارای گواهی TPM2.0 TCG و همچنین گواهی FIPS_140_2  می باشد که از ایمن ترین روش های برقراری ارتباط دیجیتال به حساب می آید. ورود به لپ تاپ از طریق احراز هویت بیومتریک با حسگر اثر انگشت لمسی اختیاری یا دوربین مادون قرمز صورت می پذیرد.

قیمت لپ تاپ latitude 3580

قیمت این محصول با توجه به  امکاناتی که در آن تعبیه شده، بسیار مناسب است. اگر به دنبال لپ تاپی قوی و کاربردی و در عین حال مقرون به صرفه می گردید، این مدل مناسب شما می باشد. به یاد داشته باشید که قیمت محصول به علت نوسانات ارزی متفاوت خواهد بود پس اگر قصد خرید این محصول را دارید، خرید آن را به تعویق نیندازید. اصل بودن لپ تاپ و اطمینان حاصل کردن از سایت فروشنده را فراموش نکنید. تا کنون یکی از بهترین و مطمئن ترین سایت ها در زمینه خرید لپ تاپ از دید مشتریان سایت هنارک بوده است.

سخن پایانی

برای خرید این محصول شک نکنید زیرا مدل پر طرفدار لپ تاپ  latitude 3580برای تمامی نیازها مناسب و کاربردی است. در این مقاله قصد داشتیم تا به صورت کامل به نکات لازم در ارتباط با این مدل بپردازیم. اگر به دنبال سایتی مطمئن برای خرید این لپ تاپ هستید، سایت هنارک بهترین پیشنهاد برای شما است. این سایت با تضمین سلامت کالا در هنگام ارسال، سابقه ای خوش نام در میان مشتریان را دارد. در صورتی که مدل خاصی از لپ تاپ را در نظر دارید، می توانید با واحد فروش این سایت تماس حاصل کرده تا به شما بهترین مدل و اطلاعات لازم را ارائه کنند. از این که تا پایان این مقاله با ما بودید از شما سپاس گذاریم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

لپ تاپ استوک دل latitude 3580

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم