لپ تاپ استوک دل inspiron7373

  • سایز صفحه نمایش لپ تاپ :  13.3 اینچ
  • دقت صفحه نمایش : FHD 
  • مدل و نوع  پردازنده - CPU : اینتل Core i5
  • مدل و نوع  پردازنده گرافیکی - GPU :  اینتل UHD 
  • ظرفیت حافظه RAM لپ تاپ : 8GB
  • نوع حافظه RAM: مدل DDR4
  • مقدار و نوع حافظه ذخیره سازی : 256SSD
  • طبقه‌بندی کاربری لپ تاپ : دانشجویی
مرجع:
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

لپ تاپ دل مدل Inspiron 7373

لپ تاپ Ins 7373 یکی از محصولات کمپانی مطرح Dell می باشد. این کمپانی با طراحی و ساخت مدل های دو در یک، بسیاری از نیازهای افرادی که مجبور به جابجایی های دائمی و همچنین علاقمند به استفاده از لپ تاپ و تبلت به صورت همزمان می باشند، را برطرف نموده است. این محصول کمپانی دل با طراحی زیبایی که از مدل های XPS الگو گرفته، محبوبیت ویژه ای در میان مشتریان دارد. به علاوه با توجه به سخت افزار قوی به کار رفته در تولید این محصول، این دستگاه قادر به انجام پردازش های بسیار قدرتمند می باشد. با ما همراه شده تا بیشتر با این لپ تاپ آشنا شوید.

IM

بدنه لپ تاپ Dell Inspiron 7373

این مدل با داشتن صفحه 13.3 اینچی، حاشیه ای ظریف و بدنه ای نازک از طرح بسیار زیبائی برخوردار است. در عین حال مقاوم بوده و جنسی آلومینیومی دارد. وزن کم محصول که در حدود 1.63 کیلوگرم است، توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند. بدنه این لپ تاپ از جنس پلاستیک فشرده و آلیاژ فلزی بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار است. بدنه Dell Inspiron 7373 نسبت به ضربه، خط و خش و همین طور گرد و غبار مقاومت خوبی دارد. 

نمایشگر لپ تاپ Dell Inspiron 7373

همان طور که گفته شد اندازه صفحه نمایش لپ تاپ مورد نظر  13.3 اینچ بوده و از آن جا که این لپ تاپ قابلیت استفاده ای مشابه با تبلت را نیز دارد، نمایشگر آن لمسی است. کیفیت تصویر محصول 1920x1080 رزولوشن بوده و فول اچ دی می باشد. 

IM

پردازنده و گرافیک  لپ تاپ Dell Inspiron 7373

پردازنده این محصول اینتل بوده و از سری پردازنده های Core-i5 و از نسل ٨ می باشد. این نوع پردازنده کمترین میزان توان مصرفی را دارد و این امر یک مزیت فوق العاده  محسوب می شود. به علاوه cache آن  6 مگا بایت بوده و 4 هسته ای می باشد.

حجم گرافیک این محصول تا 8 گیگابایت نیز بالا رفته، نوع گرافیک آن UHD بوده و از مدل  620 می باشد.

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Dell Inspiron 7373

صفحه کلید لپ تاپ Dell Inspiron 7373 از کلیدهایی به رنگ مشکی که حروف مربوط به هر کدام با رنگ سفید بر روی آن ها نوشته شده، طراحی شده است. ترکیب رنگ ذکر شده باعث خوانایی مناسب صفحه کلید می شود. همچنین تاچ پد این لپ تاپ مشابه دکمه خاموش و روشن آن، هم رنگ با بدنه لپ تاپ بوده و در قسمت پایینی آن بخش های مربوط به راست کلیک و چپ کلیک تنها با یک خط ظریف از هم جدا شده اند. 

سیستم خنک کننده

طراحی سیستم خنک کننده آن به گونه ای است که گرما را در قسمت های پشت لپ تاپ و نزدیک نمایشگر متمرکز کرده و به همین سبب کاربر هنگام کار با این محصول احساس نامناسبی از گرمای دستگاه نخواهد داشت.

باید در نظر داشت ساختار عالی این دستگاه به گونه ای است که دمای سخت افزار داخلی آن از حد خاصی بالاتر نمی رود.

IM

سیستم صوتی و باتری 

این لپ تاپ دارای دو اسپیکر بسیار با کیفیت و عالی است که می توانند صدا را تا ٧٠ دسی بل تقویت نمایند، بدون این که نویزی را ایجاد کنند. به علاوه  کارت صدای نصب شده روی دستگاه مدل Intel Kaby Lake-U/Y PCH – High Definition Audio می باشد.

این لپ تاپ طراحی کاملا کم مصرفی دارد. به گونه ای که در حالت Idle یا بی کار حدود ٣ تا ٩ وات توان و در حالت پردازش های سنگین نیز حدود ٣6 وات توان نیاز دارد. قدرت باتری آن حدود ٣٨ وات ساعت است. این باتری 3 سلولی قادر است تا 6 ساعت انرژی مورد نیاز لپ تاپ را تامین کند. این حجم از میزان انرژی برای کاربر به طور قطع تمام نیازهای او را پاسخگو است.

قیمت لپ تاپ Dell Inspiron 7373

امروزه با نوسانات قیمت دلار، قیمت لپ تاپ ها اندکی جا به جا می شود. اگر به دنبال قیمتی مناسب هستید، پس بهترین پیشنهاد مراجعه به سایت هنارک است. در صورت مشاهده قیمت هایی پایین تر از حد معمول، پس باید به اصالت کالا و سالم بودن آن شک کرد. 

اگر قصد خرید لپ تاپ دارید پس، پیش از اقدام به خرید به سایت های معتبر مراجعه کرده و نکات لازم را در زمینه خرید محصول مطالعه فرمائید.

IM

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با یک لپ تاپ قوی و مناسب آشنا کنیم. اگر به دنبال لپ تاپی خوش دست و مقرون به صرفه هستید، در خرید این مدل شک نکنید. شرکت دل یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های سازنده لپ تاپ است و تمامی طراحان این شرکت به دنبال ساخت مدل های کاربردی و پر قدرت هستند تا تمام نیازهای کاربران را پاسخگو باشد. برای خرید مدل های مختلف لپ تاپ می توانید، با مراجعه به سایت هنارک و دیدن قیمت های فوق العاده آن، خرید خود را نهایی کنید. این سایت با دارا بودن سابقه کاری فراوان در زمینه ارائه محصولات دیجیتال، تاکنون توانسته خوش بدرخشد و رضایت تمام مشتریان را به دست آورد. از این که تا پایان ما را همراهی کردید سپاس گذاریم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

لپ تاپ استوک دل inspiron7373

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم