تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB A T515

  • داشتن سخت افزار مناسب و استفاده از اندروید 9
  • داشتن صفحه نمایش  Full HD
  • داشتن دو بلندگوی استریو
  • قابلیت نصب سیم کارت
  • قابلیت دریافت چند لمس همزمان
  • و کارکرد مداوم در 10 ساعت
مرجع:
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB A T515

تبلت گلکسی تب  A  یک تبلت میان رده جدید شرکت سامسونگ به حساب می آید که با صفحه نمایش  Full HD روانه ی بازار شد. نوع صفحه نمایش این تبلت LED-backlit IPS LCD با 10.1 اینچ می باشد که رزولوشن آن هم 1920 × 1200 پیکسل با نراکم 224 پیکسل بر اینچ است و قابلیت دریافت چند لمس همزمان را دارد.  وزن این تبلت گلکسی تب  A 470 گرم با سه رنگ مشکی, نقره ای و طلایی است. در خرید این تبلت اگر به ویژگی های آن دقت فرمایید قیمت آنرا مناسب خرید می دانید.

دراین محصول شما می توانید سیم کارت را بر روی آن نصب کنید و از مکالمه با آن لذت ببرید, جنس بدنه ی این تبلت از پلاستیک می باشد .

ظرفیت این تبلت برای برنامه ها و موسیقی و... 32 گیگابایت می باشد که دارای کارت حافظه  microSD با ظرفیت 512 گیگابایت می باشد و مقدار رم موجود برای آن 2 گیگابایت است. تبلت گلکسی تب A دارای 2 بلندگو استریو و جک با 3.5 میلی متر می باشد. حسگرهای کاربردی در تبلت گلکسی تب A شتاب سنج, قطب نما و مجاورت هستند.

باتری در نظر گرفته شده برای این تبلت 6150 میلی آمپر بر ساعت است که می تواند 10 ساعت و 30 دقیقه به طور مداوم روشن باشد و شما می توانید به راحتی چند ساعت پشت سرهم به تماشای ویدیو ها و فیلم های سریالی خود بدون نگرانی از شارژ آن مشغول باشید.

تراشه

تراشه به کار رفته در تبلت گلکسی تب  A اگزینوس 7904 با پردازنده ی مرکزی 8 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی Mali-G71 MP2 هستند.

این تبلت با داشتن امکان مکالمه دارای شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G و فناوری ارتباطی بلوتوث (نسخه 5.0) وای فای, سیستم مکان یاب جی پی اس است. تبلت کلکسی تب بدون درگاه USB است.

دوربین

یک دوربین اصلی و یک دوربین سلفی برای عکاسی با این تبلت وجود دارد که در خرید تبلت دقت به کیفیت دوربین آنها ضروری نمی باشد زیرا از کار اصلی آنها نیست اما این تبلت همچنان کیفیت نسبتا خوبی دارد و میزان جزییات در آن ها بسیار معمولی است دوربین اصلی با کیفیت 8 مگاپیکسل با قابلیت زوم دیجیتال تا 4 برابر, ثبت موقعیت مکانی تصاویر و فیلم ها, قابلیت ویرایش عکس ها و فوکوس خودکار و فیلم برداری با کیفیت 1080 پیکسل تهیه شده است.

دوربین سلفی آن با 5 مگاپیکسل مناسب برقراری تماس تصویری و عکاسی با آن است. این تبلت با قیمتی مناسب یکی از تبلت های محبوب میان رده این کمپانی است که سخت افزار مناسبی دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB A T515

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم