تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A T295

  • قابلیت نصب سیمکارت
  • پشتیبانی از کارت حافظه microSD
  • قابلیت دریافت چند لمس همزمان
  • دارای دفترچه راهنما
  • کارکرد مدام آن به مدت 9 ساعت و 41 دقیقه
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد مشخصات تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A T295

تبلت Galaxy Tab A  یکی دیگر از تبلت های میان رده ی شرکت سامسونگ است. این تبلت با صفحه نمایش 8.0 و تراکم پیکسلی 189 پیکسل بر اینچ با رزولوشن 800×1280 روانه ی بازار شد. تبلت گلکسی تب  A قابلیت چند لمس همزمان را دارد در صورت خرید می توانید به رنگ های آن در دو طیف مشکی و نقره ای با قیمتی مناسب دقت فرمایید.

وزن ایده ال این تبلت سامسونگ 347 می باشد که با این وزن می توانید او را به همراه خود در کارهای روزمره به شمار آورید, تبلت گلکسی تب A امکان نصب سیم کارت و مکالمه را به شما می دهد و ساختار بدنه آن از پلاستیک است. این تبلت گلکسی A همچنین دارای طراحی بسیلر زیبا و جمع و جور است و این تبلت بدون دکمه خانه است که ممکن است مشکلات کوچکی برای شما به وجود بیاورد.

حداکثر ظرفیت داخلی برای این تبلت 32 گیگابایت با 2 گیگابایت رم می باشد که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت را دارد. تبلت گلکسی تب A از باتری 5100 میلی آمپر برای 9 ساعت و 41 دقیقه در صورت روشن بودن مداوم استفاده نی کند و غیر قابل تعویض است.

این تبلت دارای بلندگو و جک با 3.5 میلی متر می باشد. قابلیت های آن در برخورداری و به کارگیری حسگر ها شامل حسگرهای شتاب سنج, قطب نما و مجاورت می باشد. اقلام همراه آن شارژر و دفترچه راهنما است.

پردازنده

تراشه موجود درآن از اسنپدارگون 429 که از چهار هسته تشکیل شده است و از پردازنده ی گرافیکی Adreno هم برای عملکرد مناسب بهره می برد.

ارتباطات

تبلت Galaxy Tab A  با قابلیت مکالمه دارای شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G است که می توانید با گشت در اینترنت از آن لذت ببرید و توانایی اتصال به بلوتوث از نسخه 4.2 دارد و دارای درگاه USB از نوع میکرو  USB است.

 دوربین تبلت گلکسی تب A

این تبلت دارای دوربین اصلی با 8 مگاپیکسل بدون فلش با قابلیت زوم دیجیتال تا 4 برابر و ثبت موقعیت مکانی , قابلیت فوکوس خودکار, ویرایش عکس ها و فیلمبرداری با کیفیت 1080 پیکسل را دارد. دوربین سلفی آن با کیفیت 2 مگاپیکسل برای شما در دسترس می باشد.

دوربین های این تبلت و یا محصولات تبلت کمپانی سامسونگ مناسب عکاسی نیستند و ار کیفیت پایینی برای این امر برخوذدارند برای همین دوربین آنها فقط مناسب تماس های تصویری می باشند و تصاویر به صورت عادی بدون جزییات برای شنا به نمایش درمی آورند.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A T295

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم