تبلت Galaxy Tab A T280

  • پشتیبانی از کارت حافظه ی microSD
  • کارکرد آن به مدت 11 ساعت باشارژ کامل
  • دارای کابل USB
  • داشتن باتری از جنس لیتیوم پلیمری
  • قابلیت دریافت چند لمس همزمان
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد تبلت Galaxy Tab A T280

تبلت سامسونگ گلکسی A یکی دیگر از تبلت های میان رده و ارزان قیمت شرکت سامسونگ می باشد. شرکت سامسونگ با تولید و افزایش محصولات (تبلت) خود سعی دارد سهم ویژه ای از بازار تبلت ها را ازآن خود کند. این تبلت با سیستم عامل Android با 283 گرم وزن که می توانید به هرجایی آنرا با خود حمل کنید روانه بازار شده است. تبلت گلکسی تب ای با قابلیت مکالمه و نصب سیم کارت دارای بدنه ای از بافت دار می باشد.

صفحه نمایش این تبلت در سایز 7.0 اینچ با رزولوشن 800 × 1280 پیکسل و دارای تراکم پیکسلی 215.63 پیکسل بر اینچ عرضه ی بازار شده است. تبلت Galaxy Tab A  با قابلیت دریافت چند لمس همزمان و نمایش 16 میلیون رنگ و دارای نسبت تصویر 16 به 10 معرفی شده است و تنها حسگر کاربردی آن حسگر شتاب سنج می باشد. اندازه ی جک آن 3.5 میلی متر ودارای بلندگو است.

این تبلت سامسونگ باتری از جنس لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپرساعت دارد که کارکرد این باتری 11 ساعت می باشد و اقلام همراه آن شامل کابل USB شارژر و دفترچه راهنما می باشند. ظرفیت داخلی این تبلت 8 گیگابایت است که از کارت حافظه microSD با حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت و مقدار رم 1.5 گیگابایت برای شما فراهم شده است.

تراشه

تراشه ای که تبلت گلکسی تب ای از آن بهره می بردSC7731  می باشد و پردازنده ی مرکزی آن چهار هسته ای می باشد.

این تبلت دارای شبکه های 2G, 3G, 4G می باشد که از فناوری مکان یابی نیز بهره مند است و دارای درگاه یو اس بی می باشد.

دوربین

تبلتGalaxy Tab A دارای یک دوربین اصلی با 5 مگاپیسل و قابلیت های مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک , ثبت موقغیت های جغرافیای عکس ها و فیلم ها , فوکوس با اشاره روی سوژه , همچنین دارای قابلیت تشخیص چهره و عکاسی پانوراما را دارد. دوربین سلفی دارای سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسل است. همان طور که می دانید دوربین های این تبلت ها از کیفیت خوبی برخوردار نیست و تنها می تواند مناسب تماس های تصویری و عکاسی در حد معمول بدون نمایش جزییات باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

تبلت Galaxy Tab A T280

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم