اپل واچ 6-40 میلیمتر

  •        شارژکامل این ساعت در 1.5 ساعت
  •        دارای اسپیکربا 50 درصد صدای بلندتر نسبت به نسل قبل
  •        داشتن حسگرهای عالی برای پایش فعالیتهای فیزیکی
  •        توانای سنجش اکسیژن خون در 15 ثانیه
  •        قابلیت تماس اضطراری
  •        داشتن سیستم مسیریابی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

اپل واچ 6 40 میل

اپل واچ سری 6 با سیستم عامل7 WatchOS  یکی دیگر از محصولات هوشمند اپل در رابطه با ساعت هاست که بهترین و با کیفیت ترین ساعت های موجود در دنیا را عرضه ی بازار می کند. اپل مثل همیشه در طراحی گجت های خود دقت زیادی به خرج می دهد و دراین ساعت یکی از بهترین گجت های ورزشی و سلامتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. قیمت پایه در فروش این محصول 399 دلار می باشد.

40MM در دو مدل 40MM Aluminum در رنگ ابی و مدل 40MM Space Aluminum case with Nike Sport Ban در رنگ خاکستری وجود دارند به همین خاطر در خریداین اپل واچ دقت فرمايیدکه در مدل دوم کمپانی اپل با همکاری کمپانی Nike لوگوی این برند را روی بند و صفحه ی نمایش این ساعت حک کرده است که قیمت خرید آن نیز بالاتر است و جذابیت بیشتری برای کاربران ورزش کار دارد.

نقد و بررسی اپل واچ سری 6 40 میل

از ویژگی های بی نظیر این ساعت می توانیم با مشخصات صفحه نمایش آن شروع کنیم که دارای صفحه ای لمسی و رنگی است نوع این صفحه نمایشگرهمیشه روشنLTPO OLED  Retina  با اندازه ی 1.57 اینچ است و دارای رزولوشن صفحه نمایش 324 در 394 و روشنایی1000 نیت می باشد.

بدنه اپل واچ سری 6 40 میل از جنس آلومینیم و جنس شیشه از lon-X Glass با بندی از جنس سیلیکونی است. این سری نیز دارای طراحی و شکل هندسی بی نظیری برای کاربران است که 4 ضلعی و در فرم مستطیل می باشد.

اپل واچ سری 6 از تراشه ی S6  بهره می برد که 2.5 برابر سرعت بیشتری نسبت به نسل قبل خود دارد این ساعت دارای پردازنده ی مرکزی 2 هسته ای و 64 بیت و پردازنده ی گرافیکی PowerVR می باشد.

وزن به دست آمده از آن 30.5 گرم می باشد و حافظه ی داخلی آن با 32 گیگابایت شما را قادر به شنیدن موسیقی ها و پادکست های فراوانی می کند. نسخه ی بلوتوث آن 5.0 است که این ساعت علاوه بر اتصال به بلوتوث می تواند به شبکه ی بی سیم و GPS وصل شود. عمرباتری آن که یکی از ویژگی های مهم آن است 18 ساعت می باشد و شارژ کامل آن در 1.5 ساعت صورت می گیرد. همچنین دارای اسپیکر های با 50 درصد صدای بلندترنسبت به نسل قبل است.

قابلیت ها

یکی دیگر از خصلت های بی نظیراپل واچ 6 که در خرید آن به کاربران اطمینان کیفیت بالا می دهد داشتن حسگرهای عالی برای پایش فعالیت های فیزیکی است و به همین دلیل شما می توانید در ورزش کردن و شنا کردن (ضد آب تا عمق 50 متر) از آن بهره ببرید, برای نمونه حسگرافتادن, سنجش اکسیژن خون, حسگر ضربان قلب الکتریکی و حسگر اپتیکال ضربان قلب نسل دوم, قطب نما و حسگر ارتفاع سنج است. اپل واچ سری 6 همچنین قابلیت هشدار افت و افزایش بیش از حد ضربان قلب, هشدار ریتم نامرتب ضربان قلب, پشتیبانی از ECG, تماس اضطراری,SOS  و تشخیص افتادن و از جداب ترین سیستم های موجود در اپل واچ سری 6 می توانیم سیستم مسیر یابی آنرا به شما یاداوری کنیم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

اپل واچ 6-40 میلیمتر

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم