اپل واچ سری 5-40 میلیمتر

  •         دارای کابل شارژ مغناطیسی با طول 1 متر
  •         داشتن حسگرسنجش نور محیط
  •         دارای کنترل موسیقی
  •         پشتیبانی از نمایش 16 میلیون رنگی
  •         موجود در دو رنگ خاکستری و طلایی

 

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

ساعت هوشمند اپل واچ سری 5 40 میل

اپل واچ سری 5-40 میلیمتر با سیستم عامل WatchOS یکی دیگر از ساعت های هوشمند برند  Apple است که با قابلیت ها و مشخصات متفاوت تر از نسل قبل محبوب تر می باشد. یکی از ویژگی های جدید این نسل نسبت به نسل قبل داشتن قطب نما است که یکی از مهمترین شاخص های خرید آن نسبت به نسل قبل می باشد. قیمت موجود این کالا 7520000 تومان می باشد.

نقد طراحی و شکل اپل واچ 5

ساعت اپل واچ سری 5-40 میل در مدل 40mm Aluminum Case With Sport Band در رنگ های خاکستری و طلایی مناسب آقایان و خانم ها وجود دارند. این ساعت ها را می توانید در فعالیت های ورزشی رسمی و روزمرگی خود به کار ببرید. قطر قاب آن 40 میلی متر می باشد.

طراحی این ساعت نیز مانند نسل قبل از فرم و شکل هندسی مربع برخوردار است که با نسل های بعد از آن متاوت است. وزن به دست آمده از این اپل واچ 30 گرم می باشد, در اپل واچ سری 5 40 میلی متر جنس شیشه به کاررفته lon-X Glass است که بدنه ی آن نیز آلومینیوم و بند های آن سیلیکونی اند که قفل آنها سگکی ساده می باشد.

مشخصات صفحه نمایش

در اپل واچ سری 5 40 میل صفحه نمایش رنگی و لمسی را مشاهده می کنید که نوع آن از همیشه روشن LTPO OLED می باشد اندازه این صفحه نمایش 1.57 اینچ است که با رزولوشن 324 در 394 آنرا مشاهده می کنید . در خرید این اپل واچ در مقایسه با نسل های قبل از او دقت فرمایید چون این ساعت دارای صفحه نمایشی بزرگتر نسبت به سری 3 می باشد و دارای قابلیت لمس 3 بعدی است.

مشخصات فنی

در مشخصات فنی اپل واچ5 40 میل می توانیم به ویژگی های عالی آن بپردازیم که یکی از آنها داشتن حافظه ای با 32 گیگابایت می باشد و همچنین دارای بلوتوثی از نسخه ی 5.0 است که جدا از توانای اتصال به آن می تواند به شبکه وای فای و جی پی اس وصل شود.

در خرید این ساعت ها باید بدانید که تراشه موجود در اپل واچ سری 5 44 میلیمتر S5 with 64-bit است. همچنین قابلیت کنترل موسیقی نیز دارد و شما می توانی در هنگام مکالمه از آن بهره ببرید.

 منبع شارژ این ساعت جدا از بقیه کابل شارژ نیست که یک ویژگی جذاب آن است بلکه کابل مغناطیسی با 1 متر طول می باشد و دارای اداپتور یو اس بی با توان 5 وات است. نوع باتری آن لیتیوم یونی است.

قابلیت ها

اپل واچ سری 5 40 میل دارای حسگرهای جذابی است که شمتا می توانید در هنگام شنا, ورزش و کارهای روزمرگی خود با بهترین شیوه تجربه ای لذت بخش داشته باشید. این حسگرها شامل شتاب سنجع ژیرسکوپ, سنجش نور میحط که یکی از عالی ترین حسگرها است, قطب نما, گام شمار, شمارش ضربان قلب می باشند که شما را آگاه تر می کند و حسی عالی به شما می بخشد . 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

اپل واچ سری 5-40 میلیمتر

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم