اپل واچ سری 5-44 میلیمتر

  •         مناسب برای فعالیتهای ورزشی, روزمره و اداری
  •         توانای کنترل موسیقی ها
  •         ضد آب تا عمق 50 متر
  •         دارای صفحه ای رنگی با توانایی نمایش 16 میلیون رنگ
  •         مجهز به نمایشگر همیشه روشن
  •         داشتن باتری از جنس لیتیوم یونی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

 ساعت هوشمند اپل واچ سری 5 44 میل                                     

اپل واچ سری 5 44 میل یکی دیگر از بهترین و با کیفیت ترین محصولات هوشمند اپل است. اپل واچ 5 نیز می تواند برای کارهای روزمره و فعالیتهای فیزیکی و ورزشی شما به شما کمک برساند.  مدل Space Gray Aluminum Case Back Sport Band  با رنگ مشکی از سری 5 است که مناسب آقایان است و مدل Gold Aluminum Case with Sport Band Pink  با رنگ صورتیمناسب خانم هاست.

مشخصات ظاهری Apple Watch 5

این اپل واچ بی نظیر دارای شکل مهندسی و طراحی فوق العاده ای است و فرم مستطیلی این ساعت را برای کاربران جذاب تر می کند. جنس شیشه اپل واچ 5 متفاوت از نسل بعد از او از یاقوت می باشد وجنس بدنه ی آن فلزی است که در این ویژگی هم از سری بعدش متفاوت تر است و اما جنس بدنه ی این اپل واچ از فریم فولادی است و قسمت پشتی آن از جنس کریستال است و بند های آن نایلون می باشند که دارای یک قفل مخفی هم است.

مشخصات صفحه نمایش

نمایشگر این اپل واچ دارای صفه ای لمسی و رنگی (16 میلیون رنگ) است که نوع آن از LTPO OLED با اندازه ی 1.78 اینچ می باشد رزولوشن صفحه نمایش آن 368 در 448 پیکسل است. میزان روشنایی 1000 نیت است و همچنین اپل واچ سری 5 مجهز به نمایشگر همیشه روشن است.

نقد فنی اپل واچ سری 5

ساعت هوشمند اپل واچ سری 5 44 میل دارای سیستم عامل iOS است که دارای تراشه ی Apple S5 و پردازنده ی PowerVR با بلوتوثی از نسخه5.0 است. این اپل واچ در ویژگی حافظه داخلی شما را مطمن می کند که به موسیقی ها و پادکست های بی نهایت بدون فکر کردن به حافظه آن گوش کنید و این حافظه 32 گیگابایت است که دارای کنترل این موسیقی ها است. توانایی این اپل واچ برای اتصالات, شبکه بدون سیم, بلوتوث و NFC است. 

اپل واچ سری 5 44 میل دارای باتری از جنس لیتیوم یونی است که این یک ویزگی برازنده است و کاربران را به خود جذب می کند این اپل واچ همچنین قابلیت مکالمه ی مستقیم دارد.

قابلیت ها

اپل واچ سری 5 44 میل نیز دارای یک سری از حسگرهای هوشمند است این حسگرها عبارتند از شتاب سنج, ژیرسکوپ, قطب نما, شمارش ضربان قلب, فشار سنج که تمام این حسگرها کاربرد اپل واچ را در فعالیت های روزانه و ورزش کردن و شنا کردن برای کاربران زیاد می کند. یکی از قابلیت های ویژه این اپل واچ مقاومت در برابر آب (تاعمق 50 متر) است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

اپل واچ سری 5-44 میلیمتر

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم