لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 348g3

  • لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 348g3
  • مجهز به حافظه داخلی 500 گیگابایت
  • دارای پردازنده Intel Core i5-6200U
  • دارای حافظه ی کش 3 مگابایتی
  • دارای صفحه نمایش 14 اینچی
  • مجهز به حافظه 4  گیگابایتی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 348g3

لپ تاپ ProBook 348g3 از سری محصولات با کیفیت و عالی کمپانی شهیر اچ پی بوده که با بهره گیری از سخت افزاری قدرتمند روانه بازار جهانی شده است. سخت افزار به کار برده شده در لپ تاپ دست دوم اچ پی ساخت شرکت پر آوازه اینتل از نسل ششم بوده. پردازنده ی Intel Core i5 توانایی اجرای هر گونه برنامه ایی را با بالاترین سرعت ممکن دارد و برای کاربران گرافیست، طراحان، حسابداران و همچنین افرادی که نیاز به یک سیستم پر توان دارند گزینه ی انتخابی ایده آلی می باشد. پردازنده ی سری شش قابلیت پردازش داده ها و اطلاعات سبک و سنگین را با حداکثر فرکانس 2.8 گیگاهرتز دارد. حافظه های به کار برده شده به منظور ذخیره سازی اطلاعات و محتواها برابر با 4 گیگابایت از نوع DDR4 و هارد دیسک 500 گیگابایتی از نوع HDD می باشد. کارت گرافیکی که برای لپ تاپ ProBook 348g3 استفاده شده نیز همانند پردازنده ی آن ساخت شرکت اینتل بوده و از نوع HD Graphics 520 است که اصلی ترین بخش در ویدئو کارت به شمار می آید و محاسبات واقعی و پردازش های اصلی در آن جا انجام می شود.


لپ تاپ اچ پی 348g3


ظاهری چشم نواز و زیبا به لطف طراحی ساده

بدنه ی لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 348g3 از جنس آلومینیوم به رنگ نقره ایی ساخته شده است که بسیار با کیفیت، مستحکم و قدرتمند می باشد. وجود پلاستیک در بدنه سبب سبک وزنی شده که بدین گونه جابه جایی آن بسیار راحت می باشد. لپ تاپ موجود با ابعاد 345.5×23.9×241.5 و وزنی برابر 2 کیلوگرم تولید شده و در اطراف کالبد و بر روی لبه ها پورت های مختلفی به چشم می خورند که با آرایش و چیدمان خاصی در کنار هم قرار گرفته اند. کالبد خارجی و محل استراحت مچ دست در قسمت داخلی لپ تاپ به رنگ نقره ایی بوده و بقیه ی قسمت های دیگر سیستم مشکی جذاب می باشند. این دو رنگ هارمونی خاصی را ایجاد کرده اند مخصوصا بخش داخلی لپ تاپ که این جذابیت و زیبایی بیشتر به چشم می آید و خودنمایی می کند. قسمت بیرونی براق بوده و هماهنگ با همان رنگ نقره ایی در داخل دایره ایی سفید رنگ لوگوی hp برای حفظ اصالت کمپانی اچ پی حک شده است ، علاوه بر این این شرکت نام آور در بخش داخلی و پایین نمایشگر نیز نام برند خود را به گونه ایی شیک حک کرده است. براق بودن کالبد لپ تاپ مانع از ماندن رد اثر انگشت شما بر اثر استفاده ی طولانی مدت از سیستم می شود که این موجب می شود تا همواره لپ تاپی تمیز در اختیار داشته باشید. نمایشگر از طریق دو لولای با دوام بر روی بدنه قرار گرفته است که با باز و بسته کردن لولاها نمایشگر را می توان باز و بسته کرد. با باز کردن مانیتور قسمت داخلی لپ تاپ قابل رویت می باشد. حاشیه و فریم سیاه رنگ به دور نمایشگر و مجموعه ی مشکی رنگ کیبورد که حاشیه ایی نقره ایی رنگ آن را محاصره کرده زیبایی چشم نوازی را به نمایان می گذارد.


بدنه ی لپ تاپ اچ پی 348g3


تصاویر فصیح به لطف کیفیت تصویر عالی HD

صفحه نمایش لپ تاپ ProBook 348g3 دارای اندازه ی استاندارد 14 اینچی بوده که از رزولوشن 1366×768 پیکسل با کیفیت تصویر HD می باشد. به مقدار تفکیک پذیری پیکسل ها در واحد مساحت، وضوح تصویر یا همان رزولوشن می گویند. بزرگ بودن عدد رزولوشن نمایان گر کیفیت بیشتر تصویر می باشد. زمانی که تصاویر ایجاد شده بر روی مانیتور با کیفیت تر و رعنا تر باشند به کاربر کمک می کند تا خروجی کارهای خود را زیباتر و چشم نواز تر مشاهده کند. برند اچ پی برای از بین بردن خستگی چشم ها در طراحی نمایشگر لپ تاپ دست دوم خود از روکش ماتی استفاده کرده است که از انعکاس نور ها و اشعه های مزاحم و در نتیجه آسیب رساندن به چشم جلوگیری می کند. بلندگوهای لپ تاپ 14 اینچی اچ پی از نوع اسپیکرهای داخلی با پشتیبانی از فناوری DTS Sound می باشد که صداهایی شفاف و رسا را منتشر می کنند و موجب رضایت کاربران شده اند. بالای نمایشگر را اگر نگاه کنید متوجه حضور یک وبکم 720 پیکسلی با کیفیت HD می شوید که برای کنفرانس های تصویری و تماس های تصویری با دوستان تان می توانید از آن استفاده کنید.


تجربه تایپی سریع و لذت بخش

به لطف یک مجموعه از کلید های جزیره ای و لمسی نرم صفحه کلید این لپ تاپ یک طرح استاندارددارد و در هنگام تایپ کردن سریع ترین سرعتی را که ممکن است به کاربر ارائه می دهد. صفحه کلید جزیره ایی لپ تاپ ProBook 348g3 به گونه ایی طراحی شده که در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم بوده و از حساسیت عملکردی بالایی برخوردار می باشد. کیبورد لپ تاپ استوک اچ پی متشکل از دکمه های مربعی با سطحی صاف و روان به همراه اندازه و فاصله ی استاندارد بین آن ها می باشد که سرعت بالایی را در موقع تایپ کردن به کاربران می بخشد. صفحه کلیدی تمام عیار برای کاربران تایپیست تا بتوانند در مدت زمانی اندک و بدون تایپ اشتباه حتی کلمه ایی متون خود را تایپ نمایند. بازخورد فوق العاده کلید ها و بی صدا بودن شان در هنگام کار کردن مزاحمتی برای اطرافیان شما به وجود نخواهد آورد. دکمه ها با چیدمان استاندارد و خاصی در کنار هم تعبیه شده اند. متاسفانه به موجب اندازه ی کوچک سیستم این لپ تاپ فاقد بخش عددی جدا می باشد. حضور تاچ پد لمسی دراین صفحه کلید کاربران را از خرید ماوس مجزا بی نیاز کرده زیرا به راحتی قادر است تا از عهده ی تمامی کارهای ماوس بربیاید. تاچ پد از یک سطح صاف، صیقلی و روانی برخوردار است که از فرمان های چند لمسی نیز پشتیبانی می کند. در پایین پد لمسی دو دکمه ی پلاستیکی تعبیه شده که کارایی کلیک چپ و راست ماوس را دارند.


اتصالات و درگاه های ارتباطی لپ تاپ ProBook 348g3

لپ تاپ استوک اچ پی مدل ProBook 348g3 از سری لپ تاپ های صنعتی ، تجاری و اداری می باشد که برای تکمیل کارایی و دستیابی به نتیجه ایی ایده آل دارای مجموعه ی کاملی از پورت ها و راه های ارتباطی برای وصل شدن به دستگاه های پخش کننده و دیجیتالی می باشد.  لبه ی جلویی لپ تاپ برای حفظ زیبایی و آراستگی سیستم هیچ گونه پورتی وجود ندارد. سمت راست شامل درایو نوری، 2 پورت USB 3.0 می باشد. درگاه هایی همچون: کابل HDMI، 2 پورت USB 3.0، پورت LAN، سوکوت شارژر، هدفونن، میکروفون، پورت VGA و کارت خوان در سمت چپ قرار گرفته اند.امکانات دیگر لپ تاپ فوق شامل: قابلیت پشتیبانی از کارت وایرلس Wi-Fi  برای اتصال بدون سیم به اینترنت و استفاده از پورت LAN همچنین بلوتوث برای تبادل اطلاعات با دیگر لوازم الکترونیکی اشاره کرد. باتری استفاده شده از نوع 6 سلولی لیتیوم یون است که عمر آن حدود 3 ساعت است. این باتری منبع تغذیه دستگاه می باشد و وظیفه ی تامین انرژی لازم برای روشن شدن لپ تاپ را عهده دار می باشد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 6
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 520
وبکم
720p HD
مشخصات اسپیکر
پشتیبانی از تکنولوژی DTS Studio Sound
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
پورت usb 3.0
1
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یون 4 سلولی با ظرفیت 44 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 6
فرکانس و سرعت پردازش
2.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 520

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2 کیلوگرم
وبکم
720p HD
مشخصات اسپیکر
پشتیبانی از تکنولوژی DTS Studio Sound
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یون 4 سلولی با ظرفیت 44 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 348g3

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم