لپ تاپ استوک دل G317

  • لپ تاپ استوک دل DELL G3 17
  • حافظه ی ssd با 256 گیگ
  • لپ تاپ گیمینگ دل g3
  • نمایشگر 17.3 اینچی
  • پردازنده ی CORE İ7
  • دارای ویندوز 10

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک گیمینگ دل gaming g3

لپ تاپ دل G3 17 که اکثراً آنها را با سری G3 می شناسند، یکی از لپ تاپ های با کیفیت و قدرتمندی است که مخصوص بازی و گیمرهای حرفه ای ساخته است. ساخته شدن یک لپ تاپ گیمینگ نیازمند داشتن پردازنده ی قوی و کارت گرافیک های مجزای قدرتمند است، تا بتواند نیاز گیمرها را رفع کند. دل DELL به عنوان یک شرکت برتر ساخت لپ تاپ صنعتی و گیمینگ و ... اکنون از لپ تاپی گیمینگ رونمایی کرده، که باعث غافلگیر شدن کاربرانش شده است. این لپ تاپ سری G3 دارای نمایشگری 17.3 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی FULL HD می باشد. زاویه دید وسیع، امکان تماشای با کیفیت محتوای تصویری بر روی صفحه نمایش از ویژگی های اصلی این نمایشگر هستند. طراحی ساده و مینیمالیستی این لپ تاپ در کنار سبکی و باریک بودن ضخامت لپ تاپ باعث شده به یک لپ تاپ شکیل و خوش تراش تبدیل شود. در واقع می توان لپ تاپ دل جی 317 را ترکیب فوق العاده ای از طراحی ظریف و شبک در کنار سخت افزار قدرتمند و حرفه ای دانست.
صفحه نمایش فول اچ دی این لپ تاپ از قابلیت لمسی پشتیبانی نمی کند و باید با ماوس یا کلیک بر روی تاچ پد لمسی لپ تاپ از آن استفاده کرد. لپ تاپ دل سری G3 دارای سیستم عامل ویندوز نسخه ی 10 می باشد، که در کنار پردازنده ی قدرتمند نسل 8 سری CORE I7 اینتل انتظار اجرای روان سخت ترین برنامه ها را داشت. حافظه ی داخلی SSD با ظرفیت 256 گیگابایت و حافظه ی رم 16 گیگابایتی از عوامل قدرتمند بودن لپ تاپ مورد بحث است. وجود پردازنده ی گرافیکی انویدیا NVIDIA با طراحی و تکنولوژی NVIDIA GeForce GTX 1060 به هماره 6 گیگابایت حافظه ی اختصاصی مجزا، اجرای سریع و روان بازی ها و کارهای گرافیکی را تایید می کند. لپ تاپ گیمینگ دل g3 که در حال حاضر از بهترین لپ تاپ های بالارده ی این برند است که با قیمت مناسب و امکان بالا در فروشگاه اینترنتی هنارک ارائه شده است. در واقع این لپ تاپ حرفه ای گزینه ای مناسب برای آن دسته از کاربران است، که می خواهند بازی و یا بعضی کارهای سنگین مهندسی را با کیفیت و سرعت قابل قبول اجرا کنند، گزینه ی مناسبی خواهد بود.

لپ تاپ گیمینگ دل سری G

لپ تاپ استوک گیمینگ دل g3 17

دل dell یکی از شرکت های معروف و برتر در زمینه ی ساخت و ارائه ی انواع لپ تاپ است، که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشند. لپ تاپ گیمینگ دل در واقع لپ تاپی است که با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری می شود. از آنجایی که با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود خرید یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند و حرفه ای در حد آرزو است و تمام، اما دل این آرزو را برآورده ساخته است و با تولید لپ تاپ های گیمینگ سری G این آرزوی محال را دست بافتنی کرده است. می دانید که دل تا قبل از سال 2018 تنها لپ تاپ های گیمینگ سری Alienware را تولید می کند، که هنوز هم معروف هستند و محبوبیت بالایی دارند. لپ تاپ های دل سری Alienware هیچ مشکلی از نظر کارآیی و قدرت نداشتند؛ اما تنها مشکل این سری از لپ تاپ های گیمینگ به قیمت آنها مربوط می شد، که برای بسیاری از ایرانی ها پرداخت این هزینه مقدور نبود. اما اکنون شرایط تغییر کرده است، البته تنها شرکت دل سخاوتمند تر شده و لپ تاپ های جدید گیمینگ خود را با نام و عنوان سری G تولید و روانه ی بازار کرده است. این داستان به سال 2018 برمی گردد و اولین باری بود که این سری از لپ تاپ ها وارد بازار شدند، لپ تاپ های مقرون به صرفه و قدرتمند که هر کسی امکان داشت توان خریدش را داشته باشد. اکنون فروشگاه اینترنتی هنارک به عنوان وارد کننده ی لپ تاپ های استوک اروپایی، لپ تاپ های گیمینگ دل سری G را با قیمت مناسب و کیفیت عالی وارد بازار ایران کرده است و با قیمتی مناسب و باور نکردنی آنها را عرضه می کند.

لپ تاپ های سری G در مدل های متنوعی تولید شدند که البته ویژگی های هر یک کمی با دیگری متفاوت بود. دو سری از این لپ تاپ ها که دارای نمایشگر 17 اینچی و 15 اینچی هستند در بازار یافت می شوند و هر یک نیز مدل های متفاوتی دارند. البته سری G نیز به تنهایی شامل لپ تاپ های G3 و G5 و G7 می شود و هر کدام مشخصات ویژه ای دارند. اما همه ی لپ تاپ های این سری مخصوص بازی هستند و بیشترین کارآیی را ارائه می دهند. اکنون لپ تاپ استوک دل سری G مدل G317 را بررسی خواهیم کرد.


طراحی لپ تاپ دل G317

لپ تاپ گیمینگ دل سری G مدل G3 دارای طراحی با شکوهی است که ظرافت و باریکی آن زبانزد خاص و عام شده است. بدنه ای از جنس پلاستیک دارد، که کیفیت خوبی هم دارد، البته سبک بودن و باریک بودن بدنه ی لپ تاپ مزیتی برای گیمرها به حساب می آید؛ اما بدنه ی پلاستیکی آن نیازمند مراقبت بیشتری است که باید هنگام استفاده و در حین جابجایی مراقب این موضوع بود و مانند یک لپ تاپ صنعتی با بدنه ی آلومنیومی با آن رفتار نکرد. ظاهر زیبای این لپ تاپ را باید مدیون ضخامت کم بدنه ی لپ تاپ بود. ضخامت باریک لپ تاپ تنها 25 میلی متر است که برای گیمرها بسیار خوش دست و راحت خواهد بود و علاوه بر جذابیت ظاهری و شکیل بودن، راحتی و کارکردی ایده آل نیز به همراه خواهد داشت. رنگ های بدنه ی لپ تاپ خاکستری و مشکی بوده و شما می توانید مطابق با نظر و سیلقه ی خودتان یکی از این مدل ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید. سبک بودن از ویژگی های خوب لپ تاپ استوک دل است، این لپ تاپ با بدنه ای سبک می تواند گزینه ی مناسبی برای حمل و نقل باشد. لولایی که بدنه را به صفحه نمایش وصل کرده است، قابلیت جدا شدن ندارد و دارای استحکام بالایی می باشد.
صفحه نمایش لپ تاپ 17.3 اینچی بوده و به اندازه ای بزرگ است، که تجربه ی بی نظیری از بازی و هیجان را برای شما به ارمغان بیاورد. پورت ها و درگاه های ارتباطی این لپ تاپ تماماً در کناره ها و گوشه های سمت راست و چپ لپ تاپ قرار گرفته اند، در لبه ی جلویی و پشتی خبری از پورت نمی باشد. تنها بر روی لبه ی پشتی لپ تاپ سری G3 درج شده است، که شناسنامه و معرف لپ تاپ می باشد. بر روی بدنه ی لپ تاپ برند معروف دل DELL به رنگ آبی داخل دایره ای حک شده است. هر آنچه لازم بود در مورد ظاهر لپ تاپ بدانید در تصویر کاملاً مشخص است.

لپ تاپ دل g317

نمایشگر

در ابتدا نیز در مورد صفحه نمایش، حسن نیت خودما را اعلام کردیم و گفتیم که لپ تاپ دل جی 3 میزبان صفحه نمایشی با کیفیت است. نمایشگری به اندازه ی 17.3 اینچ که لذت بی نظیری از بازی ها را به کاربر می بخشد. این نمایشگر با کیفیت تصویر فول اچ دی و رزولوشن 1080×1920 پیکسل نظر هر بیننده ای را به سوی خود می کشاند. اطراف نمایشگر توسط قابی باریک احاطه شده است، ضخامت باریک این قاب اصلا حواس شما را پرت نخواهد کرد و شما را در عمق صفحه نمایش حبس می کند. البته لذت اجرای بازی و تماشای با کیفیت محتوا بر روی این صفحه نمایش عوامل مهمی در تعیین کیفیت لپ تاپ هستند.
صفحه کلید لپ تاپ دل G317 اندازه ای بزرگ و کامل دارد، کلیدها بسیار خوش دست بوده و دارای اندازه ی استاندارد می باشند. به راحتی شما می توانید بر روی این کلیدها تایپ کنید، بدون اینکه با اشتباهات رایج تایپی برخورد کنید. کارآیی راحت و عملکردی روان از ویژگی های برجسته ی صفحه کلید لپ تاپ استوک دل هستند. نور پس زمینه ی صفحه کلید امکان استفاده در فضای تاریک را برای لپ تاپ میسر کرده است. نور پس زمینه ی کلیدها باعث می شود تا به هنگام تاریکی با خیال راحت تایک کرد. همچنین کلیدها بسیار خوش دست بوده و احساس خوشایندی به کاربر منتقل خواهند کرد. در پایین صفحه کلید، تاچ پدی بزرگ مشاهده می شود، که دارای عملکرد سریع و راحتی است. این تاچ پد را می توانید به جای ماوس استفاده کنید. نام پد یا همان کلید شماره ها، ویژگی دیگری است که که در این لپ تاپ پشتیبانی می شود، نام پد از اعداد تشکیل شده است و به جای استفاده از کلیدهایی که بصورت افقی در بالای صفحه کلید تعبیه شده اند، از همین کلیدها استفاده کنید.

لپ تاپ استوک دل g3

سخت افزار

لپ تاپ دل G3 17 لپ تاپی قدرتمند است و نباید به سادگی از سخت افزار این لپ تاپ گذشت. می توان این لپ تاپ یکی از خوش قیمت ترین لپ تاپ های گیمینگ دل دانست که کیفیت بسیار مطلوبی نیز دارد. سخت افزار قدرتمند در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ، انجام کارهای مختلف را بر روی این دستگاه راحت کرده است، از بازی های سنگین گرفته تا کارهای مهندسی و کارهای ساده ی روزمره. پردازنده ی قدرتمند به کار رفته در این لپ تاپ از پردازنده های نسل هشتم اینتل است. پردازنده ی Core i7 نسل هشتم مدل 8750h با سرعت و فرکانس 2.2 گیگاهرتز در کنار حافظه ی رم 16 گیگابایتی و حافظه ی داخلی از نوع ssd با ظرفیت 256 گیگابایت از مهمترین ویژگی های سخت افزاری این مدل لپ تاپ هستند. که قدرت و سرعت و دقت فوق العاده ای به این سری از لپ تاپ ها بخشیده اند. کارت گرافیک مجزایی که برای این لپ تاپ گیمینگ در نظر گرفته شده است، ساخت شرکت انویدیا بوده و به سری GTX 1060 تعلق دارد. این پردازنده ی گرافیکی مجزا دارای طراحی Max-Q می باشد و با حافظه ی اختصاصی اش می تواند عملکردی ایده آل داشته باشد و انواع بازی را با کیفیت قابل قبول اجرا نماید. باتری 4 سلولی در نظر گرفته شده برای لپ تاپ گیمینگ دل g317 از نشانه های قدرتمند بودن لپ تاپ هستند.که امکان نگهداری ساعتها شارژ را ممکن کرده اند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 8
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX 1060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
512 مگابایتی
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری 4 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

پرداخت

سلام خسته نباشید پرداخت درب منزل دارید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز بله
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 8
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX 1060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
512 مگابایتی

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری 4 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی

لپ تاپ استوک دل G317

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم