لپ تاپ استوک دل Latitude E3340

  • لپ تاپ استوک دل DELL Latitude E3340
  • دارای پردزانده ی Intel Core i5-4200U 
  • مجهز به کارت گرافیک Intel HD 4400
  • نمایشگر 14 اینچی با کیفیت hd
  • حافظه ی رم 4 گیگابایت DDR3
  • دارای درگاه USB و HDMI
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مختصر توضیحی درباره قابلیت های لپ تاپ استوک دل Latitude e3340

کمپانی دل از قدیمی ترین و البته بهترین کمپانی های تولید کننده لپ تاپ در جهان می باشد که سالیان متمادی زیادی است که دست به طراحی و ساخت لپ تاپ هایی با کیفیت و کارآمد نهاده است. لپ تاپ هایی که توسط این شرکت نامدار به بازار جهانی وارد شده اند به سرعت مورد توجه کاربران و مخاطبین قرار گرفته است زیرا هم از لحاظ ظاهری جذاب می باشند و هم اینکه از نقطه نظر سخت افزاری و کارایی در صدر بهترین سیستم ها قرار گرفته اند. دستگاه های تولید شده توسط این برند بلند آوازه هیچ وقت دچار افت کیفیت نشده اند در عوض روز به روز آن ها را عالی تر و ایده آل تر ارائه داده اند. از جمله لپ تاپ های با کیفیت و خوش تراش DELL می توان به لپ تاپ استوک دل Latitude e3340 اشاره کرد که کیفیت بسیار مطلوبی را دارا است. Latitude e3340 در هنگام ورود بازار طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود جذب کرد و در زمینه ی فروش بسیار خوب عمل کرد. لپ تاپ استوک مورد بررسی هم کارایی تجاری دارد و هم اینکه می توان از آن به عنوان یک سیستم شخصی بهره برد زیرا طراحی آن به نحوی می باشد که می توان در هر جایی از آن استفاده کرد. لپ تاپ دست دوم دل به یک پردازنده ی Core i5 نسل چهار و یک کارت گرافیک آنبرد Intel HD تجهیز شده که از پس اجرای هر گونه برنامه و بازی ایی به راحتی برمی آید. دستگاه های کمپانی دل به خصوص سری Latitude بدنه ایی مستحکم و طراحی شکیلی دارند که لپ تاپ موجود نیز از این قابلیت ها مبرا نیست. وزن 2.3 کیلوگرمی لپ تاپ e3340 موجبات حمل و جا به جا کردن سیستم را به گونه ایی آسان فراهم نموده است و کاربران قادر خواهن بود تا دائما آن را با خود به همراه داشته باشند. همچین لپ تاپ قابل حمل و مقاومی برای آن دسته از کاربرانی که به اقتضای شرایط کاریشان مدام در حال تردد و رفت و آمد می باشند گزینه ی خارق العاده ایی می باشد.


معرفی لپ تاپ دل e3340

نمایشگر لپ تاپ دل Latitude e3340

لپ تاپ دل e3340 که یکی از مدل های قدرتمند و کاربردی سری Latitude کمپانی dell است که با صفحه نمایشی 14 اینچی پا به عرصه بازار جهانی نهاده است. کیفیت بسیار خوب نمایشگر تصاویر را به نحو احسنت به مخاطبین خود نشان می دهد. وضوح تصویر 1366×768 پیکسل بوده که صحنه هایی با کیفیت و شفافیت عالی ایی را به نمایش می گذارد. استحکام صفحه نمایش به همان مقاومت بدنه است و در برابر ضربات و آسیب های احتمالی عملکردی بسیار بالایی دارد. زاویه ی دید و نور پردازی منحصر به فرد این لپ تاپ در نوع خود بی نظیر است. صفحه نمایش سیستم از نوع LED مات طراحی شده تا در صورت نیاز به استفاده در محیط های روشن و بیرون هیچ دغدغه ایی نداشته باشید و آسیبی به چشم تان وارد نشود. وبکمی که در بالای صفحه نمایش خود نمایی می کند کارایی مطلوبی برای تماس های تصویری دارد. در بخش جلویی لپ تاپ استوک دل Latitude e3340 دقیقا زیر استراحتگاه مچ دست بلندگوهای سیستم با توان خروجی ویژه ایی تعبیه شده اند. نمایشگر توسط یک لولای سراسری و مستحکم به بدنه ی لپ تاپ متصل شده است که امکان باز شدن 180 درجه ایی را میسر ساخته است.


نمایشگر لپ تاپ دل e3340

لذت تایپی عالی به لطف کیبورد جزیره ایی

یکی دیگر از بخش های قابل بحث و جذاب لپ تاپ Latitude e3340 صفحه کلید آن می باشد که از نقطه نظر اهمیت در درجه ی بالایی قرار دارد. صفحه کلید از نوع جزیره ایی با نور پس زمینه می باشد که تجربه ی تایپ دلنشینی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برخلاف سایر مدل های دیگر دکمه ی Power جهت روشن نمودن سیستم و همچنین نشانگر های پاور، وای فای ، باتری در سمت راست لپ تاپ نمایان می باشند. دکمه ها در محوطه ایی 14 اینچی با ابعاد و اندازه ی استانداردی کنار هم قرار گرفته اند و صفحه کلید جزیره ایی دستگاه را تشکیل داده اند. کلید ها مربعی شکل و دارای  سطحی مقعر و روان هستند، دکمه ها بسیار سریع السیر عمل می کنند و از بازخورد عالی ایی برخوردار می باشند. عمل تایپ کردن با چنین کیبوردی بسیار خوشایند و رضایتمند می باشد. به همین منظور می توان گفت که برای کاربران تایپیست گزینه ی مطلوبی بوده. به تایپ مطالب مورد نیاز خود ساعت ها مشغول شوید بدون آنکه ذره ایی احساس خستگی یا کلافگی به شما دست یابد. تنها با ضربه و فشار کوچکی کلید ها وظایف خود را انجام می دهند و در هنگام اجرای دستورات هیچ صدایی ایجاد نمی شود و کاملا بی صدا عمل می کنند و هیچ صدای تایپی به وجود نخواهد آمد. بنابراین می توان از این مدل لپ تاپ در فضای کتابخانه نیز بهره برد. کلید های مکان نما در سمت راست سیستم با آرایش و چیدمان زیبایی تعبیه شده اند. تنها کاستی ایی که در صفحه کلید لپ تاپ 14 اینچی دل مدل e3340 قابل مشاهده است عدم وجود کیبورد عددی جدا می باشد که می توان از ردیف اعداد قسمت بالایی کیبورد بدین جهت بهره برد. پد لمسی با قطری در حدود 10 سانتی متری که دارد سطحی نسبتا خشن را دارا می باشد. تاچ پد توانایی پشتیبانی از حرکات چند لمسی را ندارد. دو دکمه ایی که در پایین تاچ پد به چشم می خورند عملکرد آن را تکمیل می کنند تا بتوان کارایی همانند کارایی ماوس را در اختیار کاربران خود قرار دهد.


کیبورد لپ تاپ دل e3340

پردازنده ی لپ تاپ استوک دل Latitude e3340

کارت گرافیکی آنبرد Intdl HD 4400، از تمامی عملکرد ها و بازخورد های بصری مواظبت می کند و عملکرد برنامه ها را مبتنی بر گرافیک تقویت می نماید. لپ تاپ 14 اینچی استوک دل از یک هارد دیسک 500 گیگابایتی برخوردار می باشد که کاربران را قادر ساخته تا بتوانند برای ذخیره ی داده های مورد نیازشان فضای کافی داشته باشند. حافظه ی RAM ارائه شده برای این سیستم نیز 4 گیگابایتی است. پردازنده به عنوان موتور اصلی لپ تاپ عمل می کند و در واقع مغز دستگاه به حساب می آید. پردازنده ی به کار رفته در ساخت لپ تاپ دل Latitude e3340 از پردازنده های شرکت اینتل بوده و از نسل چهارم می باشد. مدل پردازنده Intel Core i5 می باشد که داده ها را با سرعت 2.6 گیگاهرتز به خوبی پردازش می کند. حافظه ی کش در نظر گرفته شده برای این سیستم 2 مگابایت است. باتری لپ تاپ از نوع 6 سلولی لیتیوم یونی با توان شارژدهی بالای 10 ساعت می باشد.


پورت ها و اتصالات لپ تاپ دل Latitude e3340

در طراحی لپ تاپ ها به همان میزان که به جذابیت و زیبایی ظاهری شان توجه می شود راه های ارتباطی و اتصالات آن ها نیز مورد اهمیت واقع می گردند. هر چه تعداد پورت ها و درگاه های ارتباطی بیشتر باشد کارایی و توانایی آن سیستم نیز افزایش می یابد. خوشبختانهه لپ تاپ دل Latitude e3340 از این قاعده مستثنا نبوده و از همین طرح و الگوریتم پیروی می کند. پورت ها و درگاه های ارتباطی همگی با نظم خاصی در لبه های چپ و راست لپ تاپ به نحوی کارا چیده شده اند. پورت های سمت راست عبارتند از: SD Card Reader، پورت USB 3.0، ورودی هدفون و خروجی میکروفون. سمت چپ شامل راه های ارتباطی ایی نظیر: محل شارژر Power، پورت Ethernet، پورت HDMI، درگاه Mdp و یک عدد پورت USB 3.0 دیگر، می باشد. لپ تاپ 14 اینچی استوک دل از سیستم عامل ویندوز 10 پشتیبانی می کند و قابلیت اتصال به اینترنت را از طریق پورت LAN و Wi-Fi دارد. کاربران برای آنکه به اینترنت که نیاز ضروری دنیای امروزی می باشد، دسترسی داشته باشند، می توانند از این طریق این دو راه به همچین قابلیتی دستیابند و به راحتی به جست و جو و گشت و گذار در فضای نت بپردازند. حضور بلوتوث عملیات تبادل اطلاعات بین لپ تاپ و سایر لوازم الکترونیکی را مهیا نموده است.

ارتباطات لپ تاپ دل e3340

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
2 گیگابایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 4400
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یون 6 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

CD

سلام وقت بخیر.... CD خور نیس؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

ارسال

سلام و خسته نباشید برای اصفهان هم ارسال دارید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
2 گیگابایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 4400

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یون 6 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی

لپ تاپ استوک دل Latitude E3340

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم