لپ تاپ استوک دل Latitude 7250

  • لپ تاپ استوک دل HP Latitude7250
  • دارای پردزانده ی Intel Core i7-5600U 
  • مجهز به کارت گرافیک Intel HD 5300
  • نمایشگر 12.5 اینچی با کیفیت hd
  • حافظه ی رم 8 گیگابایت DDR3
  • دارای درگاه USB و HDMI
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک دل Latitude 7250

کمپانی معتبر و مطرح دل همواره سعی بر آن داشته تا لپ تاپ هایی ضد ضربه و مقاوم طراحی کند. به همین خاطر لپ تاپ های سری DV6 خود را در کمال ناباوری با طراحی زیبا و با بهره گیری از موادی با کیفیت بالا روانه بازار کرده است. دل لپ تاپ استوک Latitude 7250 خود را که از سری محصولات DV6 نیز می باشد با فناوری های متعددی ادغام کرده است. این محصول به راحتی توانسته انتظاراتی که  امکان دارد کاربران از یک لپ تاپ تمام عیار بخواهند، را برآورده کند و به آن ها در سریع ترین زمان ممکن پاسخ دهد. لپ تاپ موجود با بهره گیری از پردازنده گرافیکی قدرتمد و رابط هایی که دارد به یک سیستم قدرتمند و هوشمند بدل شده است. لپ تاپ مورد بررسی با بهره گیری از صفحه نمایش 12.5 اینچی از یک بخش نرم افزاری قدرتمند برخوردار بوده که می توان کارهایی نظیر طراحی های سه بعدی، اتوکد، برنامه های سنگین حسابداری و ... را به راحتی به کمک آن انجام دهید بدون آنکه شاهد کوچکترین هنگ یا کندی در انجام امورات خود باشید. صفحه نمایش از نوع LED بوده که در تولید رنگ ها و به نمایش گذاشتن تصاویر بهتر از نمایشگرهای LCD عمل می کند.

لپ تاپ دل 7250

طراحی بدنه و ظاهر لپ تاپ Latitude 7250

لپ تاپ دل مدل Latitude 7250 یکی دیگر از لپ تاپ های پر قدرت و مستحکم شرکت به نام و قدیمی dell می باشد که از لحاظ مقاومت امتیاز بالایی را کسب نموده است. این لپ تاپ خوش ساخت در برابر ضربه و سقوط، مایعات، سرما و گرمای شدید بسیار خوب عمل می کند، به گونه ایی که در اثر جابه جایی و حمل و نقل آن امکان ضربه خوردن و لطمه وارد آمدن به بدنه و بخش سخت افزاری آن در حد صفر می باشد. داشتن همچین لپ تاپ مقاومی مسلما برای کار کردن در شرایط سخت و به مدت طولانی بسیار مناسب می باشد و در شرایط سخت بسیار لجوجانه عمل می کند. تمامی این امتیازات مثبت را باید مدیون بدنه فلزی آن دانست، فلزی بودن بدنه از خم شدن لپ تاپ و فشار آمدن به آن جلوگیری می کند. وزن 2.9 کیلوگرمی به طور مساوی و برابری در تمامی بدنه پخش شده و تقسیم وزن به گونه ایی می باشد که در اثر بلند کردن بالانس بودن آن کاملا قابل محسوس می باشد. در نگاه اول که به طراحی بیرونی لپ تاپ Latitude 7250 نگاه می کنید شاهد رنگ جذاب مشکی فلزی می شوید که لوگوی dell با طرحی چشم نواز در درون دایره نقره ایی رنگی دقیقا در سمت چپ و پایین لپ تاپ خود نمایی می کند. برجسته بودن لوگوی دل توانسته  شیک بودن سیستم را کامل تر کند به نحوی که در اولین نگاه کاربران را به سمت و سوی خود جذب می کند. ظاهر فریبنده همراه با مقاومت بالا بی شک طرفداران بی شماری را پیدا خواهد کرد. حال درب را باز کنید تا بتوانید هر چه بهتر جذاب بودن دستگاه را درک نمایید ، هر چقدر در مورد لطافت و سیمای ظریف لپ تاپ 12.5 اینچ دل بگوییم باز کم گفته ایم. صفحه کلید جزیره ایی بوده و به همراه استراحتگاه مچ دست هر دو مشکی رنگ می باشند. کیبورد مشکی با رنگ سفید نوشته های رو دکمه ها و کلید هارمونی و تضاد خوش منظری را ایجاد کرده اند.


صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ استوک دل Latitude 7250

کیبورد  لپ تاپ دل استوک طراحی زیبا و شکیلی دارد. کار کردن با صفحه کلید موجود تجربه ی تایپ کردن جذابی را برای شما به ارمغان می آورد و عمل تایپ کردن را برای کاربران خود به خصوص برای مخاطبین تایپیست لذت بخش کرده است. صفحه کلید فاقد نور پس زمینه بوده که تایپ کردن در شب هنگام را اندکی با مشکل مواجه می سازد که می توان در این مواقع از نور نمایشگر بدین منظور بهره برد. صفحه کلید از نوع  CHICLET یا جزیره ایی بوده که هر کدام از کلید ها به صورت جداگانه و مجزا بر روی یک شاسی قرار گرفته اند تا کار تایپ کردن آسان شود. یکی از مزایای قرار گیری کلید ها بر روی شاسی های جداگانه این است: که در صورت خرابی یا شکسته شدن یکی از آن ها به راحتی می توان اقدام به تعویض تنها همان دکمه نمود و دیگر نیازی نیست هزینه اضافی ایی را متحمل شد و کل صفحه را تعویض نمایید. به دلیل اندازه بزرگ بدنه و نمایشگر 12.5 اینچیلپ تاپ Latitude 7250 مجهز به بخش عددی (NUMPAD) جدا می باشد. صفحه کلید عددی در سمت راست لپ تاپ قرار گرفته که با استفاده از آن سرعت تایپ اعدادی بالا رفته و شما می توانید سریع تر امور تایپی خود را انجام دهید، این قابلیت برای کاربران حسابدار و آن هایی که زیاد با اعداد و محاسبات سر و کار دارند بسیار مثمر ثمر می باشد. فاصله زیاد بین کلید های کیبورد جزیره ایی  موجب افزایش بخشیدن به سرعت تایپ کردن شده و امکان تایپ کردن اشتباه را به حداقل رسانیده است پس می توانید با خیالی آسوده و بدون کوچک ترین مشکلی کارهای تایپی خود را با سرعت چشمگیری انجام دهید. از دیگر مزایای صفحه کلید این لپ تاپ می توان به مقاوم بودن آن در برابر نفوذ مایعات اشاره کرد. کلید های مشکی از عمق عملکردی خوبی بهره می برند که در هنگام تایپ و استفاده از آن نیازی به فشار زیاد نیست بلکه با کوچکترین ضربه و لمسی عمل می کنند. در پایین صفحه کلید تاچ پد لمسی لپ تاپ قابل رویت است که اطراف آن با نور LED مزین شده است. تاچ پدی کاملا بزرگ و صیقلی که قادر است کاربران را از خرید ماوس مجزا، مبرا نماید. تاچ پد از نوع مالتی مدیا با قدرت پاسخگویی بالا و کاملا حساس می باشد که شما را با عملکرد عالی ایی روبه رو می کند. کلید های بخش Function کارایی های متفاوتی از جمله کم و زیاد کردن صدا، کم و زیاد کردن روشنایی نمایگر و کنترل های مدیا را دارا می باشند که جدای از این قابلیت ها می توان با فشردن همزمان آنها با دکمه ی Fn به عملکرد های ثانوی آن ها نیز پی ببرید. این مجموعه کلید هایی میانبر می باشند که به استفاده از سیستم سرعت می بخشند و برای کارابران حرفه ایی بسیار پر کاربرد است.


صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ دل Latitude 7250

در نگاه اول باید به قاب پلاستیکی که دور تا دور صفحه نمایش سیستم را احاطه کرده است اشاره نماییم که موجب ایجاد کنتراست چشم نوازی با دیگر نقاط مات بدنه می شود و هارمونی خاصی را ایجاد نموده است.  لپ تاپ Latitude 7250 دارای نمایشگر 12.5 اینیچ بسیار با کیفیت و لعبت با نور پس زمینه LED می باشد. مانیتور 12.5 اینچی با کیفیت تصویر HD   و وضوح 1366×768 پیکسل از نوع LED  قادر است  تصاویری با خوش منظر و چشم نوازی را در معرض دید مخاطبین خود قرار دهد و رضایت آن ها را به دست بیاورد. این میزان رزولوشن برای صفحه نمایش هایی به اندازه 12.5 اینچ کاملا استاندارد است اما کیفیت تصاویر ایجاد شده بر روی آن از هم رده های خود کاملا بالاتر بوده و کنتراست، تولید رنگ و روشنایی خیلی خوبی را هم ارایه می دهد. صفحه نمایش لپ تاپ مات بوده که توسط یک قاب مشکی تیره پوشانده شده است. به کمک صفحه مات کاربران می توانند از آن در محیط های روشن و حتی در زیر نورمستقیم خورشید استفاده کنند و بدون هیچ انعکاسی نوری کارهای خود را انجام دهند. نمایشگر از راه لولا های مستحکمی با بدنه ی لپ تاپ ارتباط مستحکمی برقرار کرده است که تا حد زیادی قابلیت خم شدن را نیز دارا می باشد و می توان بسته به نیاز خود درجه باز بودن صفحه نمایش را تنظیم کنید. بلندگوهای dell 7250 بالای کیبورد در زیر گریدی جا سازی شده است و از کیفیت خوبی بهره مند هستند و توانایی تولید و پخش صدای با کیفیت و رسا را دارند. اسپیکر ها و بلند گوهای به کار رفته در ساخت این لپ تاپ استوک دل مجهز به فناوری Beats Audio بوده که موجب افزایش کیفیت صداهای پخش شده از آن ها می شود.


صفحه نمایش لپ تاپ دل 7250

ارتباطات و اتصالات لپ تاپ دل Latitude 7250

لپ تاپ پایلیون دل 7250را می توان از لحاظ پورت و درگاه های موجود سیستم کاملی خواند که با بهره گیری از پورت های متنوعش دغدغه اتصال سایر دستگاه ها را برای کاربران خود از بین برده است. پورت های این محصول پر توان استوک شمال مواردی از جمله:  دو  پورت USB 3.0 ، پورت VGA و پورت HDMI و دو جک هدفون و یک میکروفون در سمت چپ لپ تاپ و درایو نوری در لبه سمت راست قابل رویت است. قسمت جلویی دستگاه از شیار کارت خوان با توانایی پشتیبانی از کارت های حافظه ی SD و MMC تشکیل شده.وجود وبکم در بالای صفحه نمایشگر لپ تاپ استوک دل  امکان برقراری تماس تصویری و ضبط ویدیو را برای کاربران خود فراهم آورده است.فیلم های ضبط شده توسط این وبکم از کیفیت خوبی برخوردارند. با نصب برنامه ایی همچون SKYPE می توانید از تماس ویدیویی لذت ببرید.

پورت های لپ تاپ دل 7250

سخت افزار و باطری لپ تاپ دل Latitude 7250

پردازنده ایی که در ساخت لپ تاپ استوک دل مدل Latitude 7250 مورد استفاده واقع شده است  از نوع پردازنده مرکزی Core i7 ساخت شرکت پر قدرت اینتل می باشد و از عملکرد و بازخوردی بی نهایت جذابی برخوردار بوده به طوری که در تمامی برنامه های سنگین قدرتمندانه عمل می کند. لپ تاپ پایلیون دل دارای یک رم 8 گیگابایتی است که در صورت نیاز به حجمی بیشتر می توان آن را ارتقا داد، البته این میزان حافظه ی رم به راحتی پاسخگوی اکثر وظایف سنگین می باشد. لپ تاپ مورد بررسی با سرعتی مابین 2.6 تا 3.2 گیگاهرتز از پس پردازش برنامه ها  بر می آید. پردازنده گرافیکی لپ تاپ ساخت کمپانی INTEL و از نوع HD 3500 می باشد. هر دو مدل از ابن گرافیک ها قدرت اجرایی و عملکردی بالایی دارند و می توان در انجام کارهای سنگین از آن ها بهره برد. کارت گرافیک های موجود قابلیت سوئیچ خودکار دارند و بسته به نیاز نوت بوک بین این دو سوئیچ می کند که این قابلیت به تنهایی تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه جوی می کند. هارد دستگاه ظرفیتی برابر با 256 گیگابایتی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. یکی دیگر از قسمت های بسیارر کاربردی و البته لذت بخش در این لپ تاپ الیت بوک این است که کاربران به راحتی می توانند با اجرای رابط کاربری آندروید، تمامی برنامه ها و بازی های گوشی آندرویدی خود را اجرا کنند.اتصال به اینترنت از دو راه  وای فای پورت LAN صورت می گیرد. از دیگر امکانات لپ تاپ دل می توان به بلوتوث اشاره کرد، که از این طریق می توان به راحتی با سایر لوازم دیجیتالی خود متصل شوید و تبادل اطلاعات را بدون هیچ گونه نگرانی ایی انچام دهید. باطری ایی که وظیفه روشن نگهداشتن لپ تاپ را بر عهده دارد  4 سلولی لیتیوم یونی بوده که از کارایی مطلوبی بهره مند است و تا ساعت ها بدون اتصال به برق می توانید از سیستم خود استفاده کنید. سیستم تهویه ایی که برای این دستگاه تعبیه شده گرمای حاصله بر اثر کار کردن با آن را از طریق پنچره ی تهویه خارج می نماید تا بدنه گرم نشود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 5
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 گیگاهرتز تا 3.2 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 5300
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
3 عدد
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یون 4 سلولی با ظرفیت 52 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

سلام و درود. مدتیه این مدل رو از سایتتون خریداری نمودم خواستم بابت پاسخگویی دقیق و ارسال سریعتون ازتون کمال تشکر را نمایم.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام ساحل عزیز. ممنون شما نسبت به سایت ما لطف فراوان دارید. ما فقط وظیفمون رو انجام دادیم.
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 5
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 گیگاهرتز تا 3.2 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 5300

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
3 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یون 4 سلولی با ظرفیت 52 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی

لپ تاپ استوک دل Latitude 7250

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم