لپ تاپ استوک ایسوس K53E

  • لپ تاپ دست دوم ایسوس asus K53E
  • دارای پردازنده ی Core i3-2350M
  • صفحه نمایش 15 اینچی اچ دی
  • حافظه ی رم 4 گیگابایتی
  • هارددیسک 500 گیگی
  • دارای درایو نوری
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ دست دوم ایسوس K53E

لپ تاپ استوک ایسوس k53e لپ تاپ 15 اینچی است که توسط برند معتبر asus تولید و روانه ی بازار شده است. لپ تاپ استوک ایسوس k53e لپ تاپی میان رده است که مشخصات نسبتا قابل قبولی دارد. یکی از این مشخصات مربوط به پردازنده ی آن است، پردازنده ی دو هسته ای اینتل intel و سری core i3 و مدل Core i3-2350M امکان اجرای سریع برنامه ها را ممکن کرده است. سرعت کلاک یا فرکانس پردازنده ی core i3 برابر 2.1 گیگاهرتز است و در هر ثانیه 2.1 میلیارد دستور را پردازش می کند. حافظه ی کش پردازنده ی اینتل 3 مگابایت است و همچنین حافظه ی رم آن نیز 4 گیگابایت بوده. همانطور که مشخص است پردازنده ای با این مشخصات این توانایی را دارد که برای مصارف خانگی و استفاده های روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. هارد دیسک یا حافظه ی ذخیره سازی نیز از نوع HDD بوده و دارای ظرفیت 500 گیگابایت می باشد. سرعت چرخش این هارد دیسک 5400 دور در دقیقه بوده و با این سرعت بالا می تواند اطلاعات را به پردازنده منتقل کند. حافظه ی رم 4 گیگابایتی نیز از تکنولوژی DDR3 پشتیبانی کرده که دارای سرعت انتقال دو برابر است و با سرعت بسیار بیشتر اطلاعات را به پردازنده منتقل می کند. سرعت انتقال اطلاعات در این حافظه برابر 1600 مگاهرتز بوده که با این سرعت بالا اطلاعات پردازش شده را به CPU انتقال می دهد. صفحه نمایش ال ای دی LED در این لپ تاپ تعبیه شده است. این نوع صفحه نمایش از لامپ ها و روشنایی ال ای برای تشکیل تصویر بهره گرفته است. که توانایی تشکیل تصاویری واقعی و زنده را دارد. درگاه ها و پورت های به کار رفته در لپ تاپ ایسوس K53E از تنوع کافی برخوردار هستند. پورت HDMI و VGA و پورت USB و خروجی هدفون و ورودی میکروفون و کارت خوان از درگاه های قرار گرفته بر روی لبه ی راست و چپ لپ تاپ می باشند. با این پورت ها به راحتی می توان لپ تاپ را به دستگاه های خرجی و حافظه ها و انواع دستگاه های پخش کننده و نمایشگرها و ...وصل کرد. تا این جای معرفی و بررسی لپ تاپ استوک ایسوس U52F متوجه شده اید، که آیا این لپ تاپ می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد یا نه! اگر قصد خرید لپ تاپ استوک ایسوس مدل k53e را دارید، می توانید با فروشگاه اینترنتی هنارک تماس حاصل کنید.

صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس k53e

در لپ تاپ ایسوس k53e از صفحه نمایشی عریض 15.6 اینچی و با کیفیت استفاده شده است. در نگاه اول با صفحه نمایشی زیبا ، باریک و جذابی برخورد می کنیم که ذهن هر کاربری را به سمت خود جلب می کند. تصاویر ارائه شده توسط لپ تاپ ایسوس k53e دارای کیفیت فول اچ دی با رزولوشن 1366×768 پیکسل می باشند. پس تصاویری که این مانیتور به نمایش می گذارد از کیفیت بالایی برخوردار است و رنگ ها در آن به خوبی نمایان است، همچین نمایشگری با اینچنین کیفیت بالا برای کاربران طراح و تدوین گرای فیلم و عکس ها خارق العاده می باشد. پنل استفاده شده در طراحی لپ تاپ Acer E5-575G از نوع LED می باشد. لپ تاپ استوک 15.6 اینچ دارای فرکانس و سرعت پردازش 2 گیگاهرتز است که قادر است تصاویر را با سرعت بالایی پردازش کند و به نمایش بگذارد، همچنین نسبت تصویر آن 16:9 می باشد. لپ تاپ استوک ایسوس دارای بلندگوهای استریو داخلی است که صوتی با کیفیتی را ارائه می دهد. با کمک این بلندگو ها شما قادر به شنیدن صداهایی با کیفیت بالا و رسا می باشید.بلندگوها به شکل ماهرانه ایی در زیر لپ تاپ طراحی و جاسازی شده اند.

لپ تاپ ایسوس k53e

کیبورد به کار رفته شده در طراحی لپ تاپ k53e بسیار با کیفیت و با رنگ مشکی ساخته شده اند. این صفحه کلید جزیره ای بوده و کلید های آن با فاصله مناسبی از هم قرار گرفته اند و امکان فشردن اشتباه کلید ها در آن به حداقل رسیده. کلید ها از کیفیت و استحکام بالایی برخوردارند به طوری که با کمترین فشار عمل می کنند و از بازخورد خوبی بهره می برند. دکمه های این لپ تاپ فاقد صدا می باشند و کاربران می توانند بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان خود در هر زمانی که مایل باشند که به کار تایپ کردن خود بپردازند. کلید های موجود در کیبورد جدا از کیفیت بالایی که دارند دارای سطحی صیقلی و روانی هستند که انگشتان به خوبی بر روی آنها به حرکت در می آیند. بنابراین استفاده از همچین صفحه کلیدی برای تایپ کردن حس خوبی را به کاربران خود القا می دهد. به لطف اندازه بزرگ و 15.6 اینچی لپ تاپ این سیستم در بخش صفحه کلید دارای بخش عددی مجزا است که این خود یکی از خصوصیات بالای این صفحه کلید می باشد که برای کاربران تایپیست  خصوصا آن دسته ایی که با اعادا زیاد سر و کار دارند بسیار مناسب است. صفحه تاچ پد لمسی بسیار عالی و روان کار می کند و قابلیت پشتیبانی از فرامین چند لمسی را به راحتی دارد. تاچ پد این لپ تاپ دست دوم ایسوس مدل k53e فاقد کلید های انتخابی است.

پردازنده و مشخصات سخت افزاری

مشخصات فنی لپ تاپ شامل پردازنده و ویژگی های آن می شود. پردازنده در واقع مغز متفکر لپ تاپ است و دارای ویژگی های خاصی است که در تعیین سرعت و عملکرد لپ تاپ نقش بسزایی دارند. پردازنده ی Intel Core i3-2350M در این لپ تاپ ساخت شرکت اینتل بوده و از سری CORE I3 می باشد و نسل پنجم بوده. این پردزانده دو هسته ای است. یعنی دو هسته ی پردازشی مسئول پردازش و عملیات محاسباتی هستند که در نتیجه باعث افزایش قدرت پردازنده و سرعت آن شده اند. از دیگر ویژگی های پردازنده سرعت کلاک و فرکانس آن است. سرعت فرکانس پردزانده ی Core i3-2350M برابر 2.1 گیگاهرتز است و در هر ثانیه در حالت معمولی 2.1 میلیارد دستور را پردازش خواهد کرد. گفتنی است که پردازنده ی نامبرده ساختاری 64 بیتی دارد و از حافظه ی رم بالای 4 گیگ نیز پشتیبانی می کند و قدرت مدیریت بیشتری در مدیریت داده ها و فایل ها دارد. حافظه ی کش در واقع برای جبران اختلاف سرعت بین پردزانده و رم بوجود آمده، حافظه ی کش این لپ تاپ ظرفیت 3 مگابایتی دارد و می تواند مقداری از اطلاعات رم را در خود ذخیره کند تا پردازش و انتقال آنها به پردازنده سریع تر صورت گیرد.

حافظه ی رم در لپ تاپ ایسوس u52f نیز دارای ظرفیت 4 گیگابایتی بوده و از نوع DDR3 است، که سرعت انتقال اطلاعات را دو برابر کرده و می تواند اطلاعات را با سرعت دو برابر به پردازنده انتقال می دهد. حافظه ی ذخیره سازی یعنی هارد دیسک در این لپ تاپ از نوع HDD بوده و ظرفیت 500 گیگابایت را دارد. می دانید که سیستم عامل بر روی هارد ذخیره می شود و پردزانده مستقیم از سیستم عامل دستور می گیرد. همچنین کرات گرافیک نیز در این لپ تاپ از نوع آنبورد بوده و می تواند برای انجام امور پردازشی ساده به کار آید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 2
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
درایو نوری
1
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb2.0
1
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، شارژر
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

پرسش

سلام ببخشید هنگام خرید شارژر همراهش هست؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز هم باتری هم شارژر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 2
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
درایو نوری
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

اقلام همراه لپ تاپ
باتری، شارژر

لپ تاپ استوک ایسوس K53E

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم