آسیاب تک کاره پروفی کوک KSW1093

  • آسیاب تک کاره پروفی کوک  KSW1093
  • دارای تیغه دو پره استیل ضد زنگ
  • گنجایش آسیاب قهوه 75 گرم
  • دارای توان مصرفی 160 وات
  • دارای پایه های ضد لرزش
  • بهره گیری از ظرف فلزی
مرجع:
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی اجمالی آسیاب تک کاره ی پروفی کوک KSW1093

آسیاب های تک کاره محصولاتی کوچک و دم دستی می باشند که برای آسیاب کردن و خرد کردن انواع ادویه جات، گیاهان و حتی دانه های قوی قهوه کاربرد دارند. محصولی که در این بخش قصد بررسی آن را داریم آسیاب تک کاره KSW1093 از کمپانی پروفی کوک می باشد. آسیاب KSW1093 به موتوری 160 واتی مجهز شده که به وسیله آن قادر خواهید بود انواع مواد خشک از زعفران گرفته تا دانه های سفت و سخت قهوه را آسیاب کنید. تیغه قوی و موتور پر توان آن همچین قابلیتی را به آن بخشیده اند تا بتواند نیاز های روزانه کاربران را برطرف نماید. دقت داشته باشید که به دلیل عدم جدا شدن مخزن از بدنه و موتور امکان شستن آن به هیچ عنوان وجود ندارد و تنها می توانید توسط پارچه ایی مرطوب و نم دار آن را تمیز نماید. در صورت شستن مخزن باید انتظار خرابی و سوختن موتور را داشته باشید. بدنه استیل سفید رنگ طراحی ساده ایی را به ارمغان آورده است. دکمه روشن و خاموش کردن دستگاه در قسمت پایین آن قرار گرفته که با رنگ مشکی و از جنس پلاستیک خود نمایی می کند.


بررسی آسیاب تک کاره پروفی کوک ksw1093

عملکرد و کارایی آسیاب تک کاره ی پروفی کوک KSW1093

آسیاب پروفی کوک ksw1093

از قابلیت های مهم این محصول که در زمینه حفظ امنیت کاربران بسیار پر توان و قوی عمل می کند سیستم ایمنی تشخیص درب آن می باشد. این سیستم فقط در مواقعی به آسیاب KSW1093 اجازه روشن شدن و کار کردن را می دهد که تمامی قطعات و اجزای تشکیل دهنده محصول به خوبی بر روی هم قرار گرفته باشند و درب آسیاب به درستی بر سر جای خود گذاشته شده باشد، در غیر این صورت سیستم به هیچ عنوان کار نمی کند. موتور 160 واتی دانه های سفت قهوه را در زمان اندکی خرد و آسیاب می کند و محصولی کاملا یکدست را به شما ارائه می دهد. ادویه ها به صورت تازه مصرف شوند طراوت بیشتر و همچنین خاصیت بالایی خواهند داشت به همین منظور می توانید با تهیه یکی از این محصولات هر روز ادویه های خود را به صورت تازه مصرف نمایید. در هنگام آسیاب مواد باید این نکته را در نظر بگیرید که استفاده مداوم و مکرر از دستگاه بدون دادن اجازه ی استراحت به آن عمر مفید موتور و در نتیجه کارایی و عملکرد عالی را ازش می گیرد و در صورت تکرار مجدد موجب سوختن و از کار افتادن موتور می شود. قسمت داخلی دستگاه را یک مخزن 60 گرمی برای خرد کردن مواد خوراکی و یک تیغه استیل ضد زنگ تشکیل داده اند. مخزن 60 گرمی و تیغه های آن از جنس استیل ضد زنگ می باشند که در صورت استفاده از آن ها به هیچ عنوان زنگ زده نمی شوند. تیغه استیل به صورت دو پره بوده که توسط پیچی پلاستیکی به نحو محکمی با بدنه مخزن ارتباط برقرار کرده. این پیچ امکان جدا شدن تیغه از بدنه را در سرعت بالای آسیاب و در نتیجه خرد کردن مواد را از بین برده است و دیگر نگرانی ایی از این بابت نخواهید داشت. اگر تمامی نکات ایمنی را رعایت کنید و به نحو درستی از آسیاب پروفی کوک KSW1093 استفاده کنید می توانید سالیان متمادی زیادی از آن بهره ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

سوال

واقعا این آسیاب قدرت خرد کردن دانه های قهوه و تبدیل آن ها به پودر دارد؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام کاربر گرامی. بله موتور پر قدرت و تیغه ای استیل ضد زنگ این محصول به راحتی از پس خرد کردن دانه های قهوه و دانه های بسیار ریز و نرم برمی آید.

آسیاب تک کاره پروفی کوک KSW1093

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم