آبمیوه گیری پروفی کوک PC-AE1069

  • آبمیوه گیری 800 وات پروفی کوک PC-AE1069
  • قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح
  • سایز دهانه  ورودی 75 میلی متر
  • دارای موتوری با توان 800 وات
  • پشتیبانی از سیستم ضدچکه
  • ظرف آب میوه 1.6 لیتری

مرجع:
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت آبمیوه گیری پروفی کوک مدل PC-AE1069

آبمیوه گیری PC-AE1069 شامل محصولات با کیفیت و خوش ساخت کمپانی Profi Cook می باشد که کارایی و دوام بسیار بالایی را دارد. تک تک قطعات این محصول با دوام و دارای جنس بسیار خوبی می باشند که می توان سالیان سال از آن بهره برد. در فصل تابستان نیاز به داشتن آبمیوه گیری بیشتر به چشم می خورد که ما این محصول را هم به لحاظ دوام بالا و هم قیمت مناسبش به شما پیشنهاد می کنیم. وقتی که از بیرون به خانه برمی گردید به دلیل گرمای زیاد هوا و خستگی و تعریق آب بدن خوردن یک لیوان آبمیوه تازه و کاملا طبیعی می تواند بسیار دلچسب باشد و شما را سرحال نماید پس با این تواصیف می توان گفت که وجود یک آبیموه گیری برای هر خانه ایی ضروری است. آبمیوه گیری AE1069 از بدنه تمام استیل ساخته شده که در برابر هر گونه ضربه ایی بسیار مقاوم و مستحکم عمل می کند و همچنین موتور آن در برابر رطوبت نیز ایده آل رفتار می کند. مخزن تفاله و پارچ آبیموه هر دو از پلاستیک عالی ساخته شده اند. مخزن تفاله گیری 1.6 لیتر محل ذخیره و نگهداری را دارد که در هنگام گرفت آب میوه ها دیگر نیازی نیست بعد از مدتی آن را خالی کنید زیرا ظرفیت بالای ان امکان جا دادن حجم زیادی از تفاله ها را میسر کرده است. دهانه ورود میوه ها به قطر 7.5 سانتی متر امکان گذاشتن میوه ها به صورت کامل را  به خوبی فراهم کرده است. اندازه بزرگ قطر دهانه موجب می شود تا شما بتوانید یک عدد سیب یا موز و ... را درسته و کامل بدون نیاز به خرد کردن در داخل آن قرار دهید و اقدام به گرفتن عصاره آن ها نمایید و توسط اهرم مخصوصی آن ها را به سمت پایین هل دهید تا به سمت تیغه های استیل و تیز دستگاه هدایت شود و در مدت زمان کمی آب آن ها گرفته شود. طراحی استوانه ایی به منظور هل دادن میوه ها در قسمت دهانه به سمت تیغه استیل ضد زنگ می باشد. موقعی که آب، میوه ها گرفته شد، آبمیوه و عصاره ی آن به داخل پارچ ریخته می شود و تفاله ی آن به مخزن 1.6 لیتری مخصوص تفاله می رود. به دلیل وزن کم دستگاه جابه جایی آن بسیار راحت صورت می گیرد. رنگ طوسی و مشکی هارمونی چشم نوازی را به وجود آورده اند که قادرند با هر رنگ و مدل دکور و کابینتی به خوبی مچ شوند و ارتباط برقرار کنند. وزن کم و اندازه مناسبی که دارد قرار گیری و جا دادن آن در داخل کابینت را برای کاربران خود فراهم آورده است.


آبمیوه گیری پروفی کوک ae1069

عملکرد و توانایی آبمیوه گیری PC-AE1069

توان مصرفی ایی که برای این محصول در نظر گرفته شده 800 وات می باشد که قادر است تا هر نوع میوه ایی را خرد کند و در نهایت عصاره ایی طبیعی را به شما ارائه نماید. مخزن تفاله، پارچ و فیلتر این محصول قابلیت شست و شو هم با دست و هم با ماشین ظرفشویی را دارد. بعد از اتمام کار می توانید قطعات را از هم جدا کنید اقدام به شستن آن ها کنید. سرعت محصول هنگام کار در دو حالت قابل تغییر می باشد که می توان بسته به محکم بودن میوه ها آن را در یکی از حالت ها قرار دارد. این پنل به صورت ولوم با رنگ آبی تعبیه شده است. در هنگام کار کردن ممکن است بعضی از آبمیوه گیری ها یا وسایل برقی لرزش داشته باشند و از جای خود تکان بخورند و به حرکت در آیند که کمپانی پروفی کوک به دلیل جلوگیری از این کار از پایه های ضد لرزش استفاده کرده است که محصول را به خوبی بر روی سطح زمین یا کابینت نگه می دارد. قفل امنیت قطعات را به صورت محکمی بر روی هم قرار می دهد.

از جمله مشخصات مهمی که آبمیوه گیری مورد بررس در این بخش دارد می توان به مواردی همچون : بهره گیری از فن آوری ضد چکه، دهانه بزرگ ضد زنگ و بدنه ی یکپارچه آن  اشاره کرد. سیستم ضد چکه یا Anti drip از ریختن مایعات و آبمیوه از لوله ی خارجی به بیرون ممانعت می کندو اجازه نمی دهد تا اطراف آبمیوه گیری کثیف شود و تا همواره از داشتن محیطی تمیز بعد از گرفتن آب، میوه احساس رضایتمندی کنید. برای خرید آبمیوه گیری پروفی کوک مدل AE1069 می توانید با بخش فروش و پشتیبانی فروشگاه اینترنتی هنارک تماس حاصل نمایید و این محصول بی نظیر را تهیه نمایید.

عملکرد آبمیوه گیری ae1069

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

درپوش محافظ
1
سیستم ضد چکه
1
پایه ضد لغزش
1
جنس فیلتر
استیل ضد زنگ
تولید کننده
PROFI COOK
شماره مدل
PC-AE1069
کارکرد
تک کاره
کاربردها
آبمیوه گیری
توان مصرفی
800 وات
قابلیت تنظيم سرعت
1
تعداد سرعت
2 حالت
پارچ آبمیوه
1
ظرفیت پارچ آبمیوه گیری
1.6 لیتر
جنس پارچ آبمیوه گیری
شیشه ایی
مخزن تفاله گیری
1
1
شیر خروجی
1

سایر ویژگی‌ها

درپوش محافظ
سیستم ضد چکه
پایه ضد لغزش
جنس فیلتر
استیل ضد زنگ
تولید کننده
PROFI COOK
شماره مدل
PC-AE1069
کارکرد
تک کاره
کاربردها
آبمیوه گیری
توان مصرفی
800 وات
قابلیت تنظيم سرعت
تعداد سرعت
2 حالت
پارچ آبمیوه
ظرفیت پارچ آبمیوه گیری
1.6 لیتر
جنس پارچ آبمیوه گیری
شیشه ایی
مخزن تفاله گیری
شیر خروجی

آبمیوه گیری پروفی کوک PC-AE1069

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم