آبمیوه گیری مولینکس JU655H10

  • آبمیوه گیری 1200 وات مولینکس JU655H10
  • قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح
  • سایز دهانه  ورودی 85 میلی متر
  • دارای موتوری با توان 1200 وات
  • پشتیبانی از سیستم ضدچکه
  • ظرف آب میوه 1.25 لیتری

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت آبمیوه گیری مولینکس JU655H10

آبمیوه گیری تک کاره مولینکس JU655H10 از موتور قدرتمند 1200 وات برخوردار می باشد. بدنه ی خارجی محصول به قدری ظریف و زیبا کار شده است که در اولین نگاه کاربران را به سمت و سوی خود جذب می کند و با محوطه و دکوراسیون آشپزخانه به نحو مطلوبی ارتباط برقرار نماید. اندازه ایده آل و وزن کم آن امکان جا دادن در داخل کابینت را ممکن می سازد و جدای از آن می توان آن را بر روی کابینت قرار دارد. مولینکس آبمیوه گیری تک کاره ی خود را با بدنه ی استیل و پارچ پلاستیکی طراحی کرده است. به لطف دهانه ی عریض 85 میلی متری که برای این محصول طراحی شده است می توان یک سری از میوه ها را به صورت درسته و کامل داخل لوله بگذارید و توسط اهرم مخصوص آن ها را به داخل مخزن هدایت کنید تا عمل آبگیری در کمترین زمان ممکن صورت گیرد. در فصل تابستان خوردن یک لیوان آبمیوه طبیعی و سرد موجب انرژی بخشیدن به افراد خانواده می شود، از این رو می توان گفت وجود همچین سیستمی در هر خانه ایی لازم است. اندازه 1.2 متری کابل این دستگاه مشکل دور بودن از پریز برق را برای کاربران خود حل کرده است. پس  با خیال راحت می توانید در هر فاصله ایی که از پریز باشه اقدام به استفاده از آن شوید.


بررسی مشخصات آبمیوه گیری مولینکس ju655h10

طراحی ساده و شیک آبمیوه گیری JU655H10

کمپانی مولینکس در ساخت بدنه آبمیوه گیری JU655H10 از استیل ضد زنگ به منظور زیبایی هر چه بیشتر محصول و افزودن بر مقاومت آن استفاده کرده است. ترکیب استیل و پلاستیک با رنگ های مشکی و طوسی بر جذابیت ظاهری دستگاه افزوده اند و آن را قادر ساخته اند تا خیلی زود با سایر وسایل آشپزخانه و دکور آن مچ شود و زیبایی محیط را کامل تر نماید. در بدنه خارجی، بازوی قفل کننده فولادی، مخزن تفاله گیری، دهانه بزرگ ورود میوه، لوله خروج عصاره ی میوه ها به چشم می خورد. در قسمت جلویی پارچ پلاستیکی شفاف برای جمع آوری آب، میوه هاف در قسمت کناری ولوم کنترل و تنظیم درجه سرعت و در قسمت پشتی مخزن تفاله ی پلاستیکی قرار گرفته اند.


کارایی و عملکرد های آبمیوه گیری مولینکس JU655H10

آبمیوه گیری مولینکس برای بهره بردن از کارایی هر چه بیشتر مجهز به چندین سیستم می باشد . سرعت در دو حالت سریع و کم قابل تنظیم است. گزینه کنترل سرعت به صورت ولوم دایره ایی بر روی بدنه استیل محصول قرار گرفته است که با چرخاندن آن می توان به سرعت مورد نظر خود دست یابید. بهره گیری از سیستم ضد چکه یکی از قابلیت های مهم و مطرح این دستگاه می باشد که از کثیف شدن آشپزخانه و محوطه اطراف آن جلوگیری می کند. توان 1200 واتی موتور بسیار پر قدرت و کم صدا بوده که قادر به خرد کردن و گرفتن آب بهر نوع میوه ایی می باشد. کم صدا بودن دستگاه هیچ مزاحمتی برای افراد خانواده ایجاد نمی کند و شما می توانید با خیال راحت در هر زمانی از شبانه روز از آن استفاده نمایید. همچنین به کار بردن پایه های ضد لغزش موجبات ثابت ایستادن محصول در حین کار را فراهم می کند و و از لغزش و تکان خوردن در اثر کار کردن ممانعت می شود. پارچ 1.25 لیتری برای ریختن و نگهداری حجم زیادی از آب و عصاره ی میوه ها بسیار ایده آل است. پارچ به صورت درب دار بوده که به منظور جلوگیری  از ورود گرد و غبار و آشغال به درون آن و کثیف شدن آبمیوه طراحی شده است. این پارچ در داخل خود یک فیلتر دیگر دارد که قبل از سرو یک بار دیگر می توان آبمیوه را از فیلتر رد کرد و نهایتا عصاره ایی خالص داشته باشید. تفاله های حاصل از عمل آبگیری به داخل مخزن 2 لیتری ریخته می شود. بعد از اتمام کار می توانید اجزای دستگاه را داخل ماشین ظرفشویی بگذارید تا شسته شوند. قابلیت شستن تمامی قطعات دستگاه به جز موتور آن یکی از ویژگی های مطرح آن به شمار می آید.

 

 کارایی آبمیوه گیری مولینکس ju655h10

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

درپوش محافظ
1
سیستم ضد چکه
1
پایه ضد لغزش
1
جنس فیلتر
استیل ضد زنگ
تولید کننده
Moulinex
شماره مدل
JU655H10
کارکرد
تک کاره
کاربردها
آبمیوه گیری
توان مصرفی
1200 وات
قابلیت تنظيم سرعت
1
تعداد سرعت
2
پارچ آبمیوه
1
ظرفیت پارچ آبمیوه گیری
1.25 لیتر
جنس پارچ آبمیوه گیری
پلاستیک شفاف
مخزن تفاله گیری
1
1
شیر خروجی
1

سایر ویژگی‌ها

درپوش محافظ
سیستم ضد چکه
پایه ضد لغزش
جنس فیلتر
استیل ضد زنگ
تولید کننده
Moulinex
شماره مدل
JU655H10
کارکرد
تک کاره
کاربردها
آبمیوه گیری
توان مصرفی
1200 وات
قابلیت تنظيم سرعت
تعداد سرعت
2
پارچ آبمیوه
ظرفیت پارچ آبمیوه گیری
1.25 لیتر
جنس پارچ آبمیوه گیری
پلاستیک شفاف
مخزن تفاله گیری
شیر خروجی

آبمیوه گیری مولینکس JU655H10

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم