لپ تاپ استوک ایسوس U56E

  • لپ تاپ دست دوم ایسوس Asus U56E
  • پردازنده ی دو هسته ای Intel Core i5
  • کارت گرافیک Graphics 3000
  • صفحه نمایش 15.6 اینچی
  • هارددیسک 500 گیگابایت
  • حافظه ی رم 4 گیگابایت

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک ایسوس U56E

لپ تاپ استوک ایسوس U56E از سری لپ تاپ های با کیفیت ایسوس است که با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی هنارک عرضه شده است. لپ تاپ دست دوم این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده ، به گونه ای که اکثر کاربران لپ تاپ استوک را به نو ترجیح می دهند و البته اختلاف قیمت زیاد بین لپ تاپ تازه و لپ تاپ دست دوم از مهمترین عوامل می باشد. لپ تاپ ایسوس U56E مشخصات فنی و ویژگی های خاصی تعبیه شده است. پردازنده ی به کار رفته در لپ تاپ ایسوس Core i5-2430M می باشد، این پردازنده که از CPU های شرکت اینتل است و به سری CORE I5 تعلق دارد و نسل دوم این سری است. مدل پردازنده ی نامبرده 2430M بوده که به دو هسته ای بودن و نسل دوم بودن این پردزانده اشاره می کند. پردازنده ی به کار رفته دو هسته ای بوده و بنابراین دو هسته ی پردازشی انجام عملیات پردازشی را بر عهده گرفته و قدرت و سرعت لپ تاپ را افزایش خواهند داد. حافظه ی کش این لپ تاپ برابر 3 مگابایت است و همین ظرفیت می تواند سرعت پردازش را افزایش دهد. حافظه ی کش در واقع حافظه ای نهان است که برای کاهش اختلاف سرعت بین حافظه ی رم و سرعت پردازنده بوجود آمده است، این حافظه از نوع sram بوده و مقداری از اطلاعات رم را در خود ذخیره می کند تا این اطلاعات سریع تر به پردازنده انتقال داده شوند. سرعت و فرکانس پردازنده ی نامبرده نیز 2.5 گیگاهرتز در حالت معمولی سرعت دارد و در حالت حداکثر نیز 3.1 گیگاهرتز سرعت دارد. یعنی در هر ثانیه 2.5 میلیارد دستور را پردازش خواهد کرد. برای خرید لپ تاپ ایسوس U56E می توانید با فروشگاه اینترنتی هنارک تماس حاصل نمایید.

می دانید که پردازنده سریع ترین قطعه ی لپ تاپ است و بر اساس دستوراتی که از سیستم عامل دریافت می کند، کار می کند. سیستم عامل بر روی هارد ذخیره شده؛ اما سرعت انتقال اطلاعات در هارد بسیار پایین تر از پردازنده است، از این رو حافظه ی رم و حافظه ی کش که سرعت انتقال بالاتری دارند تعبیه شده اند، سرعت حافظه ی رم بسیار بیشتر از حافظه ی هارد است، همچنین حافظه ی کش نیز بسیار بالاتر از حافظه ی رم است. در این لپ تاپ نیز حافظه ی نهان یا کش دارای ظرفیت 3 مگابایت بوده و حافظه ی رم نیز 4 گیگابایت می باشد. حافظه ی رم از تکنولوژی ddr3 پشتیبانی می کند. این نوع از حافظه دارای سرعت انتقال دو برابر می باشد و اطلاعات را با سرعت زیادی به پردازنده منتقل می کند. اما هارد دیسکی که برای لپ تاپ ایسوس در نظر گرفته شده است، هارد دیسک از نوع HDD بوده و دارای حافظه ی 500 گیگابایت می باشد. این حافظه برای ذخیره سازی انواع فایل ها و برنامه ها به کار می رود. این لپ تاپ با این مشخصات فنی توسط باتری 8 سلولی لیتیوم یونی تغذیه می شود که می تواند به مدت 8 ساعت لپ تاپ را روشن نگه دارد.

لپ تاپ ایسوس u56e

صفحه نمایش لپ تاپ 15 اینچی ایسوس

لپ تاپ دست دوم ایسوس U56E دارای صفحه نمایشی به اندازه ی 15.6 اینچی است و به همین دلیل در دسته ی لپ تاپ های 15 اینچی ایسوس قرار گرفته است. این نمایشگر از فناوری ال ای دی LED پشتیبانی کرده است، فناوری ال ای دی در واقع به معنای وجود لامپ های LED در پنل پشت این نمایشگر است. روشنایی ال ای دی توانایی تشکیل تصویری روشن و شفاف را دارد. از آنجایی که کیفیت تصویر نیز اهمیت دارد، ایسوس از کیفیت تصویر اچ دی HD بهره گرفته است و تصاویر را با دقت 768×1366 پیکسل پخش می کند. لپ تاپ 15 اینچی ایسوس با کیفیت تصویر اچ دی می تواند رضایت کاربران را در پی داشته باشد. پنل IPS نیز که هم خاصیت ضد ضربه برای نمایشگر دارد، باعث افزایش دادن زاویه دید می شود و از افت کیفیت تصویر در زاویه های مختلف جلوگیری می کند و به علاوه کیفیت تصویر را نیز افزایش می دهد.

کیبورد یا صفحه کلید در نظر گرفته شده برای لپ تاپ ایسوس، توسط دو لولای فلزی به صفحه نمایش وصل شده و همین باعث می شود تا بتوان به راحتی صفحه نمایش را با زاویه 180 درجه باز کرد. کیبورد در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ اندازه ای استاندارد داشته و دارای کلیدهایی با اندازه ای مخصوص است که به هنگام تایپ کردن شما را یاری خواهند کرد و اجازه ی اشتباه تایپی را به شما نخواهند داد. در این کیبورد نام پد با اعداد موجود است، که امکان انجام کارهای حسابداری را راحت تر کرده است.

درگاه های ارتباطی

پورت ها و درگاه های ارتباطی به کار رفته در لپ تاپ ایسوس U56E شامل پورت ها و درگاه های متنوعی هستند، که شامل پورت USB 3.0 و دو عدد پورت USB 2.0 و پورت HDMI و پورت LAN و پورت VGA و خروجی ها و ورودی های میکروفون و هدفون و مموری کارتخوان و...می شود. می دانید که پورت USB اتصال لپ تاپ به انواع فلش مموری و هارد و حافظه های خارجی و دستگاههای جانبی را ممکن می کند. با این پورتهای متنوع می تواند از لپ تاپ ایسوس به عنوان یک مرکز سرگرمی استفاده کرد. پورت HDMI نیز که تنها پورت مستقل تصویری بوده و بدون افت کیفیت محتوای تصویری را به نمایشگر های مختلف منتقل می کند. با این پورت می توانید لپ تاپ را به دستگاه های پخش کننده ی وصل کنید. همچنین پورت LAN نیز اتصال لپ تاپ به اینترنت را ممکن کرده است. همچنین پورت VGA نیز اتصال به نمایشگرها را ممکن خواهد کرد. کارتخوان تعبیه شده در این لپ تاپ نیز از انواع کارت ها با فرمتهای SD Card, Memory Stick, MultiMediaCard بهره می برد. درایو نوری که در این لپ تاپ به کار رفته است امکان پشتیبانی از دیسک های مختلف دی وی دی و سی دی نیز پشتیبانی می کند.

درگاه های ارتباطی لپ تاپ ایسوس u65e

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 2
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 گیگاهرتز تا 3.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
درایو نوری
1
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری 8 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

سوال

سلام شما میفرماید لپ تاپ استوک، یعنی لپ تاپ کار کرده است؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 2
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 گیگاهرتز تا 3.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
درایو نوری
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری 8 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، کابل برق

لپ تاپ استوک ایسوس U56E

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم