لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 15 G2

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP ZBook 15 G2
  • دارای پردازنده ی Intel core i7-4810qm
  • نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت اچ دی
  • دارای حافظه ی رم 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی 500 گیگابایت
  • باتری 6 سلولی لیتیوم یونی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 15 G2

لپ تاپ اچ پی استوک ZBook 15 G2 یکی از لپ تاپ های با کیفیتی است که توسط شرکت hp تولید و طراحی شده است. این لپ تاپ استوک اچ پی در ابعاد 15.6 اینچی طراحی شده، که می تواند برای کارهای گرافیکی سنگین مناسب باشد و تماشای محتویات تصویری بر روی این لپ تاپ بسیار جذاب و دلنشین به نظر برسد. تکنولوژی پس زمینه و روشنایی پس زمینه ی لپ تاپ توسط لامپ  های ال ای دی led تامین می گردد، این لامپ ها در پشت تلویزیون بصورت لایه ای قرار گرفته و وظیفه ی تولید نور را بر عهده دارند، به طوری که بدون این روشنایی امکان تشکیل تصویر وجود نخواهد داشت. زاویه دید فوق وسیع و گسترده ultra wide-viewing در این لپ تاپ پشتیبانی می شود. به گفته ی اچ پی حتی اگر در زوایای مختلف نسبت به لپ تاپ نشسته باشید، باز هم بدون افت کیفیت شاهد تصویر با کیفیت بالا خواهید بود. تکنولوژی به کار رفته در ساخت این صفحه نمایش IPS بود، این تکنولوژی در واقع نوعی ضربه گیر است و خاصیت افزایش دهندگی زاویه دید را دارد و کیفیت را نیز تا حدی افزایش خواهد داد.

صفحه نمایش مات نمایشگر لپ تاپ استوک اچ پی دارای کیفیت تصویر QHD+ است، این صفحه نمایش تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا به معرض نمایش می گذارد و از دقت تصویر 3200x1800 پیکسل پشتیبانی می کند. پردازنده ی این لپ تاپ ساخت شرکت اینتل بوده و سری نسل هفتم می باشد. پردازنده ی Intel Core i7 نسل چهارم مدل 4810MQ بوده و دارای سرعت و فرکانس 2.8 گیگاهرتز می باشد، که در حالت حداکثر این سرعت و فرکانس به 3.8 گیگاهرتز می رسد. پردازنده ی به کار رفته در این لپ تاپ چهار هسته ای بوده و از حافظه ی کش 6 مگابایتی پشتیبانی می کند. ساختار این پردازنده 64 بیتی می باشد، چیپست به کار رفته در لپ تاپ اچ پی Mobile Intel QM87 Express بوده و به همراه پردزانده ی چهار هسته ای core i7 توان و قدرت بسیار بالایی در اجرای برنامه ها و درخواستهای شما دارد. حافظه ی رم لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G2 از تکنولوژی DDR3L بهره می برد و دارای ظرفیت 8 گیگابایت می باشد. حافظه ی داخلی 256 گیگابایت با تکنولوژی ssd از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می باشد، که باعث شده ظرفیت ذخیره سازی افزایش یابد.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G2

می دانید که همیشه یکی از مهمترین ویژگی های یک لپ تاپ به سخت افزار آن مربوط می شود. اگر لپ تاپی از نظر سخت افزاری قدرتمند باش، توانایی این را دارد که کارهای سخت و سنگین مانند ویرایش و تدوین فیلم انجام بازی های سنگین و ... را انجام دهد، همچنین امکان هنگ و تاخیر را به حداقل می رساند، بنابراین به هنگام خرید لپ تاپ، علاوه به در نظر گرفتن قیمت لپ تاپ به مواردی از این دست نیز توجه کنید. پردازنده ها معمولا یا ساخت شرکت amd یا ساخت شرکت اینتل هستند. پردازنده ی به کار رفته در لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 15 G2 پردازنده ی نسل هفتم core i7 بوده. پردازنده ی نسل هفتم مدل i7-4810MQ در این لپ تاپ قدرت و سرعت اجرای درخواستهای شما را فراهم آورده است. این پردازنده دارای فرکانس 2.8 گیگاهرتز می باشد و در حالت توربو و حداکثر سرعت از فرکانس 3.8 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این پردازنده چهار هسته ای می باشد و از 4 هسته ی مختلف برای راه اندازی و اجرای برنامه ها استفاده می کند.می دانید که تعداد هسته ی پردازنده رابطه ی مستقیمی با سرعت پردازنده دارد و هر چه تعداد هسته ها بیشتر باشد، سرعت اجرای برنامه های مختلف نیز بیشتر می باشد.

حافظه ی کش به کار رفته در این لپ تاپ ظرفیت 6 مگابایت دارد و این میزان ظرفیت نیز می تواند سرعت پردازنده و سرعت لپ تاپ را افزایش دهند. حافظه ی کش در واقع به حافظه های کوچک پردازنده گفته می شود که دستورالعمل ها و واکنش های تکراری و پر استفاده را در خود ذخیره می کند. حافظه ی کش با قطع برق پاک نمی شود و اطلاعات همواره در آن ذخیره شده باقی می مانند. حافظه ی کش لپ تاپ اچ پی زد بوک 15 جی 2 حافظه ای 6 مگابایتی است، که پردازنده می تواند اطلاعات زیادی را در آن ذخیره نماید. زمانی که اطلاعات در حافظه ی کش موجود باشد، دیگر لازم نیست سراغ حافظه ی رم برود و باعث کندی عملکرد پردازنده گردد. پردازنده در واقع با دریافت درخواست و دستور ابتدا سراغ حافظه ی کش می رود و اطلاعات ذخیره شده در آن را بررسی می کند، که با درخواست هماهنگی داشته باشند؛ زمانی که اطلاعات لازم در حافظه ی کش باشد، دیگر لازم نیست پردازنده مسیر دیگری را طی کند، بلکه سریعا اطلاعات به پردازنده منتقل شده و اجرا می گردند؛ اما زمانی که اطلاعات لازم در حافظه ی کش وجود نداشته باشند، پردازنده ناچار است که به سراغ حافظه ی رم برود و سپس از حافظه ی رم اطلاعات انتقال داده شوند. 

حافظه ی رم نیز همانطور که دیدید، اهمیت زیادی دارد و باید هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه شود. حافظه ی رم در واقع حافظه ی موقت نیز نامیده می شود و اطلاعات را بصورت موقت در خود ذخیره می کند. این حافظه با قطع شدن برق پاک می شود و اطلاعات در آن باقی نخواهند ماند. ظرفیت حافظه ی رم لپ تاپ اچ پی  ZBook 15 G2 برابر 8 گیگابایت بوده که از فناوری DDR3L SDRAM پشتیبانی می کند و حداکثر از 32 گیگ پشتیبانی می کند. سرعت انتقال اطلاعات در این حافظه برابر 1600مگاهرتز است و می تواند با سرعت بالایی که دارد روند اجرای برنامه ها را سرعت ببخشد.

بعد از حافظه ی رم اکنون نوبت آن است که به حافظه ی داخلی لپ تاپ بپردازیم، حافظه ای که برای ذخیره سازی اطلاعات و برنامه های مختلف به کار می رود. حافظه ی داخلی به کار رفته در لپ تاپ استوک اچ پی 256 گیگابایت بوده که از نوع SSD نیز می باشد. این حافظه با این تکنولوژی که پشتیبانی می کند قدرت انتقال سریع اطلاعات را دارد.  برخلاف انتظار در این لپ تاپ از پردازنده ی گرافیکی NVIDIA Quadro K2100M پشتیبانی شده است. این پردازنده که ساخت شرکت انویدیا می باشد یک پردازنده ی قدرتمند گرافیکی بوده که دارای 2 گیگابایت حافظه ی اختصاصی نیز می باشد. این کارت گرافکی امکان پخش انواع تصویر را و اجرای انواع بازی ها را فراهم آورده است.

صفحه نمایش لپ تاپ  استوک اچ پی

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G2 دارای ابعاد 15.6 اینچ است، این لپ تاپ 15.6 اینچی از فناوری ال ای دی LED در ساخت صفحه نمایش بهره گرفنه است. در پنل این لپ تاپ از لامپ  های ال ای دی برای تامین روشنایی نمایشگر استفاده می کنند، لامپ های ال ای دی باعث ایجاد روشنایی بیشتر در صفحه خواهند شد. اندزه ی بزرگ این صفحه نمایش آن را برای کارهای سخت و طاقت فرسا مناسب کرده است. می دانید که انواع صفحه  نمایش با تکنولوژی ها و فناوری های مختلف ساخته می شوند، یکی از این صفحه نمایش ها، نمایشگری است که نیازمند منبع نوری و نور پس زمینه می باشد. این نمایشگرها برای تهیه ی تصویر به یک منبع نوری نیازمندند، این منبع نوری همان لامپ های ال ای دی led هستند که توانایی ایجاد روشنایی بسیار زیادی در تصویر را دارند. کیفیت تصویر به کار رفته در این مدل  لپ تاپ QHD+ است که از دقت تصویر 3200x1800 پیکسل پشتیبانی می کند. زاویه دید وسیع ultra wide-viewing در این مدل لپ تاپ از کاهش کیفیت جلوگیری می کند و در هر زاویه ای نسبت به تلویزیون بنشینید، باز هم بالاترین کیفیت تصویر را دریافت خواهید کرد. صفحه نمایش به کار رفته در این لپ تاپ از نوع مات anti-glare بوده و از بازتاب نور و انعکاس نور جلوگیری می کند. این صفحه نمایش مات امکان کار کردن در محیط بیرون را فراهم می آورد و می توان از بازتاب نور جلوگیری کرد. پنل به کار رفته در این مدل از نوع IPS و این فناوری نوعی ضربه گیر است و از وارد آوردن ضربه های احتمالی به بدنه ی لپ تاپ جلوگیری می کند و زاویه دید و کیفیت تصویر را افزایش می دهد. 

کیبورد فول سایز جزیره ای به همراه نام پد و کلید اعداد از ویژگی های خاص کیبورد لپ تاپ اچ پی هستند. این کیبورد اندازه ای استاندارد دارد و از کلیدهای استاندارد پشتیبانی می کند. فاصله ی کلیدها از هم نیز مناسب است و همین استانداردهای تعریف شده در کیبورد باعث شده تا کارآیی و کار کردن با این صفحه کلید بسیار راحت و کاربر پسند باشد. وجود کلید اعداد در سمت راست لپ تاپ برای کاربران حسابدار بسیار مفید واقع شده است، کاربران می توانند از این کلیدها استفاده کرده و راحت تر و سریع تر تایپ کنند. همچنین میزان اشتباه در تایپ کردن با این صفحه کلید بسیار پایین است. دکمه ی ترک پوینت pointing stick در بین حروف G و H قرار گرفته است و مکان قرار گیری ماوس را به ما نشان می دهد. تاچ پد یا پد لمسی در این کیبورد کمی متمایل به سمت چپ قرار گرفته است و یک پد لمسی و دو کلید دارد که به جای ماوس استفاده می شوند. این تاچ پد لمسی از حرکات چند لمسی نیز پشتیبانی می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro K2100M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2GB
درایو نوری
1
وبکم
1
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
3 عدد
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری 8 سلولی لیتیوم یونی 83 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

رضایت

لپ تاپ خارق العاده ایی هستش

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

لپ تاپ اچ پی زد بوک

سلام، من برای کارهای طراحی و نقشه کشی میخوام لپ تاپ بخرم، این مدل می تونه با برنامه ی اتوکد و فتوشاپ و ...سازگار باشه؟<br />

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro K2100M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2GB

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
3 عدد
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری 8 سلولی لیتیوم یونی 83 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر

لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 15 G2

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم