لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 4330S

  • لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 4330S
  • دارای نمایشگر 13.3 اینچی با کیفیت اچ دی hd
  • حافظه ی رم لپ تاپ 4GB و از نوع DDR3
  • حافظه ی داخلی 320GB و از نوع HDD 
  • مجهز به پردازنده ی مرکزی Core i3
  • کارت گرافیک HD Graphics 3000
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک HP ProBook 4330S

معرفی لپ تاپ اچ پی 4330s

لپ تاپ اچ پی پروبوک مدل 4330s، لپ تاپی 13.3 اینچی با بدنه ایی مستحکم و مقاوم در برابر ضربات روزانه می باشد. این لپ اپ استوک هم از لحاظ کیفیت و امکانات عالی می باشد و هم اینکه قیمت مناسبی دارد .این لپ تاپ استوک دارای پردازنده دو هسته ای Intel Core i3-2310M به همراه هاردیسک 320گیگابایتی برای ذخیره سازی اطلاعات می باشد. حافظه داخلی لپ تاپ استوک اچ پی از نوع HDD می باشد. برای ذخیره سازی فایل ها و داده ها کاربران می توانند از حافظه رم 4 گیگابایتی قابل ارتقاء تا 16 گیگابایت بهره ببرند. لپ تاپ 13.3 اینچی در حال حاضر تنها به صورت استوک آلمانی در بازار موجود می باشد. این لپ تاپ دست دوم دارای ابعادی به اندازه 1.34×9.9×14.73 اینچ و وزنی معادل 2.19 کیلوگرم است که مشکلی در حمل و نقل آن وجود ندارد. پردازنده دو هسته ایی در کنار کارت گرافیک Intel HD 3000 امکان اجرا و نصب برنامه های مورد نیاز شما را امکان پذیر کرده است، البته برنامه هایی با پردازنده سنگین را کمی با مشکل ساپورت می کند. با توجه به همچین ویژگی هایی می توان گفت که این لپ تاپ 13.3 اینچی اچ پی برای کارهای دانشجویی، روزمره، اداری و تعدادی از کارهای مهندسی همچون اتوکد مناسب است. کاربری اداری این لپ تاپ به دلیل تعداد پورت های زیاد آن است که می تواند امکان اتصال هر گونه لوازم جانبی اعم از فلش مموری، هارد اکسترنال، یا حتی سی دی و دی وی دی را برای کاربران خود مهیا کند. پورت های موجود شامل پورت های محبوب خانواده USB از نوع USB 2.0  و USB 3.0 ، پورت پر کاربرد HDMI، پورت شبکه و سایر پورت های دیگر که در ادامه به بحث و تبادل نظر در مورد هر کدام پرداخته ایم. از دیگر امکانات و قابلیت های لپ تاپ hp probook 4330s می توان به مواردی همچون:  بلوتوث برای تبادل اطلاعات، مودم 2 مگاپیکسلی برای برقراری تماس تصویری با دوستان و استفاده در کنفرانس ها و سمینارها، قابلیت اتصال به اینترننت از طریق پورت LAN و شبکه بی سیم خانگی Wi-Fi ، اشاره کرد.


 


صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ HP Probook 4330S

صفحه نمایش  به کار برده شده در طراحی و ساخت لپ تاپ hp probook 4330s دارای اندازه  15.6 اینچی می باشد  که قادر است تا  تصاویر ایجاد شده بر روی صفحه نمایش را با کیفیت بالا به نمایش بگذارد. پنل استفاده شده از نوع  led بوده . پنل LED در واقع همان پنل ال سی دی می باشد که در آن به جای لامپ های نواری فلورسنت از لامپ های کوچک ال ای دی برای به نمایش گذاشتن تصاویر استفاده شده است و همین موجب می شود تا تصاویر ایجاد شده از وضوح بالایی برخوردار باشند و رنگ ها به صورت طبیعی تری دیده شوند. لپ تاپ اچ پی پروبوک 4330S دارای رزولوشن 1366×768 پیکسل است که تصاویری با کیفیت HD را تولید می کند. توان نمایش نسبت اعداد همانند سایر لپ تاپ های دیگر 16:9 می باشد که برای کارهای روزمره بسیار مناسب است. صفحه نمایش لپ تاپ HP PROBOOK 4330S مات و ضد تابش و انعکاس نورهای مزاحم می باشد. این قابلیت موجب شده تا کاربران بتوانند در محیط های روشن و حتی در زیر نور مستقیم خورشید با سیستم خود کار کنند بدون آنکه بازتاب نور چشمشان را اذیت کند یا مانع از ادامه کارشان شود. همانطور که در بالا توضیح دادیم لپ تاپ 13.3 اینچی اچ پی دارای وبکم 2 مگاپیکسلی بوده. محل قرار گیری وبکم در بالای نمایشگر تعبیه شده است که در هنگام برقراری تماس های تصویری، قارد است تا تصاویر را با کیفیت مطلوبی ارائه دهد. در ارائه صوت لپ تاپ پروبوک 4330S ازبلندگوهای داخلی استفده می کند تا صدایی رضایت بخش و رسا را به گوش کاربران خود برساند. همچین بلندگوهایی برای تماشای فیلم و موسیقی در حد معمول مناسب می باشد.

نمایشگر لپ تاپ لپ تاپ اچ پی 4330s

صفحه کلید لپ تاپ اچ پی HP Probook 4330S

صفحه کلید لپ تاپ پروبوک اچ پی بسیار روان است که از پک کاملی از حروف و اعداد و کلید های مکان نما بهره مند است. در بالای کیبورد دقیقا بالای کلید های F در سمت چپ دکمه Power جهت روشن کردن سیستم قرار گرفته است و در سمت راست آن دکمه روشن و خاموش کردن وایرلس و همچنین دکمه میانبر دسترسی به اینترنت تعبیه شده است. در پایین کیبورد و در سمت راست حسگر اثر انگشت به منظور قفل کردن سیستم و حفاظت از اطلاعات و داده های موجود در لپ تاپ جاسازی شده است. صفحه کلید لپ تاپ اچ پی استحکام و زیبایی زیادی را دارا می باشد و کلید ها با هارمونی خاص و چشم نواز در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. دکمه های موجود به رنگ مشکی بر روی زمینه ایی به رنگ بژ استقرار یافته اند. کلید های موجود دارای یک نقطه فشار قوی هستند.  کیبورد لپ تاپ اچ پی پروبوک 4330s دارای کلید های بزرگ با فاصله مناسب می باشد که همین فلصله و اندازه متناسب کلید ها امکان اشتباه در تایپ کردن را کاملا کاهش داده است. تایپ کردن با این صفحه کلید برای کاربران تایپیست بسیار ایده آل و راحت است و حس خوبی در زمان تایپ را برای آنها ایجاد می کند. کاربران این لپ تاپ استوک می توانند ساعت ها بدون احساس خستگی و گرفتگی عضلات به تایپ کردن مشغول باشند. به دلیل اندازه 13.3 اینچی لپ تاپ پروبوک اچ پی، صفحه کلید فاقد بخش عددی می باشد. استراحت گاه مچ دست لپ تاپ از جنس آلومینیوم برس  خورده می باشد. قرار گیری تاچ پد در زیر صفحه کلید و روان بودن سطح آن از دیگر مزایا و قابلیت های این لپ تاپ استوک اچ پی  به شمار می آید. اندازه تاچ پد تقریبا متوسط بوده که دارای دکمه های ماوسی می باشد. سطح تاچ پد صیقلی و کاملا روان و حساس می باشد. تاچ پد و جوی استیک کاربران را از خرید و استفاده از ماوس جداگانه بی نیاز کرده است.

کیبورد لپ تاپ اچ پی 4330s

سخت افزار، درگاه ها و باتری لپ تاپ اچ پی HP Probook 4330S

کمپانی اچ پی در طراحی و ساخت لپ تاپ پروبوک 13.3 اینچی خود از پردازنده core i3 استفاده کرده است. لپ تاپ اچ پی 4330s از رمی با حافظه 4 گیگابایتی از جنس DDR3  بهر می برد که می توان آن را تا 16 گیگابایت ارتقا داد و از فضای بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات خود استفاده کنید. لپ تاپ HP Probook 4330S با چندین نوع حافظه داخلی عرضه شده است این حافظه ها کلن از نوع HDD می باشند و دارای اندازه های 500، 320 و 250 گیگابایتی می باشد و کاربران می توانند بسته به نیاز خود اقدام به خرید لپ تاپ با هر کدام از هاردیسک ها کنند. برای حفاظت از اطلاعات و داده های خود جدا از سنسور اثر انگشتی که توضیح دادیم می توانید از  کارت های الکترونیکی و یا دادن پین کد به لپ تاپ آن را قفل کنید. باتری همراه با لپ تاپ HP Probook 4330S از نوع لیتیوم یونی 6 سلولی با توان و قدرت شارژدهی بالایی است که به راحتی می توانید ساعت ها بدون نیاز به شارژر و اتصال آن به برق با لپ تاپ خود کار کنید. وجود پورت های گوناگون  از امتیازات خوب و چشمگیر هر لپ تاپی محسوب می شوند. تنوع در پورت ها و کامل بودن آنها به کاربران امکان اتصال هرنوع وسیله جانبی به لپ تاپ را مهیا می کنند تا کاربران بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند و به تبادل اطلاعات بین لپ تاپ خود و سایر وسایل جانبی از جمله فلش مموری و... بپردازند. لپ تاپ HP Probook 4330S دارای پورت ها و اتصالات گوناگونی می باشد. درگاه های لپ تاپ پروبوک اچ پی مدل 4330S  شامل 2 پورت USB 3.0، 2 پروت USB 2.0، دی وی دی درایو، Card reader، ExpressCard،  خروجی های تصویر VGA و HDMI، میکروفون، هدفون، پورت شبکه LAN، کارت خوان SD و ورودی و خروجی صدا می باشد.

اارتباطات لپ تاپ اچ پی 4330s
 

جمع بندی

لپ تاپ HP Probook 4330S از سری لپ تاپ های قدرتمند کمپانی اچ پی می باشد. این لپ اپ استوک هم از لحاظ کیفیت و امکانات عالی می باشد و هم اینکه قیمت مناسبی دارد. باتری استفاده شده در ساخت لپ تاپ پروبوک اچ پی از نوع لیتیوم یوین 6 سلولی است. لپ تاپ استوک hp probook 4330s به صورت استوک آلمانی با ظاهری زیبا و سالم در فروشگاه اینترنتی هنارک با بهترین قیمت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 2
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
وزن لپ تاپ
2.19کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 3000
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
2 مگاپیکسلی
مشخصات اسپیکر
بلندگو های داخلی استریو
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یون 6 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

وبکم

سلام وبکم داره

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله وبکم 2 مگاپیکسلی

رضایت

لپ تاپ فوق العاده مستحکمی هست

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 2
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 3000

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
وزن لپ تاپ
2.19کیلوگرم
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
2 مگاپیکسلی
مشخصات اسپیکر
بلندگو های داخلی استریو
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یون 6 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 4330S

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم