بخارشو ناسا الکتریک NS-892

  • بخارشوی چند منظوره ناسا الکتریک NS-892
  • دارای موتوری با توان 2400 وات
  • ظرفیت مخزن آب 2.3 لیتر
  • مدت تولید بخار 9 دقیقه
  • میزان فشاربخار 4.5 بار
  • طول کابل برق 5 متر
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت بخارشوی ناسا الکتریک NS-892

بخارشوی ناسا الکتریک NS-892 برای از بین بردن لکه های چربی و تمیز کردن سطوح سرامیکی و سطوح شیشه ای و...قابل استفاده است. همیشه پاک کردن چربی و لکه های قوی و قدیمی بر روی سطوح مختلف فرش ها و موکت ها و ... کاری سخت و زمان بر بود؛ اما اکنون با بخارشوی نظافت و تمیزی خانه آسان شده است. شما با کمترین زمان می توانید سطوح مختلف را تمیز کرده و خانه تان رابرق بیندازید. بخارشوی ناسا الکتریک NS-892 دستگاهی است که از موتوری قدرتمند با توان 2400 وات بهره می برد. این موتور و توان مصرفی بالا می تواند نیاز کاربران را رفع کند. قدرت اتوکشی در این مدل بخارشو 1100 وات است و در کنار توان مصرفی 2400 وات و فشار بخار 5.5 بار محیطی تمیز و آراسته را تقدیم شما می کند. در بخارشو مهمترین فاکتور در تعیین قدرت پاکیزگی دستگاه قدرت تولید بخار است. در بخارشوی ناسا قدرت بخار یا فشار بخار برابر 5.5 بار است که به خوبی از پس رفع لکه ها برمی آید و شستشویی بهینه و کارآمد را عرضه می کند.

مخزن آب بخارشوی ناسا ان اس 892 دارای ظرفیت 1.5 لیتر بوده و برای هر بار شستشو کافی می باشد. مخزن بخار این بخارشو از جنس استیل ضد زنگ بوده که مقاومت دستگاه را بالا برده و طول عمر آن را ارتقا می بخشد. همچنین مخزن آب 1.5 لیتری بخارشوی ناسا الکتریک به آسانی جدا می شود و همین قابلیت جدا شدن کارکرد راحتی را برای کاربران به ارمغان می آورد. مجهز بودن به سری ها و نازل های مختلف باعث شده تا کارآیی این بخارشو افزایش یابد و کاربران بتوانند در موقعیت های مختلف برای تمیز کردن انواع مکان ها از آن استفاده کنند. با خرید بخارشوی ناسا الکتریک NS-892 چندین برس و سری یعنی 17 ابزار نیز دریافت خواهید کرد. این ابزارها می توانند انواع گوشه و کناره ها، سطوح سرامیکی و سطح اجاق گاز و پرده و مبل و ... را تمیز گردانند. بنابراین با خرید این وسیله ی نظافتی کاربردی دیگر نگران تمیز کردن منزل نباشید.
مدت آماده به کار شدن بخارشوی ناسا دو دقیقه بوده و در عرض این مدت زمان کوتاه آماده به کار می شود. بخارشوی ناسا قابلیت تنظیم بخار را دارد و متناسب با نوع لکه و کثیفی و نوع سطوح می توانید فشار بخار را تنظیم نمایید. و از درجه های مختلف فشار بخار استفاده کنید. فشار بخار در حالت حداکثر 130 درجه بوده که به شیوه ای کارآمد و موثر انواع لکه ها را از بین می برد. طبیعی است که هر چه فشار بخار بیشتر و درجه حرارت آن بیشتر باشد قدرت نفوذ در لکه ها نیز بیشتر خواهد بود. از ویژگی های منحصر به فرد بخارشوی ناسا الکتریک NS-892 قابلیت اضاف کردن آب به مخزن بدون خاموش کردن دستگاه می باشد. این ویژگی زمان و انرژی را شما را هدر نمی دهد و باعث صرفه جویی در زمان و انرژی شما خواهد شد. بخارشوی ناسا 892 از سه قابلیت بخاردهی عمودی و بخاردهی پیوسته و بخاردهی خشک پشتیبانی می کند. این سه حالت در مواقع مختلف بسیار کاربردی بوده و از پس رفع نیازهای شما برخواهد آمد.
بخارشوی ناسا ns-892

ویژگی های بخارشوی ناسا NS-892

بخارشوی ناسا الکتریک NS-892 یکی از دستگاه های با کیفیت و قدرتمندی است که دارای موتوری با توان 2400 وات می باشد. بخارشوی چند منظوره ناسا الکتریک دستگاهی با کیفیت و کاربردی است که برای تمیز کردن سطوح مختلف مانند کاشی و سرامیک و پارکت و فرش و ... به کار می رود. این بخارشو علاوه بر موتور قدرتمند 2400 واتی داریا مخزن آبی به ظرفیت 1.5 لیتر می باشد. فشار بخار آب در این دستگاه برابر 5.5 بار بوده که از پس تمیز کردن سطوح مختلف برمی آید. بخارشوی و سایر وسایل نظافتی بسیار کاربردی و ضروری هستند و برای نظافت خانه باید وجود داشته باشند تا محیطی تمیز و بهداشتی داشته باشیم. شاید جاروبرقی برای جارو کشیدن و جمع آوری گرد و غبار وسیله ای مناسب باشد، اما بخارشوی با توجه به دمای بالای بخار برای ضدعفونی کردن و میکروب کش سطوح مختلف و فراهم آوردن محیطی بهداشتی و ضد عفونی شده بسیار لازم است. بخارشو بر خلاف شستشوهای دیگر نیاز به مواد شوینده مانند پودرهای مختلف شستشو ندارد و تنها با بخار آب انواع میکروب و چربی و ... را از سطوح مختلف پاک می کند. ار بخارشوی ناسا NS-892 می توانید برای پاک کردن سطوحیی مانند شرامیک و پارکت و دیوارها و پنجره و ... استفاده نمایید. این بخارشوی 2400 واتی و چند منظوره از امنیت بالایی برخوردار است و با توجه به درپوش چرخشی که برایش در نظر گرفته شده امنیت کار را بیشتر  خواهد کرد. ناسا از استیل ضد زنگ برای پوشش محفظه ی داخلی بهره گرفته است. این پوشش از زنگ زدن محفظه جلوگیری کرده و کارآیی و طول عمر مفید دستگاه را افزایش خواهد داد.

سایر امکانات بخارشوی ناسا الکتریک

بخارشوی ناسا الکتریک NS-892 از موتوری قدرتمند با توان 2400 وات بهره می برد، این موتور می تواند در مدت زمان 1-2 دقیقه فشار بخار 5.5 بار را تولید کند. شما بعد از اینکه دستگاه را روشن کردید و چند دقیقه صبر کردید تا دستگاه آماده به کار شود، سپس به مدت 50 دقیقه بدون وقفه می توانید از بخارشوی ناسا استفاده کنید. همچنین قابلیت تنظیم بخار نیز از دیگر ویژگی های این بخارشوی است، شما می توانید متناسب با نیاز خود قدرت فشار مناسب خود را تنظیم و استفاده نمایید. بخاردهی پیوسته در این دستگاه 45-55 گرم در دقیقه است. طول کابل برق جاروبرقی برابر 6 متر می باشد، این طول سیم برق شعاع عملکرد بخارشو را افزایش می دهد و شما می توانید بدون نیاز به عوض کردن مکان و عوض کردن پریز مساحت زیادی را تمیز کنید. بخارشوی ناسا ان اس 892 دارای سیستم هشدار‌دهنده میزان آب است، یعنی زمانی که میزان آب موجود در مخزن آب ازمیزان مشخصی کمتر باشد، دستگاه به شما هشدار داده و از طریق بوق های پی در پی شما را آگاه می سازد.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
439× 305× 301 میلی‌متر
وزن
6 کیلوگرم
کشور سازنده
تحت لیسانس آلمان
مناسب برای شست و شوی
انواع سطوح
مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار
9 دقیقه
ظرفیت مخزن آب
2.3 لیتر
توان مصرفی
2400 وات
سایر مشخصات
فشار بخار 4.5 بار، تولید بخار پیوسته 45-55 گرم در دقیقه
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

مقایسه بخارشو ناسا و دلمونتی

سلام، بخارشوی کارچر هم دارید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

ابعاد
439× 305× 301 میلی‌متر
وزن
6 کیلوگرم
کشور سازنده
تحت لیسانس آلمان
مناسب برای شست و شوی
انواع سطوح
مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار
9 دقیقه
ظرفیت مخزن آب
2.3 لیتر
توان مصرفی
2400 وات
سایر مشخصات
فشار بخار 4.5 بار، تولید بخار پیوسته 45-55 گرم در دقیقه

بخارشو ناسا الکتریک NS-892

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم