بخارشو ناسا الکتریک NS-891

  • بخارشوی چند منظوره ناسا الکتریک NS-891
  • دارای موتوری با توان 2400 وات
  • ظرفیت مخزن آب 2.3 لیتر
  • مدت تولید بخار 9 دقیقه
  • میزان فشاربخار 4.5 بار
  • طول کابل برق 5 متر
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت بخارشوی ناسا الکتریک NS-891

بخارشوی ناسا الکتریک NS-891 یکی از دستگاه های با کیفیت و قدرتمندی است که دارای موتوری با توان 2400 وات می باشد. بخارشوی چند منظوره ناسا الکتریک دستگاهی با کیفیت و کاربردی است که برای تمیز کردن سطوح مختلف مانند کاشی و سرامیک و پارکت و فرش و ... به کار می رود. این بخارشو علاوه بر موتور قدرتمند 2400 واتی داریا مخزن آبی به ظرفیت 2.3 لیتر می باشد. فشار بخار آب در این دستگاه برابر 4.5 بار بوده که از پس تمیز کردن سطوح مختلف برمی آید. بخارشوی و سایر وسایل نظافتی بسیار کاربردی و ضروری هستند و برای نظافت خانه باید وجود داشته باشند تا محیطی تمیز و بهداشتی داشته باشیم. شاید جاروبرقی برای جارو کشیدن و جمع آوری گرد و غبار وسیله ای مناسب باشد، اما بخارشوی با توجه به دمای بالای بخار برای ضدعفونی کردن و میکروب کش سطوح مختلف و فراهم آوردن محیطی بهداشتی و ضد عفونی شده بسیار لازم است. بخارشو بر خلاف شستشوهای دیگر نیاز به مواد شوینده مانند پودرهای مختلف شستشو ندارد و تنها با بخار آب انواع میکروب و چربی و ... را از سطوح مختلف پاک می کند. ار بخارشوی ناسا NS-891 می توانید برای پاک کردن سطوحیی مانند شرامیک و پارکت و دیوارها و پنجره و ... استفاده نمایید. این بخارشوی 2400 واتی و چند منظوره از امنیت بالایی برخوردار است و با توجه به درپوش چرخشی که برایش در نظر گرفته شده امنیت کار را بیشتر  خواهد کرد. ناسا از استیل ضد زنگ برای پوشش محفظه ی داخلی بهره گرفته است. این پوشش از زنگ زدن محفظه جلوگیری کرده و کارآیی و طول عمر مفید دستگاه را افزایش خواهد داد.

بخارشوی ناسا ns-891

سایر امکانات بخارشوی ناسا الکتریک

بخارشوی ناسا الکتریک NS-891 از موتوری قدرتمند با توان 2400 وات بهره می برد، این موتور می تواند در مدت زنان 9 دقیقه فشار بخار 4.5 بار را تولید کند. شما بعد از اینکه دستگاه را روشن کردید و 9 دقیقه صبر کردید تا دستگاه آماده به کار شود، سپس به مدت 50 دقیقه بدون وقفه می توانید از بخارشوی ناسا استفاده کنید. همچنین قابلیت تنظیم بخار نیز از دیگر ویژگی های این بخارشوی است، شما می توانید متناسب با نیاز خود قدرت فشار مناسب خود را تنظیم و استفاده نمایید. بخاردهی پیوسته در این دستگاه 45-55 گرم در دقیقه است. طول کابل برق جاروبرقی برابر 6 متر می باشد، این طول سیم برق شعاع عملکرد بخارشو را افزایش می دهد و شما می توانید بدون نیاز به عوض کردن مکان و عوض کردن پریز مساحت زیادی را تمیز کنید. بخارشوی ناسا ان اس 891 دارای سیستم هشدار‌دهنده میزان آب است، یعنی زمانی که میزان آب موجود در مخزن آب ازمیزان مشخصی کمتر باشد، دستگاه به شما هشدار داده و از طریق بوق های پی در پی شما را آگاه می سازد.

سری ها و لوازم جانبی

بخارشوی ناسا NS-891 از سری های متنوع و مختلفی پشتیبانی می کند، که شامل برس کف، برس پارچه، برس شیشه، برس گرد و ... می شوند. با این همه سری و لوازم جانبی که به همراه بخارشوی ناسا الکتریک عرضه می شوند می توان سطوح مختلف را با بالاترین کیفیت و بالاترین سطح بهداشت تمیز نمود. سری گرد یا مدور برای تمیز کردن سطوحی مانند لابلای درز و شکاف و مکان هایی که دسترسی سختی دارند، مناسب است. شما با سری 45 درجه و سری گرد می توانید پشت پنجره ها و گوشه ها و کناره های مختلف را تمیز کنید. پرده و مبل را نیز می توانید با برس مخصوص پارچه تمیز نمایید، یا اینکه شیشه و سطوح سرامیکی و ...را با برس شیشه تمیز کنید.

از آنجایی که پنجره و دیوارهای قابل شستشو ارتفاع زیادی دارند، از این رو لوله ی تلسکوپی در این مدل سه تکه بوده و ارتفاع زیادی دارد، یعنی می توان با تنظیم ارتفاع لوله ی تلسکوپی سطوح مختلف را با هر ارتفاعی که داشته باشند، تمیز کرد. با اینکه محفظه ی داخلی از استیل ضد زنگ است؛ اما بدنه ی دستگاه از پلاستیک می باشد، پلاستیکی بودن بدنه ی بخارشوی باعث کم وزن شدن و جابجایی راحت دستگاه شده است. همچنین یک دستگیره بر روی بدنه تعبیه شده که از طریق آن می توان بخارشو ناسا ان اس 891 را بلند کرد. برای جابجایی بخارشوی چرخ های بزرگ و روانی در زیر بدنه وجود دارد، که حرکت بر روی سطوح مختلف را آسان نموده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
38×36×26 سانتی متر
وزن
3.5 کیلوگرم
کشور سازنده
تحت لیسانس آلمان
مناسب برای شست و شوی
انواع سطوح
مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار
9 دقیقه
ظرفیت مخزن آب
2.3 لیتر
توان مصرفی
2400 وات
سایر مشخصات
فشار بخار 4.5 بار، تولید بخار پیوسته 45-55 گرم در دقیقه
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

بسیار با کیفیت

این بخارشوی خیلی کیفیت خوبی داره و من واقعا خیلی ازش راضی ام.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

ابعاد
38×36×26 سانتی متر
وزن
3.5 کیلوگرم
کشور سازنده
تحت لیسانس آلمان
مناسب برای شست و شوی
انواع سطوح
مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار
9 دقیقه
ظرفیت مخزن آب
2.3 لیتر
توان مصرفی
2400 وات
سایر مشخصات
فشار بخار 4.5 بار، تولید بخار پیوسته 45-55 گرم در دقیقه

بخارشو ناسا الکتریک NS-891

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم