سینما خانگی پاناسونیک XH166

  • سینما خانگی 300 وات پاناسونیک panasonic SC-XH166
  • صدای 5.1 کاناله از طریق 5 بلندگو و یک ساب ووفر
  • نوع اسپیکرها و ساب ووفر Bass-reflex
  • دارای توان خروجی صوتی 300 وات
  • دارای پورت های HDMI و USB
  • دارای ورودی AUX
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت سینما خانگی پاناسونیک SC-XH166

سینما خانگی پاناسونیک XH166 یکی از سیستم های صوتی مجزایی است که دارای ویژگی های برجسته و متمایز کننده ای می باشد. این سینما خانگی از یک ساب ووفر و دو اسپیکر ایستاده ی بالا بلند و سه بلندگوی کوچک مکعبی شکل و یک دستگاه پخش کننده ی dvd تشکیل شده است. سینما خانگی پاناسونیک ایکس اچ 166 دارای توان 300 وات می باشد و می تواند قدرت خروجی صدای تلویزیون را افزایش دهد و لذت شنیداری شما را دو چندان کند. صدای این سیستم صوتی 5.1 کاناله بوده و توانایی خلق صدایی همه جانبه و فراگیر را دارد. پورت ها و درگاه های ارتباطی به کار رفته در این سینما خانگی امکان اتصال و اشتراک گذاری سیمی محتوا را بین سینما خانگی و دیگر دستگاه ها ممکن ساخته است. پورت hdmi به عنوان پورت مستقل تصویری امکان اتصال سینما خانگی به تلویزیون را فراهم کرده و  از این طریق شما می توانید خروجی صدای تلویزیون خود را تقویت نمایید. همچنین اسلات usb نیز در این سینما خانگی اتصال انواع فلش مموری و هارداکسترنال را بر عهده دارد و امکان پخش محتوای مختلف ذخیره شده بر روی این حافظه ها را در اختیار کاربران گذاشته است. ناگفته نماند که تمامی اتصالات در این سینما خانگی از طریق سیم صورت می گیرد و فقط ارتباط سیمی داریم و خبری از فناوری های بلوتوث و nfc و وای فای نمی باشد. این واقعیت کمی آزاردهنده است و باید به حضور سیم در اطراف سینما خانگی عادت کرد.

سینما خانگی پاناسونیک xh166


از فناوری های صوتی رایجی که در سینما خانگی پاناسونیک XH166 پشتیبانی می شود، می توان فناوری دالبی دیجیتال و فناوری  Dolby Pro Logic II اشاره نمود. این فناوری ها صدا را در کانال های مختلف صوتی تفکیک می کنند و با ایجاد صدایی همه جانبه و فراگیر حس سه بعدی بودن صدا را به شنونده القا خواهند کرد. یعنی صدای استریو را به صدای 5.1 کاناله تبدیل می کنند، که صدایی با کیفیت تر و عمیق تر می باشد. دستگاه پخش کننده ی dvd قابلیت پخش محتوای فول اچ دی را دارد و از رزولوشن 1080p پشتیبانی می کند. کافی است که از طریق دستگاه پخش کننده ی اصلی محتوای تصویری را بر روی تلویزیون نمایش دهید تا با کیفیت مطلوب محتوا مواجه شوید. در نهایت قیمت مناسب و امکانات مطلوب و قدرت صوتی مناسب باعث شده تا کاربران نسبت به خرید سینما خانگی پاناسونیک xh166 رغبت داشته باشند.

طراحی و ساختار سینما خانگی پاناسونیک XH166

لازم است در کنار تلویزیون خود یک عدد سیستم صوتی مجزا نظیر ساندبار و یا شیک و یا سینما خانگی نیز وجود داشته باشد. در بین انواع سازنده ها برندهایی چون پاناسونیک، سامسونگ، ال جی و سونی طرفداران زیادی دارند و کیفیت محصولاتشان برای همه آشکار است. سینما خانگی پاناسونیک مدل SC-XH166 یک سینما خانگی 5.1 کاناله است، که از یک ساب ووفر و 2 اسپیکر بزرگ و 3 اسپیکر مکعبی شکل کوچک تشکیل شده است. بلندگوهای بالابلند این سینما خانگی ابعادی برابر 270 × 1181 × 270 میلی‌متر را دارند و بلندگوی مرکزی نیز 304 × 87 × 77 میلی متر می باشد. همچنین برای ساب ووفر ابعاد 156 × 290 × 263 میلی‌متری در نظر گرفته شده است و ابعاد دو اسپیکر کوچک 83 × 141 × 75 میلی‌متر می باشد. می بینید در این سینما خانگی با این همه دستگاه و اسپیکر و بلندگو طرف هستیم که بسته به سلیقه و البته عملکرد بهتر می توانید آنها را به شیوه های مختلف در اطراف تلویزیون قرار دهید. این مجموعه در کل از طریق سیم به هم وصل می شود و نحوه ی ارتباط اسپیکرها و ساب ووفر سیمی می باشد. یک واحد نیز که با نام دستگاه اصلی یا پخش کننده dvd شناخته می شود، در این جا حضور دارد. این واحد اصلی دارای اندازه ی استانداردی بوده و وزن آن نیز 2.3 کیلوگرم می باشد. با این همه اسپیکر و ساب ووفر و بلندگوی مرکزی باید انتظار پخش صدای همه جانبه  و در همه ی جهات را داشت. واحد اصلی در واقع دارای کنترل پنلی برای تنظیمات سینما خانگی می باشد. قابلیت نصب بر روی دیوار در این سینما خانگی امکان بهینه سازی فضای در دسترس را بشما می دهد و شما را قادر می سازد تا در صورت کمبود مکان،اسپیکرها را بر روی دیوار نصب نمایید. رنگ بدنه ی این سینما خانگی مشکی رنگ بوه و از جذابیت و درخشش بالایی برخوردار است که به راحتی می تواند با انواع دکوراسیون ها و رنگ ها هماهنگ شود.

قدرت صوتی سینما خانگی پاناسونیک

سینما خانگی پاناسونیک xh166

سینما خانگی پاناسونیک XH166 دارای توان خروجی صوتی 300 وات می باشد، این دستگاه صوتی قدرتمند همانطور که می دانید از 4 اسپیکر و یک ساب ووفر و یک بلندگوی مرکزی تشکیل شده است، که هر کدام توان صوتی 50 وات دارند و در مجموع 300 وات قدرت خروجی دارند. از فناوری های صوتی پیشرفته نظیر دالبی دیجیتال dolby digital و Dolby Pro Logic II پشتیبانی می کند. این فناوری های صوتی قابلیت تبدیل صدای استریو و دو کاناله را به صدای مجازی 5.1 کاناله دارند و از این رو صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کنند. بلندگوهای به کار رفته در این سیستم صوتی از نوع باس رفلکس Bass-reflex بوده و تونایی تولید صدایی همه جانبه و فراگیر را دارند. درگاه های ارتباطی به کار رفته در این سینما خانگی شامل usb و hdmi و پورت کامپوزیت و ورودی صدای آنالوگ می شود. اسلات usb دارای سرعت بسیار مناسبی است و می تواند با سرعت بالا محتوای مختلف ذخیره شده بر روی حافظه های جانبی نظیر فلش مموری و هارداکسترنال را به سینما خانگی انتقال دهد. همچنین اتصال تلویزیون از طریق پورت hdmi صورت می گیرد و این دستگاه از کیفیت تصویر فول اچ دی پشتیبانی می کند و فیلم های dvd و محتوای چند رسانه ای را با کیفیت ایده آل به نمایش می گذارند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

سینما خانگی پاناسونیک XH166

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم