سینما خانگی ال جی CM5660

  • سینما خانگی 700 وات ال جی lg CM5660 
  • نوع اسپیکرها و ساب ووفر Bass-reflex
  • دارای توان خروجی صوتی 700 وات
  • دارای پورت های HDMI و USB
  • دارای ورودی AUX
  • دارای پورت RF
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی قابلیت ها و توان سینما خانگی ال جی CM5660

سینما خانگی ال جی CM5660 نوعی از سیستم های صوتی مجزا می باشد که برای بهره گیری از صدایی بلند تر، قوی تر و گیراتر کارایی دارد که بعضی از کاربران از آن استفاده می کنند. سینمای خانگی موجود یکی از مطرح ترین  سیستم های صوتی شناخته شده ی کمپانی ال جی می باشد که صدایی مخملی و گوش نواز با توان 700 وات را تولید و پخش می کنند. کارایی مهمی که این دستگاه دارد امکان اشتراک گذاری آن با اتصال به موبایل و تبلت از طریق بلوتوث، پورت USB، کابل صدای AUX وجود دارد. سینما خانگی LG دستگاهی دی وی دی پلیر بوده که با برخورداری از قطعاتی که دارد قادر به تولید صدایی مطلوب است. کاربرانی که علاقه مند به شنیدن برنامه های رادیویی دارند می توانند از طریق همین دستگاه به شنیدن برنامه هایی که از موج FM پخش می شوند، بپردازند. آهنگ های خود را بر روی فلش مموری بریزید تا از طریق پورت USB آن را به دستگاه وصل نمایید و فایل های موجود بر روی آن را با قدرت هر چه بیشتری بشنوید. این قابلیت برای مراسماتی همچون جشن تولد، دور همی های دوستانه و... کارایی بالایی دارد که امکان تولید صدایی باس دار و با توان بالا را برایتان مهیا می کند و می توانید مجلس خود را بهتر و ایده آل تر برگزار نمایید. در صورتی که فلش مموری ندارید یا داخل آن هیچ آهنگ جذابی وجود ندارد می توانید از طریق بلوتوث ارتباطی دو طرفه بین گوشی خود  و دستگاه را در کسری از ثانیه پدید بیاورید و موسیقی های داخل تلفن همراه را به راحتی و آسانی با صدای بلندی پخش نمایید. تا به حال دو راه ارتباط برقرار کردن با سینمای خانگی را بیان نمودیم که تنها به این دو ختم نمی شود، بلکه شما می توانید با استفاده از کارت SD  نیز با اسپیکرهای دستگاه ارتباط برقرار کنید. با داشتن همچین دستگاهی کودکان خود را سرگرم نمایید، می پرسید چگونه؟ میکروفونی تهیه کنید و آن را به سینمای خانگی CM5660 متصل نمایید تا کودک دلبندتان خوانندگی نماید و لحظات خوشی را با هم سپری کنید و از کنار با هم بودن نهایت لذت را ببرید، یا اینکه با دوستای خود جمع شوید  و با هم مسابقه خوانندگی برگزار نمایید. شدت و قدرت صدا و همچنین میزان باس صدا را می توانید از طریق بخش های اختصاص داده شده به این تنظیمات که به شکل ولوم بوده و چرخشی عمل می کنند، تنظیم نمایید.


سینما خانگی ال جی cm5660

صدای فوق العاده سیستم صوتی ال جی CM5660

سیستم بلندگوها در سینما های خانگی جزء مهمترین فاکتور ها و الگوریتم ها در کیفیت صوتی این پک می باشد. اسپیکر های این محصول قابلیت تولید صدایی پر قدرت با توان 700 واتی را بر عهده دارند که تا به کنون توانسته اند این وظیفه خود را به نحو احسنی انجام دهند. بلندگوها و اسپیکر ها را می توان هم در اطراف تلویزیون بگذارید و هم اینکه آن ها را در گوشه های خانه قرار دهید که در هر دو صورت فرقی در پخش صدای آن ایجاد نمی شود و کماکان صدایی عاری از نویز و اعوجاج را خواهید شنید. در سالن های بزرگ این سیستم بسیار کارآمد بوده، جدا از این ها بعضی از تلویزیون ها بسته به اندازه بزرگی که دارند و قرار گیری آن ها در سالنی بزرگ از تولید صدای کمی برخوردارند که با خرید یک یبنما خانگی می توان این مشکل را برطرف کرد. سینما خانگی ال جی با قدرت 700 واتی و تولید صدایی بزرگ برای سالن های بزرگ ایده آل می باشد و می تواند به راحتی نظر مثبت کاربران را به سمت خود جذب نمایید.


سایر امکانات سیستم صوتی خانگی ال جی CM5660

پخش صدا از طریق فناوری AUX امکان پذیر است. در قسمت تنظیمات دکمه ایی برای برداشتن صدای خواننده تعبیه شده است که می توان با زدن آن صدای خواننده را متوقف نمایید تنها موسیقی بی کلام کارائوکه پخش شود. با این کار شما می توانید به همخوانی آهنگ ها با صدای خود مشغول شوید و ساعت ها خود را با آن مشغول نمایید. حتی به لطف این فناوری قدرتمند شما می توانید زیر و بم صدا ها را نیز به لطف فناوری هایی اعم از Voice Canceller و Key Changer تنظیم کنید. در واقع می توان گفت که با این قابلیت گام مهمی در یادگیری موسیقی می توانید بردارید و ابزاری برای یادگیری هر چه بیشتر موسیقی می باشد. موقع برگزاری مهمانی ها سیستم را بر روی حالت DJ قرار دهید و خود به صورت دستی سیستم کنترل آن را هدایت کنید که این گونه لذت مهمانی تان چندین برابر می شود و حس حضور در یک تالار بزرگ و حضور دجی زنده را به شما القاء می دهد. در مهمانی های پر جمعیت و شلوغ و احتمال دور بودن از سیستم شاید فکر کنید کنترل دستگاه برای تان مشکل ساز باشد که اصلا چنین نیست زیرا شما می توانید با گوشی موبایل خود، مهمانی تان را از راه دور کنترل کنید. تراک ها را به دلخواه خود انتخاب نماییدد و جلوه های صوتی را بسته به جو و فضای سالن اضافه و تغییر دهید، تمامی این کار ها را باید مدیون قابلیت LG Bluetooth دانست. استفاده از سینمای خانگی ال جی مدل CM5660 قابلیت اتصال همزمان 3 دستگاه از راه بلوتوث ممکن ساز است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

اسپیکر

سلام خسته نباشید. اتصال اسپیکر ها با سیم هست یا بی سیم؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز ممنون. برای دریافت پاسخ سوالتون لطفا با بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید تا کاملا مراحل رو براتون شرح دهند.

سینما خانگی ال جی CM5660

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم