لپ تاپ استوک سرفیس Pro 4

  • لپ تاپ استوک مایکروسافت Surfaces Pro 4
  • دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی از نوع SSD
  • پردازنده ی اینتل core i7 مدل 6600U
  • بهره گیری از حافظه رم 16 گیگابایت
  • دارای صفحه نمایش12.1 اینچ 
  • بلندگوهای استریو داخلی
مرجع:
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و کارایی های لپ تاپ استوک  microsoft Surfaces Pro 4

تبلت های مایکروسافت سری Surface از طراحی ساده ایی برخوردارند که در سال 2012 کمپانی مایکروسافت برای نخستین بار اقدام به رونمایی از آنها کرد. از انواع این تبلت ها می توان به تبلت  microsoft Surfaces پرو 4 اشاره کرد که نسبت به نسل گذشته ی خود باریک تر، سبک تر و سریع تر است. قیمت تبلت سرفیس پرو 4 نسبت به نسل گذشته ی خود به دلیل امکانات بیشتر و اندازه بزرگتر کمی بیشتر است که ارزش خرید را دارد. نمایشگر در این بخش به بررسی ویژگی ها و امکانات تبلت استوک  microsoft Surfaces Pro 4 پرداخته ایم. تبلت استوک سرفیس پرو 4 برای کارهای گرافیکی، هنری و اداری که نیازمند قدرت پردازشی زیادی هستند ایده آل می باشد.  سرفیس پرو 4 از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت بسیار به نسل گذشته ی خود یعنی سرفیس پرو 3 شباهت دارد. بدنه از آلیاژ منیزیم ساخته شده سات که زیبایی آن به لطف رنگ نقره ایی که دارد تکمیل شده است. تبلت  microsoft Surfaces Pro 4 باریک ترین سرفیس تولید شده تا به این لحظه است که تنها 8.4 میلی متر ضخامت دارد و از وزن کمتری برخوردار است که حمل و نقل آن به راحتی صورت می گیرد.

تبلت مایکروسافت سرفیس Pro4

کمپانی مایکروسافت از نمایشگری به اندازه 12.3 اینچی با رزولوشن 2736×1824 پیکسل در ساخت این دستگاه خود استفاده کرده است که به آسانی می تواند تصاویری با کیفیت و وضوح بالایی را در معرض دید کاربران خود قرار دهد. نگران خط انداختن روی نمایشگر لمسی تبلت مایکروسافت نباشید چون این نمایشگر توسط لایه ی محافظ و باریک گوریلا گلس 4 پوشانده8 شده است که در برابر خراش و ضربه به خوبی از مانیتور محافظت می کند. کیبورد و قلم اختصاصی مایکروسافت به همراه این دستگاه بوده. قلم موجود قابلیت تشخیص 1024 سطح فشار مختلف را دارد. با استفاده از این قلم می توانید تمامی کارهای مورد نیاز خود بر روی نمایشگر را بدون نیاز به ماوس یا لمس دست انجام دهید. طراحی صفحه کلید و نحوه قرار گیری کلید ها بسیار شبیه به کیبورد لپ تاپ ها می باشد. کلید ها به دلیل اندازه 12.3 اینچی با فاصله کمی از هم قرار گرفته اند که با این حال تایپ کردن با آن بسیار راحت است. به منظور حفاظت از اطلاعات و داده های موجود در حافظه، تبلت  microsoft Surfaces Pro 4 مجهز به سنسور اثر انگشت پیشرفته است. تبلت 12.3 اینچی سرفیس در سه نوع پردازنده Core i7، Core i5 و Core m3 و سه نوع حافظه ی رم 4، 8 و 16 گیگابایتی موجود است که بسته به نوع حافظه و نوع پردازنده قیمت های متنوعی نیز دارد و علاوه بر این از لحاظ حافظه هاردیسک نیز متنوع هستند و در انواع 128، 256 و 512 گیگابایتی و  یک ترابایتی ارائه شده است.تبلت  microsoft Surfaces Pro 4 را بدون شک می توان بهترین تبلت ویندوزی هیبریدی دانست.  تبلتی که به لطف قدرت پردازشی بالایی که دارد و همچنین قلم کاربردی و کیبورد فوق العاده اش به راحتی می تواند از پس نیاز هر کاربری برآید.

صفحه نمایش و صفحه کلید لپ تاپ microsoft Surfaces Pro 4

کیبورد تبلت Pro4


لپ تاپ مایکروسافت سری سرفیس مدل Pro4 دارای صفحه نمایشی به اندازه 12.3 اینچی PixelSense بوده که از پنل LED در ساخت آن استفاده شده است. مانیتور 12.3 اینچی مایکروسافت لمسی می باشد که با استفاده از لمس و قلم هوشمندی که دارد می توان کارهای خود را انجام داد. حساسیت نمایشگر به گونه ایی می باشد که در اسرع وقت به فرمان های کاربران پاسخ می دهد. تصاویرایجاد شده توسط نمایشگر این لپ تاپ استوک لمسی دارای رزولوشن 1824×2736 پیکسل است که با کیفیت و شفافیت بالایی در معرض دید کاربران قرار می گیرد. این صفحه نمایش 12.3 اینچی به شما این اطمینان را می دهد که متن ها و تصاویر روی آن کاملا واضح و دقیق هستند. رنگ ها و سطح روشنایی مانیتور خارق العاده است و رنگ های سیاه به نحو عمیق تری به نمایش گذاشته می شود. رنگ های سفید نیز تمیز به نظر می رسند. مانیتور تبلت مایکروسافت سرفیس پرو4 از رنگ های Srgb صد در صد پشتیبانی می کند. نمایشگر لپ تاپ استوک microsoft Surfaces Pro 4 ضد خش بوده که این را باید مدیون محافظ گوریلا گلس 4 دانست که از مانیتور دربرابر ضربه و خط  خوردن به خوبی محافظت می کند. نمایشگر این تبلت ویندوزی هیبریدی قابلیت چند لمسی را دارد که دارای  یک قلم هوشمند است. با استفاده از این قلم هوشمند می توان نوشته ها را به صورت مستقیم بر روی تبلت ویندوزی هیبریدی انجام دهید. نوک قلم هوشمند را می توان تعویض کرد و آن را با نوک HB که به همراه تبلت ارائه می شود تعویض کنید. نوک B برای طراحی، نوک H برای نقاشی و نوک H2 نیز برای سریع نوشتن کاربرد دارند. از ویژگی های مهم و قابل بحث این قلم می توان به تکنولوژی تشخیص دست آن اشاره کرد. یان قابلیت به گونه ایی می باشد که در مواقعی که قلم به نمایشگر نزدیک باشد دیگر اجازه تشخیص هیچ لمس دیگری را به صفحه نمایش نمی دهد که این باعث می شود تا با خیال راحت کف دستتان را روی صفحه بگذارید. از بهترین و کارآمد ترین قسمت های لپ تاپ استوک مایکروسافت سرفیس پرو 4 می توان به صفحه کلید آن اشاره کرد که هم کیفیت فوق العاده ای دارد و هم دارای کلید هایی نرم و روان است که تایپ کردن را برای کاربران خود لذت بخش کرده است. کلید های این تبلت ویندوزی هیبریدی بسیار جمع و جور کنار هم قرار گرفته اند و همانند صفحه کلید لپ تاپ های دیگر است. صفحه کلید تبلت microsoft Surfaces Pro 4 از نوع جزیره ای (Chilcet Keyboard) است و همچنین دارای نو ر پس زمینه ای است. نور پس زمینه ای امکان کار در شب و محیط های تاریک و کم نور را برای کاربران خود فراهم آورده است. تاچ پد لمسی لپ تاپ microsoft Surfaces Pro 4 دارای اندازه ای بزرگ است و بازخورد خوبی دارد. صفحه لمسی از حرکات Multitoch پشتیبانی می کند. تاچ پد تبلت فاقد دکمه های انتخابی است.

نمایشگر تبلت Pro4

سخت افزار و اتصالات لپ تاپ اچ پی microsoft Surfaces Pro 4

در قسمت بالا اشاره کردیم که این تبلت هیبریدی دارای کانفیگ های مختلف پرداززنده است که در اینجا به معرفی بیشتر این تبلت 12.3 اینچی با پردازنده Core i7 پرداخته ایم چون تمامی خصوصیات و ویژگی ها مشابه هستند. تبلت ویندوزی هیبریدی microsoft Surfaces Pro 4 مجهز به پردازنده قوی اینتل با واحد گرافیکی HD 520 می باشد که می تواند هر گونه برنامه ایی که مورد نیاز کاربران است را به خوبی و با سرعت بالایی پشتیبانی کند. تبلت مورد بررسی دارای پردازنده قوی Core i7 ساخت کمپانی اینتل است. حافظه رم ذخیره سازی تبلت استوک microsoft Surfaces Pro 4 از نوع DDR3 با میزان 16 گیگابایت می باشد. حافظه ی داخلی لپ تاپ دارای 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD می باشد که می توان فایل های سنگین را به راحتی بر روی آن ذخیره کرد. برای کارهای حرفه ای و مهندسی که نیازمند فضای ذخیره سازی بالا می باشند مناسب بوده. باتری ای که در ساخت این تبلت استوک مورد استفاده قرار گرفته است 9 سلولی یون لیتیومی، می باشد.امکانات دیگر این سیستم شامل وای فای  و بلوتوث اشاره کرد، به کمک بلوتوث می توان بدون نیاز به فلش مموری و بدون هیچ اتلاف وقتی اطلاعات خود را  بین تبلت و سایر لوازم الکترونیکی اعم از گوشی مو بایل و ... تبادل کنید. همچنین می توانید به کمک قابلیت وای فای به شبکه وای فای خانگی خود متصل شوید و به دانلود اطلاعات مورد نیاز خود بپردازید. پورت های لپ تاپ microsoft Surfaces Pro 4 شامل: پورت USB 3.0 ، mini-Displayport، SDXC reader، Docking station port، 3.5 mm combo audio، volume rocker،  power button می باشد.


پورت های تبلت Pro4

جمع بندی

تبلت microsoft Surfaces Pro 4 به همراه پورت های پر کاربردی که دارد به راحتی توانسته جایگزین مناسبی برای لپ تاپ و کامپیوتر دسکتاپ شما باشد که می تواند با سرعت هر چه تمام تر به کارها و فرامین شما پاسخ دهد. با استفاده از قلم هوشمند می توانید بدون استفاده از کیبورد به تایپ کردن های خود بپردازید. کیبورد تبلت مایکروسافت سرفیس پرو4 شاید برترین کیبورد تولید شده در میان تمام تبلت ها باشد. دوربین تعبیه شده در بدنه پشتی تبلت دارای 8 مگاپیکسل کیفیت است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 6
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
786 گرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 520
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو با صدای دالبی (Stereo speakers with Dolby audio)
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 5087 میلی آمپر ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه‌ راهنما , شارژر , قلم سرفیس
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

اقلام همراه

سلام.کیبورد و قلم نوری همراهش هست؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

قیمت

سلام قیمت رو لطف می کنید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز لطفا با واحد فروش تماس حاصل نمایید.
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 6
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 520
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
786 گرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو با صدای دالبی (Stereo speakers with Dolby audio)
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 5087 میلی آمپر ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه‌ راهنما , شارژر , قلم سرفیس

لپ تاپ استوک سرفیس Pro 4

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم