لپ تاپ استوک لنوو T440

  • لپ تاپ استوک لنوو Lenovo Thinkpad T440
  • پردازنده ی اینتل Core i5 مدل 4200U
  • حافظه ی داخلی 500 گیگابایت SSD
  • نمایشگر 14 اینچ با رزولوشن HD
  • دارای پورت VGA و USB
  • حافظه رم 4 گیگابایت

مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
سری پردازنده
گرافیک
رَم ( RAM )
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات لپ تاپ لنوو تینک T440

شرکت لنوو Lenovo یکی دیگر از شرکت هایی است که نامش به عنوان بهترین برند لپ تاپ در ذهن کاربران نقش بسته است. لپ تاپ لنوو سری تینک پد ThinkPad از لپ تاپ های با کیفیت این برند می باشد که امروز یکی از مدلهای تینک را با هم بررسی خواهیم کرد. لپ تاپ لنوو تینک T440 دارای نمایشگری به اندازه ی 14 اینچ می باشد و از کیفیت تصویر اچ دی HD و رزولوشن 1366×768 پیکسل پشتیبانی می کند.



این لپ تاپ دارای کاربری عمومی بوده و برای کارهای روزانه و ساده مناسب می باشد. مجهز بودن به پردازنده ی اینتل INTEL Core i5 مدل 4200U قدرت پردزاشی بالایی به این لپ تاپ بخشیده است، که در کنار حافظه ی رم 4 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 500 گیگی این قدرت افزایش هم می یابد. خرید لپ تاپ دست دوم با مناسبترین قیمت در فروشگاه اینترنتی هنارک امکان پذیر می باشد.

بررسی لپ تاپ لنوو t440

رنگ بدنه ی لپ تاپ لنووو T440 مشکی رنگ بوده و در کنار لولای فلزی نقره ای رنگش استحکام و مقاومت را به کاربران القا می کند. پایه ی لپ تاپ و صفحه نمایش از طریق این دو لولای فلزی به هم وصل شده اند که امکان باز شدن نمایشگر به اندازه ی 180 درجه را فراهم کرده است. کیبوردی که لنوو در این لپ تاپ به کار گرفته، کیبوردی استاندارد بوده و از نوع جزیره ای می باشد. چیدمان جزیره ای نوع خاصی از کیبورد است که در آن کلیدهای کیبورد دارای اندازه ای استاندارد بوده و فاصله ی کلیدها از هم مناسب است. به این صورت تایپ کردن با چنین کیبوردی می تواند بسیار خوشایند باشد. چرا که امکان اشتباه تایپی در آن بسیار کاهش پیدا خواهد کرد. در این کیبورد از نام پد خبری نیست و کلیدهای عددی سمت راست کیبورد حذف شده اند و به جای آن تنها باید از کلیدهای بالای کیبورد استفاده کنید. کلیدها بسیار روان و نرم هستند و عملکردی مطلوب را ارائه می دهند. در پایین کیبورد تاچ پد را مشاهده خواهیم کرد، این تاچ پد امکان اجرای درخواست های چند لمسی را دارد و از قابلیت هایی مانند کشیدن و رها کردن و زوم کردن پشتیبانی می کند. ویژگی ضد آبی که کیبورد دارد و باعث عدم جذب مایعات می شود، از دیگر ویژگی های خاص این کیبورد است، حفره های کوچکی که در پایه ی لپ تاپ لنوو دیده می شود آب را دفع می کنند و مانع از جذب آب می شوند.

لبه های کناری لپ تاپ محل مناسبی برای قرار گیری پورت ها و درگاه های ارتباطی هستند، بر روی این لبه ها 3 عدد پورت usb3.0 و پورت VGA و پورت LAN و کارتخوان خروجی هدفون و میکروفون قرار گرفته است که کارآیی لپ تاپ را از عمومی به حرفه ای ارتقا داده است. با این پورت ها شما می توانید لپ تاپ استوک لنوو تینک تی 440 را به دستگاه های پخش کننده و حافظه های جانبی مختلف وصل کنید. لنوو برای استفاده ی راحت تر و مطمئن تر از این لپ تاپ از قابلیت های امنیتی ویژه ای بهره گرفته است، که از مهمترین آنها می توان به حسگر اثر انگشت اشاره کرد. این قابلیت امنیت اطلاعات لپ تاپ را تامین می کند و تنها با اثر انگشت کاربر اجازه ی باز شدن قفل لپ تاپ را می دهد. این لپ تاپ خوش قیمت و کاربردی توسط باتری 6 سلولوی با ظرفیت 45 وات ساعت تغذیه می شود.

سخت افزار لپ تاپ لنوو

سخت افزار لپ تاپ لنوو t440

همواره قدرت و سرعت لپ تاپ را با توجه به پردازنده و سرعت و فرکانس آن و چند هسته ای بودن آن می سنجند. قدرت پردازنده از طریق قدرت و سرعت آن در دریافت و ارسال دستورارت تعیین می شود، هر چه پردازنده ای قدرتمندتر باشد در 1 ثانیه تعداد دستورات بیشتری را ردو بدل می کند. لپ تاپ لنوو تینک T440 دارای پردازده ی core i5 نسل چهار بوده و از پردازنده های دو هسته ای پشتیبانی می کند. سرعت معمول این پردازنده 1.9 گیگاهرتز بوده و در حالت حداکثر و Turbo این سرعت به 2.9 گیگاهرتز می رسد. حافظه ی کش 3 مگابایت می باشد و از نوع سیستم های 64 بیتی می باشد.حافظه ی کش 3 مگابایتی سرعت اجرای برنامه ها را افزایش می دهد ؛ چرا که پردازنده برای اجرای برنامه ها ابتدا سراغ حافظه ی کش می رود و از اطلاعات ذخیره شده در آن برای اجرای برنامه ها بهره می گیرد و در صورت عدم وجود اطلاعات لازم ناچار به سوی حافظه ی رم خواهد رفت.

حافظه ی رمی که برای ذخیره سازی اطلاعات در این لپ تاپ تعبیه شده است، رمی از نوع DDR3 با ظرفیت 4 گیگابایت می باشد، این میزان حافظه در تعیین سرعت لپ تاپ نقش بسیار مهمی دارد و با افزایش حافظه ی رم می توان عملکرد و سرعت لپ تاپ را بهبود بخشید. لازم است بدانید که این لپ تاپ تا 16 گگیابایت را پشتیبانی می کند. حافظه ی داخلی نیز در لپ تاپ لنوو T440 برابر 500 گیگابایت بوده که از نوع hdd می باشد. حافظه ی hdd با اینکه سرعت کمتری نسبت به حافظه ی ssd دارد؛ اما قیمت مناسب تری داشته و از حافظه ی بالاتری برخوردار است. البته حافظه ی داخلی را می توانید تعویض کنید و به جای حافظه ی hdd از انواع حافظه ی ssd بهره بگیرید. با این کار سرعت و قدرت سیستم به کلی تغییر خواهد کرد. پردازنده ی گرافیکی این مدل لپ تاپ اینتل intel بوده و مدل Intel HD Graphics 4400 می باشد. این کارت گرافیک برای رندر کردن تصاویر و پردازش محتوای تصویری و ویدیویی به کار رفته است و در واقع نوعی کمک کننده پردازنده ی مرکزی می باشد.

اتصالات

یک لپ تاپ یا هر وسیله ی دیجیتالی دیگری برای اینکه کاربری حرفه ای داشته باشد و کاربر پسند باشد، باید امکان برقراری ارتباط با دیگر وسایل الکترونیکی را داشته باشد، یعنی باید درگاه های ارتباطی متعددی داشته باشد تا بتواند با دیگر دستگاه های دیجیتالی ارتباط برقرار کند. لپ تاپ نیز که یکی از همین وسایل بوده نیازمند داشتن پورت ها و درگاه های ارتباطی است. به همین دلیل در لپ تاپ استوک لنوو تینک t440 از پورت های کاربردی استفاده شده است. این پورت ها بر روی لبه ی لپ تاپ قرار گرفته اند و برای اینکه ظاهر لپ تاپ نامنظم نشود، لبه های سمت راست و چپ را برای جایگاه پورت ها انتخاب نموده اند. 2 عدد درگاه usb نسخه ی usb3.0 برای اتصال لپ تاپ به حافظه های جانبی و هارداکسترنال و ... به کار می روند. همچنین پورت تصویری vga در این لپ تاپ امکان اتصال به پخش کننده ها را فراهم می آورد متاسفانه از پورت hdmi در این لپ تاپ خبری نیست. پورت lan نیز اتصال لپ تاپ به اینترنت را فراهم کرده است. خروجی میکروفون و هدفون و کارتخوان و ...از دیگر پورت های لپ تاپ لنوو 14 اینچی می باشند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.81 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.9 تا 2.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4400
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
Dolby Home Theater v4
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری 6 سلولی، 45 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

قیمت

با سلام لپ تاب لنوو چند قیمته؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
1.9 تا 2.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4400

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.81 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
Dolby Home Theater v4
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری 6 سلولی، 45 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک لنوو T440

0 تومان
Select variant
  • intel core i7 / 1GB nividia / 8 گیگ
  • intel core i5 / Intel HD / 4 گیگ

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم