لپ تاپ استوک لنوو 330-15IKB 81DE

  • لپ تاپ دست دوم لنوو 330-15IKB 81DE
  • دارای صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی
  • مجهز به پردازنده Intel Core i3-8130U
  • دارای حافظه ی رم 8 گیگابایت DDR4
  • دارای کارت گرافیک INTEL HD
  • هارد دیسک 1 ترابایت

مرجع:
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ دست دوم لنوو 330-15IKB 81DE

لپ تاپ لنوو دست دوم مدل 81DE یکی از لپ تاپ های با کیفیتی است که توسط برند معروف lenovo تولید و روانه ی بازار شده است. این برند خوش نام که تا کنون سالیان زیادی در حال ساخت انواع لپ تاپ می باشد. لپ تاپ های لنوو سری IdeaPad مدل 330-15IKBR از پردازنده ی قدرتمند intel core i3 بهره می برد. این پردازنده ی قدرتمند مدل i3-8130U پردازنده ای دو هسته ای است که به نسل هشتم پردازنده های سری core i3 تعلق دارد. همچنین فرکانس و سرعت کلا آن برابر 2.2 گیگاهرتز است، که در هر ثانیه توانایی پردازش 2.2 میلیارد دستور را دارد. این پردازنده ی قدرتمند با این سرعت بالا در پردازش می تواند دستورالعمل های درخواست شده را در سریع ترین زمان اجرا کند و مانند مغز متفکر لپ تاپ انواع پردازش ها و محاسبات را انجام دهد. پردازنده ی core i3-3-8130u پردازنده ای 64 بیتی بوده که نسبت به پردازنده ی 32 بیتی برتری زیادی دارد. حافظه ی کش در نظر گرفته شده برای این پردازنده 4مگابایت ظرفیت دارد و می تواند فضای کافی برای ذخیره سازی و پردازش اظلاعات و دستورالعمل های مختلف را در خود ذخیره نماید. همچنین حافظه ی رم تعبیه شده برای لپ تاپ لنوو 81DE نیز 8 گیگابایت ظرفیت دارد و از تکنولوژی DDR4 بهره می برد. این تکنولوژی به معنای سرعت انتقال دو برابری رم می باشد که اطلاعات را با سرعت بالای 2133 مگاهرتز به پردازنده منتقل می کند. هارد دیسک یا حافظه ی ذخیره سازی در لپ تاپ لنوو 81DE از نوع HDD بوده و دارای ظرفیت 1 ترابایت می باشد. گفتنی است که کارت گرافیک تعبیه شده در این لپ تاپ ، از نوع سر خود بوده و روی خود پردازنده ی مرکزی است. که برای انجام کارهای گرافیکی ساده مانند مرور گر وب و باز کردن برنامه هایی مانند فتوشاپ نیز به کار می رود. با دانستن این مجموعه ی فنی می توانید به راحتی به این واقعیت پی ببرید که این لپ تاپ می تواند کارهای روزانه را با سرعت بسیار بالا انجام دهد. این مجموعه ی سخت افزاری توسط باتری لیتیوم یونی 2 سلولی تغذیه می شود که دارای ظرفیت 30 وات ساعت است.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک لنوو 15.6 اینچی است و یکی از لپ تاپ های خوش دستی است که طرفداران زیادی دارد و به واسطه ی اندازه ای که دارد به راحتی حمل شده و می توان آن را همه جا با خود حمل کرد. نوع صفحه نمایش این لپ تاپ ال ای دی led بوده و روشنایی پس زمینه ی توسط این لامپ ها تامین می شود. کیفیت تصویر در این لپ تاپ فول اچ دی بوده و تصاویر با دقت و رزولوشن 1080×1920 پیکسل پخش می شوند. صفحه نمایش ال ای دی با کیفیت تصویر فول اچ دی و نسبت تصویر 16 به 9 و صفحه نمایش مات از ویژگی های نمایشگر لپ تاپ لنوو 81DE می باشند. همچنین درگاه ها و پورت های متنوعی در این لپ تاپ تعبیه شده اند، که شامل درگاه USB و HDMI و LAN و VGA و کارتخوان و ...می باشد. برای خرید لپ تاپ لنوو می توانید انواع لپ تاپ ها را در اندازه های مختلف و با مشخصات فنی مختلف مشاهده کنید.

لپ تاپ استوک لنوو 81DE

پردازنده و مشخصات سخت افزاری لپ تاپ

یکی از ویژگی های مهم که به عنوان مغز متفکر لپ تاپ یا سیستم از آن یاد می شود، پردازنده ی آن می باشد. پردازنده از اجزای اصلی لپ تاپ است که وظیفه ی پردازش و محاسبات مختلف را بر عهده دارد. هنگام خرید لپ تاپ حتما به مشخصات مهم پردزانده از قبیل تعداد هسته ها، 64 بیتی یا 32 بیتی بودن، سرعت کلا یا فرکانس و حافظه ی کش آن دقت کنید. این ویژگی های مهم هستند که سرعت لپ تاپ را تعیین خواهند کرد. لپ تاپ دست دوم لنوو IdeaPad 330-15IKBR یا همان لپ تاپ لنوو 81de دارای پردازنده ی قدرتمند شرکت اینتل است. می دانید که انیتل یکی از سازنده های مشهور و برندهای مطرح پردازنده است. این پردزانده نیز از سری core i3 بوده و مدل آن 8130U است یعنی نسل هشتم این سری می باشد. پردازنده ی intel core i3-8130U یک پردازنده ی دو هسته ای بوده و از دو عدد هسته بهره می برد. هر یک از این هسته ها کار پردازش را انجام خواهند داد و هر چه تعداد هسته ها بیشتر باشد، به این معناست که قدرت پردازشی لپ تاپ هم بالاتر است. دو هسته ای بودن پردزانده ی اینتل core i3 کمک زیادی به ارتقای قدرت پردازشی دستگاه کرده است. همچنین این پردزانده 64 بیتی است و از آنجایی که برعکس پردزانده های 32 بیتی محدودیت حافظه ی رم ندارد، بنابراین از حافظه ی رم بالای 4 گیگابایت هم پشتیبانی می کند و از قدرت مدیریتی بالاتری بهره می برد. 

سرعت و فرکانس پردازنده نیز در لپ تاپ لنوو استوک 81de در محدوده ی 2.2 گیگاهرتز تا 3.4 گیگاهرتز است. این پردازنده در حالت معمول از سرعت 2.2 گیگاهرتزی پشتیبانی می کند و در حالت حداکثر نیز از سرعت 3.4 گیگاهرتز بهره می برد. در هر ثانیه 2.2 میلیارد دستور پردازش می شوند که فرکانسی قابل قبول برای پردازش داده ها و اطاعات است. حافظه ی کشی که برای این پردازنده در نظر گرفته شده است، 4مگابایت بوده. این حافظه ی کش از نظر سرعت با سرعت پردزانده همسان است و این یعنی سرعت انتقال اطلاعات در حافظه ی کش به پردازنده بسیار سریع صورت خواهد گرفت. می دانید که حافظه ی کش دستورالعمل هایی را در خود ذخیره می کند، که هر روزه تکرار می شوند و نیازی نیست که هر بار پردازنده آنها را پردازش نماید.  بعد از حافظه ی کش نوبت حافظه ی رم است، یعنی حافظه ی رم در بین حافظه ی کش و هارد قرار دارد. حافظه رم به عنوان حافظه ای موقت و نهان عمل می کند. حافظه رم با ظرفیت 8 گیگابایت فضای زیادی برای ذخیره سازی اطلاعات دارد. مخصوصا که فناوری DDR4 نیز پشتیبانی می شود. این نوع حافظه دارای سرعت انتقال دو برابری می باشد و می تواند با سرعت دو برابر اطلاعات را به پردازنده انتقال دهد.

حافظه ی ذخیره سازی یا هارد دیسک از دیگر ویژگی های فنی مهم لپ تاپ است، حافظه ی ذخیره سازی اطلاعات در لپ تاپ لنوو 81DE از نوع هارد دیسک بوده و دارای ظرفیت 1 ترابایت می باشد.کارت گرافیک یا پردزانده ی گرافیکی تعبیه شده برای لپ تاپ لنوو 330-15IKB بر روی پردازنده ی اصلی بوده و از حافظه ی اختصاصی بی بهره است. این مجموعه ی سخت افزاری توسط باتری لیتیوم یونی تغذیه می شود. این باتری دو سلولی از دو سلول تغذیه کننده بهره می برد، که دارای توان 30 وات ساعت است. این باتری می تواند به مدت 5.5 ساعت لپ تاپ را روشن نگه دارد.

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو

لپ تاپ استوک لنوو 81DE

لپ تاپ لنوو 81DE لپ تاپی است 15.6 اینچ و از آنجایی که لپ تاپ های بزرگ تر از 15 اینچ را نمی توان به سادگی جابجا کرد پس باید دقت کنید که هنگام خرید لپ تاپ چه نکاتی را مد نظر قرار می دهید. باید به کاربری و نحوه ی استفاده ی خودتان از لپ تاپ توجه کنید و بدانید که برای چه قصد و نیتی می خواهید لپ تاپ بخرید؛ اگر برای محیط کار می خواهید لپ تاپ بخرید، به نظر می رسد که قصد جابجایی اش را نداشته باشید و آن را بصورت ثابت در مکانی قرار داده وبصورت ثایت از آن استفاده کنید. اما اگر می خواهید لپ تاپ را با خود حمل کنید، هم در منزل و هم در دانشگا و سر کلاس و هم در محیط کار به این لپ تاپ نیاز خواهید داشت، در این صورت باید لپ تاپ های 15 اینچی را خریداری کنید. پس لپ تاپ لنوو  81DE با اندازه ی صفحه نمایش 15.6 اینچ برای افرادی که می خواهند لپ تاپ را با خود حمل کننئ، بسیار مناسب می باشد. نوع صفحه نمایش لپ تاپ لنوو ال ای دی LED بوده و در واقع روشنایی پس زمینه ی آن از نوع ال ای دی می باشد. صفحه نمایش هایی که نیازمند منبع روشنایی هستند، باید یک منبع روشنایی در پنل پس زمینه به کار می رود که این منبع در صفحه نمایش لپ تاپ لنوو 81DE ال ای دی می باشد. پنل به کار رفته در این صفحه نمایش TN بوده که با وجود تصاویر درخشان اما به اندزاه ی پنل ips کیفیت تصویر و زاویه دید بالا را پشتیبانی نمی کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 گیگاهرتز تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
درایو نوری
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی 2 سلولی 30 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

پرسش

سلام خسته نباشید این لپ تاپ توانایی ساپورت برنامه اتوکد رو داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز. ممنون. بله به لطف پردازنده core i3 نسل 8 لپ تاپ مذکور به راحتی برنامه اتوکد رو پشتیبانی می کند.
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 گیگاهرتز تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
درایو نوری
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی 2 سلولی 30 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر

لپ تاپ استوک لنوو 330-15IKB 81DE

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم