لپ تاپ استوک اچ پی 745g2

  • لپ تاپ استوک اچ پی 745g2
  • پردازنده گرافیکی AMD Radeon R6
  • مجهز به صفحه نمایش 14 اینچ
  • دارای حافظه رم 8 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 500 گیگابایتی
  • کیفیت تصویر full hd
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی 745G2

معرفی لپ تاپ اچ پی 745g2

لپ تاپ استوک hp 745g2 یکی دیگر از محصولا محصولات محبوب کمپانی HP می باشد که در سال 2014 با قیمت مناسبی وارد بازار شد. لپ تاپی زیبا، سبک، سریع و بسیار قدرتمند می باشد. این لپ تاپ جزء لپ تاپ های صنعتی اروپایی A می باشد. مشخصات فنی و جنس بدنه و طراحی ساخت زیبا این محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز می دارد. لپ تاپ اچ پی با توجه به سخت افزار قدرتمند خود مناسب برای برنامه های کاربردی و حرفه ای از قبیل corel, photoshap, 3D Max و حتی برخی از بازی های گرافیکی می باشد.





صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ اچ پی 745g2

کیبورد لپ تاپ اچ پی745g2

صفحه کلید لپ تاپ 745g2 دارای نور پس زمینه می باشد، همین امر قابلیت کار در شب یا در محیط هایی که نور کم است مخصوصا تایپ کردن را برای کاربران خود راحت تر کرده است. صفحه کلید 745g2 کاملا مشابه به 840p می باشد و طراحی آن ها یکی می باشد. کیبورد لپ تاپ اچ پی کاملا زیبا و دکمه های نرم و مقاومی در برابر ناپایداری ها دارد. از دیگر قابلیت های لپ تاپ های ساخت این کمپانی وجود شیار ها و لایه نازک زیر صفحه کیبورد می باشد که مانع از نفوذ آشغال به برد می شود. در هنگامی که کاربر ندونسته برروی کیبورد مایعات ریخت، مایعات از شیار های کنار دکمه ها به خارج هدایت می شوند و مانع از آسیب رساندن به صفحه کلید می شود. وجود تاچ پد روان و حساس که د ارای دکمه های کلیک راست و کلیک چپ ماوس می باشد کاربر را از خرید و استفاده از ماوس مجزا بی نیاز کرده است.

 

سیستم صوتی و تصویری لپ تاپ اچ پی 745g2

کیفیت تصویر لپ تاپ اچ پی745g2

صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی 745g2 مات و ضد انعکاس نور و اشعه های زائد است. لپ تاپ اچ پی از صفحه نمایش 14 اینچ از نوع ال ای دی که همان نوع پیشرفته ال سی دی می باشد. تصاویر پخش شده از این نمایشگر دارای کیفیت بالا با رزولوشن 768×1366 پیکسل است. این مدل با دو نوع رزولوشن HD+ و FULL HD نیز وجود دارد ولی از لحاظ مقرون به صرفه تر بودن مدل HD آن از رواج بیشتری برخوردار است.

اسپیکر های داخلی لپ تاپ از نوع استریو می باشد که می نواند صدایی با کیفغیت عالی و رسا پخش کند. صدا و تصویر در لپ تاپ hp 745g2 چنان با هم همخوانی و هماهنگ و با کیفیت هستند که اوقات فراموش نشدنی و مفرحی برای مخاطبان خود خلق کرده است.




مشخصات فنی و سخت افزار لپ تاپ اچ پی 745g2

بدنه لپ تاپ اچ پی بسیار مقاوم بوده و در برابر هر گونه ضرب و آسیبی مقاوم می باشد. بدنه لپ تاپ دست دوم اچ پی مدل Elitebook 745g2 از آلومینیوم بوده و با وزن 1.5 کیلو گرم از با کیفیت ترین و سبک ترین لپ تاپ های الیت بوک است. اطلاعات در این لپ تاپ به لطف پردازنده 4 هسته ایی با فرمانس 1.6 گیگاهرتز با سرعت بالایی پردازش می شوند. پردازنده 4 هسته ایی این لپ تاپ از نوع AMD A8 PRO-7150B می باشد. حافظه زیاد لپ تاپ ها یکی از امتیازات خوب آنها محسوب می شود. کاربران حرف ای و مهندسین برای کارهای طراحی و محاسباتی سنگین خود به لپ تاپ با حافظه بالا نیاز دارند، چون علاوه بر اینکه لپ تاپ می تواند اطلاعات زیادی را در خود ذخیره کند سبب می شود تا سیستم سرعت بالایی برای انجام کارها و خروجی گرفتن داشته باشد. کمپانی HP با توجه به این نیاز کاربران خود لپ تاپ hp 745g2 خود را بار رم 8 گیگابایتی از نوع ddrl3 به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD طراحی و تولید کرده است. بهره گیری از حافظه SSD یکی دیگر از امکانات ویژه می باشد. لپ تاپ اچ پی 745G2 قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل 64 بیت و ویندوز 7 و 8.1 و 10 پرو را دارد که توانایی نصب و اجرای هر نوع برنامه سنگینی را دارد.

مشخصات فنی لپ تاپ اچ پی 745g2

 

امکانات و پورت های لپ تاپ اچ پی 745G2

پورت های متنوعی در بدنه این لپ تاپ تعبیه شده است که این پورت ها شامل LAN, Display Port, HDMI, VGA, 4x USB3.0 می باشد. درگاه ها و کانکتورهای موجود در دو طرف لپ تاپ امکان اتصال ماوس، کیبورد، هارد، فلش مموری و دیگر ابزارها را برای کاربران خود فراهم آورده است. کاربران می توانند از طریق این پورت ها اطلاعات خود را بین فلش مموری و هارد لپ تاپ با سرعن بالا جابه جا کنند و از سرعت انتقال اطلاعات خود شگفته زده شوند که به دلیل وجود پورت USB3 است. از دیگر پورت های لپ تاپ hp 745g2 کاکنکتور VGA می باشد که امکان اتصال به ویدیو پروژکتور و یا مانیتور دیگری را برای کاربران فراهم آورده است. کانکتور پاور و کارت خوان و پورت های هدفون و میکروفون در اطراف دستگاه به شکلی بسیار کاربردی  قرار گرفته اند.

لپ تاپ اچ پی 745G2 دارای یک کارت گرافیکی آنبرد از نوع AMD Radeon R5 می باشد. این سیستم از یک باتری 3 سلولی لیتیوم پلیمر با ظرفیت 50 وات بر ساعت بهره مند است. قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث نسخه 4 امکان اتصال لپ تاپ  745g2 به دستگاه های جانبی دیگر فراهم کرده است. از دیگرامکانات این لپ تاپ اچ پی می توان به شیار کارت حافظه و وبکم و... اشاره کرد.

  لپ تاپ hp 745g2 از لحاظ امنیت بسیار موفق بوده. پسورد بایوس، رمز نگار ویندوز، اثر انگشت، کارت خوان مخصوص امنیتی و همچنین قابلیت تشخیص چهره در این لپ تاپ وجود دارد که دسترسی به آن ها برای کاربران راحت بوده. شما با استفاده از این موارد می توانید به آسانی از اطلاعات خود محافظت کنید و کسی جز شما به لپ تاپ تان دسترسی نداشته باشد.

 

پورت های لپ تاپ اچ پی 745g2


جمع بندی

بارزترین مشخصه ی لپ تاپ های بیزنیسی شرکت HP وزن پایین، بدنه فلزی و مستحکم، همراه با زیبایی و ظرافت در طراحی است که تماما در این لپ تاپ رعایت شده است. از دیگر خصوصیات لپ تاپ HP کامل بودن پورت ها و دوام باتری آن می باشد. سخت افزاری که در این لپ تاپ استفاده شده است یک APU از شرکت  AMD است و از معماری  Kaveri در آن استفاده شده است.

لولا های دو طرفیت صفحه نمایش نرم و در عین حال محکم است که صفحه نمایش را سر جای خود محکم نگه داشته است.

با توجه به پردازنده و گرافیک عالی این لپ تاپ کاربران می توانند هر گونه برنامه ایی  را بر روی آن نصب کنند و بدون کندی و هنگ کردن سیستم از آن  لذت ببرند.

شارژر لپ تاپ 745g2 65 وات می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 7
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.5 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon R6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
HD Audio, High Definition Audio, microphone, Stereo speakers
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
4 عدد
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

geraphic

سلام گرافیکش واقعی ؟<br />

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

کاربری

سلام من رشتم گرافیکه به نظرتونه این مدل می تونه برای انجام کارام و نصب برنامه ها مناسب باشه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 7
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon R6
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.5 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
HD Audio, High Definition Audio, microphone, Stereo speakers
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0
4 عدد
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی 745g2

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم