لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 850G1

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP Folio 850g1 سری EliteBook
  • حافظه داخلی  500  گیگابایتی HDD و 256 گیگابایتی SSD
  • مجهز به کارت گرافیکی INTEL HD GRAPHICS 4400
  • دارای نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت تصویر HD
  • دارای پردزانده مرکزی Core i5 و Core i7
  • بهره گیری از حافظه رم 4 و 8 گیگابایتی
مرجع:
نمایش فیلم
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات لپ تاپ دست دوم HP EliteBook 850G1

از زمان ساخت لپ تاپ های سری الایت بوک کمپانی HP توانسته لپ تاپ هایی متناسب با نیاز کاربران تولید کند و رضایت کاربران را بدست بیاورد. یکی از سیستم های خوش ساخت و با کیفیت این سری لپ تاپ 850G1 می باشد که جزو محبوب ترین لپ تاپ های 15.6 اینچی تولید شده توسط شرکت کمپانی اچ پی است.



لپ تاپ اچ پی الیت بوک 850g1 لپ تاپی تجاری بوده که دارای پردازنده قدرتمند نسل چهار است. لپ تاپ اچ پی با طریحی بسیار زیبا و بدنه مستحکمی که دارد در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده. این سیستم دارای مانیتور 15.6 اینچی، کیبورد استاندارد با قابلیت تایپ سریع و نور پس زمینه، تاچ پد روان و دارای اندازه بزرگ و فضای کافی برای حرکت چند لمسی حداکثر سه انگشت و انتصالات و پورت های متعددی است.

معرفی لپ تاپ اچ پی elitebook850g1

 

نمایشگر و سیستم صوتی لپ تاپ HP EliteBook 850G1

نمایشگر لپ تاپ اچ پی elitebook850g1

صفحه نمایشگر، از مهم ترین اجزا و ویژگی های هر لپ تاپی به شمار می آید. لپ تاپ EliteBook 850g1 از صفحه نمایشی به اندازه 15.6 اینچی بهره می برد که تصاویری با کیفیت HD و رزولوشن 768×1366 پیکسل تولید و در معرض دید کاربران خود قرار می دهد ، که همین امر موجب شده تا کیفیت تصاویر تولید شده توسط نمایشگر 850g1، علاوه بر داشتن کیفیت بالا از رنگ های بسیار طبیعی تشکیل گردد.  در ساخت نمایشگر 850g1 از پنل LED-backlit استفاده شده است.  پنل مورد استفاده در طراحی و ساخت لپ تاپ الایت بوک اچ پی دارای روکشی مات و ضد تارتاب است و به کاربران کمک می کند تا بتوانند در فضاهای پر نور و یا زیر نور مستقیم خورشید بدون آنکه چشمشان اذیت شود و بدون کوچکترین تابش اشعه ایی به کار با لپ تاپ خود بپردازند. لپ تاپ اچ پی 850g1 توانایی کار در هر نوع محیطی را دارد. لپ تاپ اچ پی پروبوک 14 اینچ دارای بلندگوهای داخلی می باشد که از کیفیت صدای بالایی برخوردار می باشد. در هنگام تماشای فیلم توسط لپ تاپ شما می توانید صدایی شفاف و واضح را بشنوید.

 

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ HP EliteBook 850G1

کیبورد طراحی شده برای  لپ تاپ الیت بوک اچ پی از نوع جزیره ای می باشد که بسیار روان است. صفحه کلید لپ تاپ اچ پی از استحکام و زیبایی بالایی برخوردار می باشد و کلید های آن دارای یک نقطه فشار قوی هستند.  کیبورد لپ تاپ اچ پی 850g1 به دلیل نمایشگر 15.6 اینچی و عدم وجود بخش عددی مجزا دارای کلید های بزرگ با فاصله بسیار مناسبی می باشد که حس خوبی در زمان تایپ را برای کاربران ایجاد می کند و درصد خطا توسط این لپ تاپ اصلا وجود ندارد. کاربران این لپ تاپ استوک می توانند ساعت ها بدون احساس خستگی و گرفتگی عضلات به تایپ کردن مشغول باشند. منحنی بودن سطح کلیدهای کیبورد از دیگر ویژگی های فوق العاده این صفحه کلید به حساب می آید که موجب می شود تا تایپ دقیق تری داشته باشید و امکان اشتباه تایپ کردن را به حداقل رسانده است زیرا انگشتانتان را به راحتی می توانید  روی آنها به حرکت درآورید. استراحت گاه مچ دست همانند درب لپ تاپ از جنس آلومینیوم برس  خورده می باشد. در قسمت بالایی سمت چپ کیبورد کلید Power قرار دارد و در سمت راست نیز کلید قطع و وصل کردن صدا و وای فای وجود دارد. در صفحه کلید این لپ تاپ hp850g1  بین حروف G,H,B دایره ی کوچکی به چشم می خورد که به آن جوی استیک میگن و در واقع کارایی ماوس را دارد. این Trackpoint   را می توان مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید در نظر گرفت. این ماوسک تنها قابلیت حرکت نشانگر ماوس را دارد و توانایی کلیک کردن و انتخاب را ندارد اما  وجود دو کلید از جنس پلاستیک در زیر کیبورد و دقیقا زیر دکمه space مشکل انتخاب کردن توسط ماوسک را برطرف کرده. اندازه تاچ پد تقریبا متوسط بوده و دارای دکمه های ماوسی می باشد. سطح تاچ پد صیقلی و کاملا روان و حساس می باشد. تاچ پد و جوی استیک کاربران را از خرید و استفاده از ماوس جداگانه بی نیاز کرده است.

 کیبورد لپ تاپ اچ پی elitebook850g1

اتصالات و سخت افزار لپ تاپ HP EliteBook 850G1

پورت های 850g1 خواسته و نیاز های کاربران خود را برای اتصال ابزار ها و لوازم دیگر به لپ تاپ خود را فراهم آورده است و به لطف این اتصالات کاملا در حد و حدود یک ایستگاه کاری می باشد. روی لبه های سمت راست لپ تاپ جک مشترک ورودی میکروفن و هندزفری و DisplayPort ، پورت شبکه و همچنین دو پورت USB 3.0 و  Ethernet و سوکت شارژر را مشاهده می کنیم.  در سمت چپ: سوکت قفل امنیتی، خروجی هوای فن، پورت VGA، پورت Esata، یک عدد پورت USB 3.0 و در آخر Smart Card Reader تعبیه شده اند. این سیستم نیز همانند سایر لپ تاپ های این کمپانی مجهز به Blutooth 4.0 می باشد. از دیگر ارتباطات این لپ تاپ 850g1 می توان یک پورت LAN برای اتصال و دسترسی به اینترنت و یک وبکم یک مگاپیکسل اشاره کرد که کیفیت تصویر آن برای ایجاد ارتباطات ویدئویی کافی می باشد. با استفاده از وبکم تعبیه شده در بالای نمایشگر لپ تاپ می توانید با دوستان خود تماس تصویری برقراری کنید.  درایو نوری، USB 2.0 و HDMI در این سیستم موجود نیست. کمپانی اچ پی در طراحی این لپ تاپ به جای پروت HDMI پورت Display و به جای USB 2.0 پورت USB 3.0 را قرار داده است. عدم وجود درایو نوری به دلیل ضخامت کم بدنه لپ تاپ است. برای حفاظت از اطلاعات شخصی در لپ  تاپ کمپانی اچ پی سنسور اثر انگشت را در طراحی لپ تاپ خود به کار برده است. به کمک این سنسور کاربران می توانند روی برنامه ها و فایل های شخصی خود قفل بذارند یا اینکه لپ تاپ را طوری تنظیم کنند تا تنها با اثر انگشت خودشان به صورت کامل روشن یا خاموش شود. جدا از سنسور اثر انگشت در بعضی از مدل ها نیز می توان با استفاده از پین کد یا کارت الکترونیکی لپ تاپ را قفل کنید و به این صورت از اطلاعات خود به خوبی حفاظات کنید. شرکت اچ پی برای لپ تاپ الایت بوک خود از پردازنده ی اینتل core i7 و core i5 بهره گرفته است. پردازنده اینتل موجود در این لپ تاپ 4300U می باشد که از سری پردازنده های عالی نسل 4 و بسیار قوی می باشد که جزء پردازنده های قوی بوده که در لپ تاپ های Workstation مورد استفاده قرار می گیرد. 850g1 از حافظه کش 3 مگابایتی و همچنین فرکانس پردازش 2.1 گیگاهرتزی بهره می گیرد. کارت گرافیک در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک اچ پی، HD Graphics 4400 با ظرفیت 1 گیگابایت است که در نوع خود بی نظیر است و به همراه پردازنده قوی ایی که دارد می تواند هر گونه پردازشی را انجام دهد. با توجه به کارت گرافیک و پردازنده قوی، از این لپ تاپ می توان برای کارهای سنگین اعم از تدوین، طراحی سه بعدی، بازی های سنگین و پر حجم و ... استفاده کرد. رم مورد استفاده در طراحی لپ تاپ اچ پی 850g1 به صورت معمول 8 گیگابایت از نوع DDR3 می باشد. این لپ تاپ با هارد 256 گیگابایت از نوع SSD عرضه شده است که آن هم قابلیت ارتقاء تا 1 ترابایت را دارا می باشد. باتری 3 سلولی این لپ تاپ هم با ظرفیت 46 وات ساعت می باشد.

 

سخن آخر

لپ تاپ استوک hp elitebook 850g1 از سری لپ تاپ های تجاری کمپانی اچ پی با مانیتور آنتی رفلکس و مات است. اچ پی 850g1 با قدرت پردازش مناسب خود برای مصارف گرافیکی و خانگی کارآمد بوده و وزن پایینش، آن را برای حمل مناسب می سازد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
1.97 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
INTEL HD GRAPHICS 4400
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
استریو
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_دفترچه راهنما
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

لپ تاپی زیبا و قدرتمندیه. کلا لپ تاپ های اچ پی از لحاظ مقاومت عالین

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
بله همینطوره لپ تاپ های اچ پی بسیار مقاومن
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
1.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
INTEL HD GRAPHICS 4400
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
1.97 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
استریو
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 850G1

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم