اتو بخار ناسا الکتریک NS-53

  • اتو بخار ناسا 2200 وات مدل NS-52
  • قابلیت خاموش شدن خودکار
  • مجهز به سیستم ضد رسوب
  • دارای مخزن 300 میلی لیتر
  • قابلیت سیستم ضد چکه
  • طول کابل 1.8 متر
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی و قیمت اتو بخار دستی ناسا NS-53

اتو بخار ناسا الکتریک NS-53 اتو کردن و صاف کردن لباس ها را به کار مفرح تبدیل نموده است، اتو بخار دستی ناسا با توان مصرفی 2200 وات و ولتاژ 220 ولت از اتو بخارهایی با کیفیت و قدرتمندی است که توسط برند جهانی و شناخته شده ی nasa electric تولید و روانه ی بازار شده است. تنوع در رنگ بدنه باعث شده تا کاربران و خریداران با دو انتخاب مواجه شوند، بدن ی مشکی و قرمز و یا بدنه ی مشکی و سبز که هر دو دارای جذابیت ظاهری ویژه ای می باشند. این اتو بخار مخزنی به ظرفیت 300 میلی لیتر دارد و از این رو لازم نیست برای پر کردن مخزن دست از کارتان بردارید و وقت خود را صرف پر کردن مخزن کنید و بالعکس در کار اتو کردن سرعت بسیار بالاتری پیدا خواهید کرد. اتو بخار ناسا ns-53 دارای کف سرامیکی با پوششی از جنس  ترومالین می باشد، که خاصیت ضد خش دارد و همچنین به راحتی بر روی لباس ها حرکت کرده و به سرعت لباس های چروکیده ی شما را صاف و تا شده می کند. خاصیتت ضد خش این پوشش سرامیکی باعث شده تا لباس های اتو شده هرگز برق نیندازند و بافت انها دچار نخ کشد شدن نشود. میزان فشار بخار در اتو بخار ناسا قابل کنترل است و با دکمه های تعبیه شده بر روی دسته ی آن می توان میزان فشار بخار را بر حسب جنس و الیاف پارچه تنظیم نمود.

از قابلیت ها و امکاناتی که توسط این اتو بخار دستی پشتیبانی می شود، می توان به سیستم ضد چکه و سیستم ضد رسوب و سیستم ایمنی خاموش شدن خودکار و قابلیت تمیز کنندگی خودکار اشاره نمود. که هر کدام به نوبت خود کارآیی و کارکرد اتو بخار را افزایش خواهند داد. سیستم ضد چکه از ریزش و چکه کردن قطره های ریز آب از منافذ اتو جلوگیری می کند و مانع از ایجاد لکه بر روی لباس های می گردد. همچنین سیستم ضد رسوب نیز از تشکیل و تجمع املاح و باقی مانده ی رسوبات آب در داخل مخزن جلوگیری می کند و از گرفتگی منافذ و سوارخ های کف اتو جلوگیری کرده و اجازه ی خروج رسوب و برجای ماندن رسوب بر روی لباس ها را نمی دهد. قابلیت تمیز کنندگی خودکار در اتو بخار ناسا ان اس 53 بصورت اتوماتیک و تنها با فشار دادن یک دکمه اتو را تمیز می کند.

اتو بخار ناسا ns-53

امکانات اتو بخار 2200 ناسا NS-53

اتو بخار ناسا 2200 وات مدل NS-52 از امکانات و قابلیت های ویژه ای پشتیبانی می کند که با بهره گیری از این قابلیت ها به یک اتو بخار حرفه ای و قدرتمند تبدیل شده است. از ویژگی های برجسته ی این اتو بخار سیستم ضد چکه می باشد. سیستم ضد چکه Anti-Drip از چکه کردن آب آب جلوگیری می کند، اتو هایی که از این قابلیت بی بهره اند، قطرات ریز آب از منافذ و سوراخ های اتو به بیرون می ریزند و باعث ایجاد لکه بر روی سطح لباس می شوند. سیستم ضد رسوب Anti-Scale از تجمع رسوب در داخل مخزن آب و در منافذ و سوراخ های کفی اتو جلوگیری می کند. در نتیجه در هنگام اتو کردن لباس هرگز شاهد به جا ماندن رسوب و لکه ها نخواهید بود. تجمع رسوب در منافذ و سوراخ های اتو قدرت بخاردهی را کاهش می دهد و کارآیی اتو را به شدت کاهش خواهد داد. سیستم ضد رسوب در اتو بخار ناسا NS-52 مانع از ین کار می شود. قابلیت تمیز کنندگی خودکار نیز تنها با فشار دادن دکمه ی مربوطه فعال می شود.

سیستم محافظت در برابر نوسانات برق به هنگام قطع شدن برق و وصل شدن مجدد از اتو در برابر نوسانات برق محافظت می کند. همچنین قابلیت خاموش شدن خودکار اتو از دیگر امکانات ویژه ای است که به منظور افزایش ایمنی دستگاه به آن افزوده شده است. زمانی که اتو چه در حالت خوابیده و چه در حالت ایستاده روشن باشد و بدون حرکت بماند، اتو بصورت اتوماتیک در حالت خوابیده پس از 30 ثانیه و در حالت ایستاده بعد از 8 دقیقه خاموش می شود و از سوختن و خراب شدن لباس شما جلوگیری می کند. همچنین علاوه بر محافظت از لباس، باعث صرفه جویی و کاهش مصرف برق نیز خواهد شد. طول کابل برق و میزان حرکت و جابجایی اتو در حین کار بسیار مهم می باشد، طول سیم اتو بخار ناسا ns-53 دارای اندازه ی 1.8 متر می باشد و قابلیت چرخش 360 درجه در محل اتصال به اتو را دارد و می توان آن را به هر چهار جهت اطراف خود چرخاند و به راحتی و سادگی لبا سهای بلند و ضخیم را نیز اتو کنید. قابلیت بخاردهی عمودی امکان اتو کردن لباس و پرده را در حالت عمودی فراهم آورده است، شما می توانید لباس های آویزان و انواع پرده و ... را که نیاز مند اتوکشی در حالت عمئدی هستند را با این قابلیت اتو کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نوع اتو
اتو بخار
شماره مدل
NS-53
توان مصرفی
2200 وات
ولتاژ
220 ولت
پایه ضد لغزش
1
1
بخاردهی عمومی
1
بخاردهی لحظه ای
1
بخاردهی در نوک اتو
1
قابلیت تنظیم میزان بخار
1
تنظیم خودکار دما
1
توزیع یکنواخت دما
1
مخزن آب
1
ظرفیت مخزن آب
300 میلی لیتر
جنس مخزن
پلاستیک شفاف
تمیز کننده خودکار
1
قفل ایمنی
1
جنس کفی
سرامیکی
چراغ نشانگر
1
نوع عملکرد
چرخشی
اسپری آب
1
قابلیت چرخش سیم
1
سیستم ضد رسوب
1
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

اتو بخار ناسا

سلام، تفاوت این اتو بخارهای ناسا تو چیه؟ قیمتشون که فرق زیادی با هم ندران.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

نوع اتو
اتو بخار
شماره مدل
NS-53
توان مصرفی
2200 وات
ولتاژ
220 ولت
پایه ضد لغزش
بخاردهی عمومی
بخاردهی لحظه ای
بخاردهی در نوک اتو
قابلیت تنظیم میزان بخار
تنظیم خودکار دما
توزیع یکنواخت دما
مخزن آب
ظرفیت مخزن آب
300 میلی لیتر
جنس مخزن
پلاستیک شفاف
تمیز کننده خودکار
قفل ایمنی
جنس کفی
سرامیکی
چراغ نشانگر
نوع عملکرد
چرخشی
اسپری آب
پایه ضد لغزش
قابلیت چرخش سیم
سیستم ضد رسوب

اتو بخار ناسا الکتریک NS-53

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم