اتو بخار ناسا الکتریک NS-52

  • اتو بخار ناسا 2200 وات مدل NS-52
  • قابلیت خاموش شدن خودکار
  • مجهز به سیستم ضد رسوب
  • دارای مخزن 300 میلی لیتر
  • قابلیت سیستم ضد چکه
  • طول کابل 1.5 متر

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی و قیمت اتو بخار ناسا الکتریک NS-52

اتو بخار ناسا NS-52 از محصولات شرکت ایرانی و تحت لیسانس آلمان است. برند ناسا الکتریک Nasa electric از برندهای معتبر و با کیفیت در سطح کشور است و با تولید انواع محصولات آشپزخانه با کیفیت توانسته در دل خانه ی هر ایرانی جا باز کند. این اتو بخار دستی دارای توان مصرفی 2200 وات است و مخزن آبی به حجم 300 میلی لیتر دارد و دیگر نیازی نیست هر چند دقیقه یک بار مخزن را از آب پر کنید و بدون هدر دادن وقت به کارتان ادامه دهید. این مخزن از جنس پلاستیک شفاف بوده و شما را از میزان حجم آب داخل مخزن باخبر می سازد. بر روی بدنه ی پلاستیکی اتو بخار ناسا ns-52 دکمه ی تمیز کننده خودکار به همراه پیچ ولومی چرخان و دریچهی اسپری آب و دریچه ی مخزن آب قرار گرفته اند. دریچه ی اسپری آب که بر بالای اتو در نزدیکی دسته می باشد قابلیت آبپاشی بر روی لباس ها را دارد و می تواند لباس هایی تمیز و اتو کشیده را به شما تحویل دهد. همچنین پیچ ولومی چرخان نیز که قادر به تنظیم دمای اتو است، با تنظیم درجه حرارت اتو آن را برای اتو کردن انواع لباس مختلف آماده می کند. از لباس های نازک گرفته تا لباس هایی ضخیم.دریچه ی ریختن آب نیز دارای سرپوشی پلاستیکی شفاف می باشد و شما با بالا بردن درپوش می توانید آب را به داخل مخزن بریزید. دکمه ی آبپاشی و دکمه ی بخاردهی نیز بر روی دسته ی اتو بخار تعبیه شده اند، تا ضمن دسترسی و کارآیی راحت، لباس هایی صاف و اتو کشیده را به شما تحویل دهد.

اتو بخار ناسا NS-52

از امکانات ویژه ای که اتو بخار دستی ناسا ان اس 52 از آن پشتیبانی می کند، سیستم ضد چکه و سیستم ضد رسوب را می توان نام برد. سیستم ضد چکه در واقع مانع از چکه کردن آب بر روی لباس ها می شود و اثری از لکه های آب را بر روی لباس باقی نمی گذارد. سیستم ضد رسوب نیز از تشکیل و تجمع رسوب در منافذ و مخزن اتو بخار جلوگیری می کند و در نتیجه به هنگام اتوکشی از  به جا ماندن رسوب بر روی لباس جلوگیری می کند. قابلیت خاموش شدن خودکار از ویژگی های ضروری در هر اتویی می باشد. این قابلیت زمانی که شما به مدت چند ثانیه اتو را بی حرکت و به حال خود رها می کنید، فعال می شود. در این حالت اتو بصورت خودکار خاموش می شود و از سوختن لباس ها جلوگیری می نماید. کف اتو بخار ناسا ns-52 از جنس سرامیک می باشد، این کف سرامیکی حرکت اتو بر روی لباس ها را اسان تر می کند و عملیات اتو کشی را راحت تر و سریع تر می نماید.

امکانات خاص اتو بخار ناسا NS-52

اتو بخار ناسا 2200 وات مدل NS-52 از امکانات و قابلیت های ویژه ای پشتیبانی می کند که با بهره گیری از این قابلیت ها به یک اتو بخار حرفه ای و قدرتمند تبدیل شده است. از ویژگی های برجسته ی این اتو بخار سیستم ضد چکه می باشد. سیستم ضد چکه Anti-Drip از چکه کردن آب آب جلوگیری می کند، اتو هایی که از این قابلیت بی بهره اند، قطرات ریز آب از منافذ و سوراخ های اتو به بیرون می ریزند و باعث ایجاد لکه بر روی سطح لباس می شوند. سیستم ضد رسوب Anti-Scale از تجمع رسوب در داخل مخزن آب و در منافذ و سوراخ های کفی اتو جلوگیری می کند. در نتیجه در هنگام اتو کردن لباس هرگز شاهد به جا ماندن رسوب و لکه ها نخواهید بود. تجمع رسوب در منافذ و سوراخ های اتو قدرت بخاردهی را کاهش می دهد و کارآیی اتو را به شدت کاهش خواهد داد. سیستم ضد رسوب در اتو بخار ناسا NS-52 مانع از ین کار می شود. قابلیت تمیز کنندگی خودکار نیز تنها با فشار دادن دکمه ی مربوطه فعال می شود.
اتو بخار ناسا NS-52
سیستم ایمنی خاموش شدن خودکار Auto shut-off عملکردی راحت و ایمن را برای شما به ازمغان آورده است. سیستم خاموش شدن خودکار بصورت اتوماتیک پس از 30 ثانیه ساکن بودن اتو، اتو بخار ناسا را خاموش می کند. زمانی که به هر دلیلی دست از کار کردن با اتو بر داشته باشید و اتو همانطور روی لباس باشد،بصورت اتوماتیک اتو خاموش می شود و از سوختن لباس جلوگیری می کند. جالب است بدانید که قابلیت خاموش شدن خودکار در زمانی که اتو در حالت عمودی قرار گرفته باشد پس از 8 دقیقه فعال می شود و بعد از 8 دقیقه بی حرکت ماندن اتو را خاموش می کند. سیم برقی به طول 1.5 متر شعاع عملکرد اتو را افزایش خواهد داد و به علاوه قابلیت چرخش 360 درجه ی سیم کابل در محل اتصال به اتو، کارکردی راحت و آسان را برایتان به ارمغان آورده است. اتو بخار دستی ناسا الکتریک 2200 وات NS-52 از انواع بخاردهی پیوسته و عموی و لحظه ای نیز پشتیبانی می کند. بخاردهی عمودی برای مواقعی کاربرد دارد که می خواهید پرده های آویزان و یا لباس های مخصوص را در حالت عمودی اتو بزنید. همچنین بخاردهی پیوسته نیز قدرت فوق العاده ای در صاف نمودن و اتو کردن را فراهم می آورد. دکمه ی چرخانی که قابلیت تنظیم دما را بر عهده دارد، اتو را برای اتو کشیدن لباس های سفت و سخت و لباس های نازک آماده و تنظیم می نماید.
ابعادی که برای اتو بخار ناسا 2200 وات ان اس 52 در نظر گرفته شده، برابر 140 × 120 × 290 میلی متر بوده و وزنی معادل 1 کیلوگرم را دارد، این وزن و ابعاد مناسب کارآیی و عملکرد اتو را ارتقا داده اند و به راحتی می توان اتو را با خود حمل و جابجا کرد و به هنگام اتو کردن نیز باعث خستگی شما نخواهد شد. چرا که اگر وزن اتو بسیار زاید باشد به سرعت باعث خستگی شما خواهد شد. شما با هزینه ای بسیار مناسب می توانید اتویی با کیفیت و خوش تراش و شکیل را از فروشگاه اینترنتی هنارک تهیه نمایید.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نوع اتو
اتو بخار
شماره مدل
NS-52
توان مصرفی
2200 وات
ولتاژ
220 ولت
بخاردهی عمومی
1
بخاردهی پیوسته
1
بخاردهی لحظه ای
1
بخاردهی در نوک اتو
1
قابلیت تنظیم میزان بخار
1
تنظیم خودکار دما
1
مخزن آب
1
ظرفیت مخزن آب
300 میلی لیتر
جنس مخزن
پلاستیک
تمیز کننده خودکار
1
قفل ایمنی
1
جنس کفی
سرامیک
چراغ نشانگر
1
نوع عملکرد
دکمه ی چرخشی
اسپری آب
1
پایه ضد لغزش
1
قابلیت چرخش سیم
1
سیستم ضد رسوب
1
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

اتو بخار ناسا

قیمت اتو بخار ناسا الکتریک تحویل مشهد چقدر کرایه میخوره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

نوع اتو
اتو بخار
شماره مدل
NS-52
توان مصرفی
2200 وات
ولتاژ
220 ولت
بخاردهی عمومی
بخاردهی پیوسته
بخاردهی لحظه ای
بخاردهی در نوک اتو
قابلیت تنظیم میزان بخار
تنظیم خودکار دما
مخزن آب
ظرفیت مخزن آب
300 میلی لیتر
جنس مخزن
پلاستیک
تمیز کننده خودکار
قفل ایمنی
جنس کفی
سرامیک
چراغ نشانگر
نوع عملکرد
دکمه ی چرخشی
اسپری آب
پایه ضد لغزش
قابلیت چرخش سیم
سیستم ضد رسوب

اتو بخار ناسا الکتریک NS-52

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم