شیک سونی X10

  • سیستم صوتی سونی Shake x10
  • پشتیبانی از قابلیت Karaoke
  • دارای توان صوتی 1200 وات
  • مجهز به یک عدد پورت usb
  • قابلیت ضبط بر روی usb
  • دارای 6 حالت افکت dj
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی و قیمت شیک سونی Shake Sony X10

شیک سونی X10 یکی دیگر از سیستم های صوتی مجزا و جداگانه ای است که به منظور اتصال به تلویزیون و دستگاه های پخش کننده و افزایش و بهبود کیفیت و قدرت صدا به کار می رود. SONY SHAKE X10D یکی از با کیفیت ترین و خوش ساخت ترین شیک هایی است که توسط برند سونی ساخته شده باشدو این مجموعه ی صوتی دارای توان 1200 وات است و به نظر می رسد بتواند نیاز اکثر کاربران را رفع کند و جشن و مهمانی را به خاطره ای به یادماندنی مبدیل سازد. البته حضور فناوری ها و قابلیت هایی نظیر سیستم پاکسازی صدا ClearAudio+ و فناوری شبیه سازی صدای مجازی S-Force front surround و فناوری Mega Bass و قابلیت MUSIC EQUALIZER  فناوری DSEE نیز در این کیفیت بی تاثیر نبوده اند و این فناوری ها به نوبت خود در ایجاد صدایی غنی و قدرتمند نقش دارند.  همانطور که می دانید شیک ها از دو اسپیکر و یک دستگاه مرکزی تشکیل شده اند. این شیک نیز دارای دو اسپیپکر و دستگاه مرکزی می باشد که در مجموع توانایی تولید صدایی به قدرت 1200 وات را دارند. 
سونی برای برقراری ارتباطی سیستم صوتی شیک سونی X10 از پورت ها و درگاه های ارتباطی متعددی پشتیبانی کرده است. 1 عدد پورت USB و ورودی صدای انالوگ و ورودی میکروفون از درگاه های ارتباطی این شیک سونی هستند که از این طریق می توان حافظه های جانبی نظیر فلش مموری و هارداکسترنال و ... را به این سیستم صوتی وصل نمود. با این حال می توان آهنگ ها و موسیقی مورد علاقه ی خود را نیز با کمک این پخش کننده با صدای با کیفیت و قدرتمند در محیط طنین انداز کرد. ناگفته نماند که شیک سونی ایکس 10 دی از افکت های متنوعت دی جی DJ نیز برخوردار است و از 6 افکت DJ یعنی FLANGER، ISOLATOR، PAN، WAH و SAMPLER پشتیبانی می کند که جلوه ای خاص به موسیقی می بخشند. قابلیت نورپردازی در این شیک توانسته بسیار فریبنده عمل کند و با روشن شدن این حالت فضای رمانیتک و شادی ایجاد می گردد. اسپیکرها و دستگاه مرکزی این مجموعه ی صوتی دارای نورهای رنگاورنگ و LED های کوچکی هستند و برای نوردهی و رفص نور بی نهایت توانمند عمل خواهند کرد. درایو نوری داخلی در شیک سونی X10 قابلیت پخش و خواندن سی دی CD را دارد، یعنی می توانید محتوای ذخیره شده بر روی دیسک های cd را نیز پخش کرده و محتوای MP3 را با شفافتی و وضوح بالا پخش می کند. به علاوه پشتیبانی از امواج رادیو FM نیز پخش کانال های این مسیر را با کیفیت بالا ممکن کرده است.

شیک شونی x10d

فناوری های صوتی در شیک سونی X10

سیستم صوتی یا شیک سونی X10D همانطور که می دایند از دو عدد اسپیکر و یک ساب ووفر تشکیل شده است. این سیستم صوتی دارا قدرت خروجی 1200 وات است و می تواند صدایی غنی و پروضوح را به گوش برساند. ساب ووفر و توییتر داخلی از فناوری های صوتی هستند که امکان تنظیم نمودن سطح زیر و بم صدا را به کاربر می دهد. واحد داخلی توییتر دارای اندازه ی 0.98 بوده از نوع horn type می باشد، ساب ووفر نیز با اندازه ی 7.87 و نوع paper تولید شده است. می دانید که توییتر برای تنظیم کردن سطح زیری صدا به کار می رود و ساب ووفر نیز برای تنظیم سطح بم صدا به کار می رود. بنابراین این دو واحد داخلی توانایی تنظیم سطح زیر و بم صدا را دارند. فرمتهای صوتی متنوعی که توسط این سیستم صوتی پشتیبانی می شوند باعث می شود تا بتوانید محتوای مختلف ذخیره شده را با هر فرمتی که باشد با کیفیت و شفافیت بالا پخش کنید. سیستم صوتی پاکسازی صدا ClearAudio+ در این شیک سونی امکان تفکیک و تشخیص صدای اصلی از صدای پس زمینه را فراهم کرده و توانایی ایجاد صدایی با کیفیت و قدرتمند را دارد. قابلیت دیگری که به منظور تقویت صدای بم به کار رفته است،قابلیت Mega Bass نام دارد. این قابلیت به همراه ساب ووفر داخلی این سیستم صوتی صدای بم را بصورت تقویت شده و هیجانی افزایش خواهد داد و حس غرق شدن در امواج صدا را به کاربر القا خواهد نمود.

درگاه های ارتباطی شیک سونی X10D

سونی سیستم صوتی X10 را با درگاه های ارتباطی متنوع و کاربردی زیادی تولید نموده است. می دانید که درگاه های ارتباطی تنها پل ارتباطی دستگاه های دیجیتالی با هم هستند. از این رو مهم است که دستگاهی که خریداری می کنید از چه نوع پورت هایی پشتیبانی می کند. شیک سونی نامبرده دارای 1 عدد پورت USB می باشد. این پورت امکان اتصال به حافظه های جانبی مانند فلش مموری و هارداکسترنال و ... را دارد. از این رو شما می توانید محتوای صوتی ذخیره شده بر روی حافظه های خارجی را از طریق این سیستم صوتی پخش کنید و از قدرت و کیفیت صدای پخش شده نهایت لذت را ببرید. 1 عدد ورودی صدای آنالوگ و ورودی میکروفون نیز از دیگر درگاه های این شیک سونی هستند. همچنین ورودی گیتار از دیگر درگاه های اتصالی شیک سونی هستند که به شما اجازه می دهد با وصل نمودن گیتار به شیک از صدای بلند و شفاف و واضح گیتار لذت ببرید. و با صدای بلند نوازندگی را بیاموزید.
شیک سونی X10D فناوری بلوتوث را نیز برای اتصال بی سیم به کار گرفته است. شما از طریق این فناوری می تواندی شیک سونی را به تمامی دستگاه های دیارای فناوری بلوتوث وصل کنید و آهنگ و موسیقی مورد علاقه ی خود را از طریق بلوتوث به اشتراک بگذارید. فناوری تک لمسی NFC نیز اتصال گوشی و این شیک را به سادگی فراهم کرده است. قابلیت جدید و جذابی که در شیک های سونی پشتیبانی می شود، قابلیت LDAC  نام دارد. این قابلیت دارای سرعت انتقال اطلاعات با سرعت حراکثری 9990 کیلوبیت بر ثانیه است، این فناوری بدون افت کیفیت و افت اطلاعات 3 برابر اطلاعات بیشتری را نسبت به بلوتوث انتقال می دهد. 

شیک سونی X10


ویژگی ها و امکانات خاص شیک سونی X10

شیک سونی X10 از تمام فناوری ها و قابلیت های مهیج و هیجان انگیز بهره گرفته است. از جمله ی فناوری های سرگرم کننده  در این سیستم صوتی قابلیت کارائوکه Karaoke می باشد. این قابلیت برای طرفداران موسیقی و خوانندگی به شدت هیجان انگیز است و می شود ساعتها با این قابلیت سرگرم بود و از گذراندن وقت در کنار دوستان و رفیقان لذت برد. یعنی قابلیت کارائوکه آهنگ مورد علاقه ی شما را پخش می کند و با فیلد صوتی حذف صدای خواننده، این امکا را برایتان فراهم می آورد تا به جای خواننده با موسیقی و آهنگ آوازخوانی کنید. برای دسترسی به این امکان کافی است شیک سونی را به تلویزیون وصل کنید و سپس از طریق ورودی میکروفون، میکروفون را به شیک وصل نمایید و اواز خواند را شروع کنید. به همین سادگی به ستاره ی شب مهمانی ها تبدیل خواهید شد؛ البته اگر صدای دلنشینی داشته باشید. شیک سونی x10 به یک درایو نوری مجهز است و به شما امکان بازخوانی و پخش انوع دیسک های cd با فرمت mp3 را می دهدو الته از فرمتهای متنوعی نظیر Xvid، MP3 و JPEG پشتیبانی می کند و می توان این فرمتها را نیز با این دستگاه پخش کرد. پشتیبانی از جلوه ها و افکت های dj امکان کنترل مهمانی و جشن ها را به شما می دهد. افکت Flanger و افکت Isolator، افکت PAN، افکت WAH و افکت SAMPLER در این شیک پشتیبانی می شوند که هر کدام به منظور جلوه ای خاص و افکتی خاص تعبیه شده اند. اپلیکیشن جالب دیگری که باید از آن نام برد، اپلیکیشن Fiestable می باشد. این برنامه امکان تنظیم مهمانی ها را به شما می دهد و حتی امکان تنظیم نورپردازی و به کار گیری رنگ های دلخواه و رقص نور مهیج در حیطه ی تنظیمات برنامه ی Fiestable می باشد.

شیک سونی X10

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

تحویل اصفهان

سلام این شیک ایکس 10 تحویل اصفهان دارید ؟ لطفا پاسخ بدید

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

شیک سونی X10

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم