شیک سونی X30D

  • سیستم صوتی سونی SHAKE X30D
  • قدرت خروجی صدا 1800 وات
  • پشتیبانی از فناوری کارائوکه
  • قابلیت ضبط بر روی USB
  • مجهز به فناوری NFC
  • ورودی میکروفون

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی و قیمت سیستم صوتی سونی X30D

سیستم صوتی یا شیک سونی X30D از سیستم های صوتی قدرتمند و حرفه ای است که برای هیجان بخشیدن به مهمانی های شما تولید شده است. که اتفاقا امکانات و ویژگی های فوق العاده ای نیز دارد. این سیستم صوتی شیک از دو ساب ووفر و یک دستگاه مرکزی تشکیل شده است، که در مجموع توان صوتی 1800 وات دارد و می تواند سالن و محیط شما را به هیجان بیاورد. از فناوری ها و قابلیت های خاصی که توسط شیک سونی پشتیبانی می شود ، فناوری Sound Pressure Horn را می توان نام برد. این فناوری مژده ی خلق صدایی با کیفیت و پرقدرت را به کاربرانش داده است. همچنین قابلیت جذاب دیگری به نام LDAC در بین مشخصات فنی شیک سونی X30 دیده می شود، این قابلیت مشابه فناوری بلوتوث عمل می کند، با این تفاوت که سرعت انتقال محتو در این فناوری 3 برابر فناوری بلوتوث می باشد. یعنی از این قابلیت برای انتقال محتوای چندرسانه ای از سایر دستگاه های دیجیتالی به شیک سونی استفاده می شود. 6 حالت مختلف DJ می تواند آهنگ هایی شاد و مهیج را با کیفیت بسیار بالا برایتان به ارمغان بیاورد و تجربه ی شنیداری متفاوتی برایتان در پی داشته باشد.

قابلیت نورپردزای با کمک لامپ های LED ، حس شادابی و نشاط را به وجود می آورد و محیطی سرشار از زندگی را برایتان تداعی خواهد کرد. این سیستم صوتی از DVD و CD نیز پشتیبانی می کند و با استفاده از سیستم اصلی دستگاه و کنترل پنل آن می توان به سادگی انواع تنظیمات را انجام داد. قابلیت Karaoke نیز برای آن سری از کاربران که توهم خوانندگی دارند و یا آنهایی که واقعا صدای خوبی دارند کار گذاشته شده است. شما می توانید ساعتها با این قابلیت سرگرم شوید و از صدای خود و دوستانتان لذت ببرید و یا شاید صدایشان تنها اساب تفریح و خنده ی جمعتان را فراهم کند. از طریق ورودی ها و خروجی های تعبیه شده بر روی این سیستم صوتی می توانید میکروفون و گیتار را به دستگاه وصل کنید. با وصل نمودن گیتار به شیک سونی X30D به راحتی می توانید نوازندگی انجام دهید و از موسیقی نواخته شده بصورت زنده نهایت لذت را ببرید.

شیک سونی X30D


امکانات و فناوری های صوتی شیک سونی X30

شما از یک سیستم صوتی مجزا نظیر شیک و یا ساندبار و سینما خانگی چه انتظاراتی دارید. آیا جز این نیست که می خواهید صدایی قدرتمند و با کیفیت داشته باشند. اگر چنین است پس حتما به مشخصات صوتی شیک X30 توجه فرمایید. سیستم صوتی سونی با دو اسپیکر بزرگی که داراد توان صوتی 1800 وات دارد و با این حجم از صدا می تواند رضایت کامل کاربرانش را جلب نماید.سونی برای اینکه کیفیت صدا بالاتر عرضه شود و همچنین رضایت همه ی کاربران جلب گردد، از فناوریهای متفاوت و متعددی در این زمینه استفاده کرده است. از جمله ی این فناوری ها می توان فناوری یا قابلیت Mega Bass مگاباس را مثال زد. این فناوری به تقویت باس صدای پخش شده کمک می کند و صدایی قوی و غنی را به گوش می رساند. فناوری LDAC نیز که یک قابلیت جدید از سونی است، امکان انتقال اطلاعات و محتوای صوتی را از طریق فناوری بلوتوث فراهم کرده البته با تفاوت 3 برابر محتوای انتقال داده شده. با فناوری LDAC به میزان 3 برابر بیشتر از حالت بلوتوث داده ها انتقال داده می شوند، البته با تضمین ثابت ماندن کیفیت محتوا.  موتور DSEE در ایجاد صدایی با کیفیت و قدرتمند نقش بسزایی دارد. این پردازشگر حرفه ای امکان تولید و پخش صدایی دیجیتالی و قوی را فراهم کرده است.

فناوری CLEARAUDIO+ به معنای پاکسازی صدا در این شیک وظیفه ی پاکسازی صدا از بافت و نویز اضافی را دارد و با این فناوری صدایی غنی و بدون نویز و شفاف را خواهیم داشت، که به راحتی می توان صدای اصلی را از سایر صداها تشخیص داد. فرمت صوتی پیشرفته دالبی دیجیتال DOLBY® DIGITAL نیز توسط شیک سونی X30D پشتیبانی می شود. این فرمت صوتی به منظور فشرده سازی صدا استفاده می شود و می تواند با فشرده سازی صدا، حجم وسیعی از صدا را در دیسک های DVD و بلوری جای دهد، بدون این فناوری اصلا امکان نداشت که این حجم از صدا در این حافظه ها جای گیرد. به علاوه فرمت صوتی دالبی دیجیتال مشخص می کند که کدام اسپیکرکد صدا را پخش کند. یعنی با کمک فناوری دالبی دیجیتال اسپیکرها تنها صدایی را دریافت می کنند که قرار است پخش کنند؛ بدون این قابلیت هر دو اسپیکر یک صدا را پخش خواهند کرد. اما با این فناوری مشخص است که کدام صدا توسط کدام اسپیکر پخش شود و اسپیکر نیز تنها صدایی را دریافت می کند که قرار است پخش نماید. با این تفاسیر صدای پخش شده با شیک سونی X30 صدایی فراگیر و همه جانبه دارد. قابلیت دیگری که در سیستم صوتی سونی X30D به چشم می خورد، قابلیت S-FORCE FRONT SURROUND می باشد. این فناوری می تواند صدایی مجازی را در محیط طنین انداز کند بدون اینکه تعداد بلندگوها را افزایش دهد.

X30D


درگاه های ارتباطی و سایر امکانات شیک سونی

یکی از ضروریات مهمانی ها و جشن ها وجود DJ می باشد. شیک شونی X30D این مشکل را حل کرده است و با پشتیبانی از 6 حالت DJ مهمانی های شما را با شکوه تر و نورانی تر خواهد کرد. قابلیت های DJ می توانند به موزیک و آهنگ پخش شده جلوه و حالت خاصی ببخشند. سیستم صوتی سونی X30 از 6 حالت دی جی پشتیبانی می کند که شامل حالت های Flanger و حالت WAH و حالت PAN و ... می شوند. برای کاربرانی که صدایی عمیق و قوی علاقه دارند و یا موسیقی که چننی حالتی را می طلبد، می تواند حالت DJ مربوطه یعنی حالت WAH را فعال نمایید. همچنین برای خلق صدایی فراگیر می توانید از حالت Flanger بهره ببرید. تمامی این تنظیمات به سادگی و از طریق کنترل پنل قابل دسترسی می باشند، کنترل پنلی که بر روی  دستگاه اصلی قرار گرفته است.

برای برقراری ارتباط میان دستگاه صوتی سونی X30D با سایر دستگاه های دیجیتالی دیگر فناوری ها و پروت هایی به کار رفته اند. از روش های بی سیم اتصال شیک سونی X30 به انواع گوشی های موبایل هوشمند و سایر دستگاه های دیگر فناوری بلوتوث و NFC را می توان پیشنهاد داد. قابلیت NFC نوعی فناوری اشتراک گذاری است که بصورت بی سیم انواع اطلاعات صوتی و تصویری را بین تلویزیون و سیستم صی و سایر دستگاه های دیجیتالی رد و بدل می کند. این فناور بصورت بی سیم عمل می کند و کافی است آن را با دستگاه نزدیک وصل کنید تا محتوای دلخواه به شیک سونی منتقل گردد. فناوری بلوتوث نیز درست به همین شیوه عمل می کند و می توان از طریق این فناوری نیز شیک سونی ر با گوشی های موبایل و اکثر لوازم دیجیتالی وصل نمود. درگاه های ارتباطی متنوعی در این شیک حضور دارند و باز هم شیوه ای دیگر از برقراری ارتباط را به ما یاد می دهند. از جمله پورت های لازم این شیک پورت HDMI و پورت uSB و ورودی میکروفون و ورودی صدا می باشد. این درگاه های ارتباطی توانایی این را دارند شیک سونی X30 را به انواع دستگاه های پخش کننده و حافظه های جانبی وصل کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

شیک سونی

سلام ببخشید این شیک قدرتش چقدره یه جا دیدم نوشته بودن 1200 وات و شما نوشیتید 1800 وات

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

شیک سونی X30D

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم