لپ تاپ لنوو ThinkPad T460

  • سایز صفحه نمایش لپ تاپ :  14 اینچ
  • دقت صفحه نمایش : FHD - 1920 * 1080 
  • مدل و نوع  پردازنده - CPU : نسل 6 - core i7 6600u 
  • مدل و نوع  پردازنده گرافیکی - GPU :  آنبرد - intel HD
  • ظرفیت حافظه RAM لپ تاپ : 4 گیگا بایت 
  • مقدار و نوع حافظه ذخیره سازی : 256SSD
  • طبقه‌بندی کاربری لپ تاپ : عمومی 
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad T460

آیا به دنبال یک لپ تاپ با عملکرد بالا هستید؟ آیا می خواهید لپ تاپ شما ظریف و منحصر به فرد باشد؟ لپ تاپ لنوو مدل T460 یکی از کاربردی ترین لپ تاپ های برند معروف لنوو است که ما امروز قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. این لپ تاپ تاکنون  توانسته نظر مثبت خریداران را به خود جلب کند.

بدنه لپ تاپ لنوو ThinkPad T460

این لپ تاپ دارای 21 میلیمتر ارتفاع بوده و 2 میلیمتر از لپ تاپ های هم ردیف خود بلندتر است. وزن دستگاه 1.85 کیلوگرم می باشد و در لیست لپ تاپ های سبک قرار دارد. ظاهر زیبا و رنگ مشکی دستگاه جزو خصوصیات بارز و مثبت آن به شمار می رود. لولاهای نقره ای رنگ دستگاه باعث شده صفحه نمایش و بدنه لپ تاپ به خوبی به یکدیگر وصل شوند. با توجه به این که این دستگاه بسیار مقاوم است باید برای باز کردن صفحه از هر دو دست استفاده کرد. لولاهای لپ تاپ لنوو t460 جنسی آلومینیومی دارد و در مقابل فرسودگی از مقاومت خوبی برخوردار است.

نمایشگر لپ تاپ لنوو ThinkPad T460

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو T460 دارای پنل IPF است که کیفیتی  full hd   را برای کاربر به نمایش خواهد گذاشت. این صفحه نمایش 14 اینچی دارای روزلوشن 1366*768 پیکسلی بوده که می تواند وضوح تصویر خوبی را به کاربر ارائه کند.

سطح روشنائی این نمایشگر 230 است که برای این مدل لپ تاپ قابل قبول است. به غیر از مبحث پایداری زاویه دید، پنل های IPS در مقایسه با پنل های TN توانائی تولید رنگ بسیار بهتری را دارند. خوشبختانه در این لپ تاپ از این پنل استفاده شده است.

IM

پردازنده  و کارت گرافیک لپ تاپ لنوو T460

در این مدل لپ تاپ، از پردازنده دو هسته ای استفاده شده که مناسب برای کارهای اداری است. پردازنده موجود در این لپ تاپ در فهرست جدیدترین های نسل SKylake قرار دارد. پردازنده ای که در این دستگاه تعبیه شده است به خوبی می تواند کارهای اداری را پشتیبانی کند. استفاده از این CPU  باعث شده مصرف انرژی به شکل چشم گیری کاهش یابد.

کارت گرافیک این محصول Intel HD 520  است که عملکردی معمولی دارد و از رم دو کاناله استفاده می کند. این نوع کارت گرافیک توانائی این را دارد که انتظار کاربر را در سطح معمولی پاسخ گو باشد.

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ لنوو T460

صفحه کلید لپ تاپ لنوو T460 از کلیدهای منحصر به فردی برخوردار است. لازم نیست برای استفاده از کلیدهای این لپ تاپ فشار زیادی را به آن ها وارد کنید، بلکه به آرامی می توان با آن ها کار کرد. حروف انگلیسی روی هر کدام از کلیدها به درشتی علامت گذاری شده و رنگ سفید آن با رنگ سیاه صفحه کلید تضاد زیبائی را به وجود آورده است.

کلیدهای این صفحه کلید در عمق مناسب قرار دارند و این امر موجب روان بودن کار با آن شده است. برای کلیک راست و چپ کاربر می تواند از دو دکمه ای که در قسمت بالای تراک پد طراحی شده استفاده نماید. اما می توان به طور کلی در ارتباط با تاچ پد این لپ تاپ این گونه گفت که دارای دقت و سرعت بسیار خوبی است و به راحتی می توان از مدل های حرکتی، کشیدن و رها کردن آن استفاده کرد.

فن لپ تاپ لنوو T460

از آن جایی که باید این لپ تاپ را در زمره لپ تاپ های اداری قرار داد پس باید انتظار یک اجرای بدون سر و صدا را هم از آن داشت. با در نظر داشتن TDP کم، این دستگاه به خنک کردن زیادی احتیاج ندارد. زمانی که فن فعال می شود و حجم کاری متوسطی را در حال اجرا است کاملا بدون سر و صدا کار می کند. 

دمای این لپ تاپ کم است و در هر قسمت هم دمای آن از 30 درجه گرم تر نخواهد شد. بخش زیرین دستگاه گرم ترین نقطه را به خود اختصاص داده و دارای دمای 44 درجه است. البته گاهی با توجه به فشار کاری که روی دستگاه قرار دارد ممکن است دمای آن تا 56 درجه سانتی گراد نیز برسد.

IM

بلندگوهای لپ تاپ لنووT460

کیفیت صدای لپ تاپ T460  متوسط است و می تواند رضایت کاربر را در زمینه پخش موسیقی و فیلم به دست آورد. حجم صدایی که این دستگاه تولید می کند برای فضای یک اتاق متوسط، رضایت بخش است.

عمر باتری لنوو T460

یکی از مواردی که برای کاربران لپ تاپ اهمیت فراوان دارد عمر باتری دستگاه مورد استفاده است. خوشبختانه کمپانی لنوو توانسته کیفیت و کارائی خوبی را در باتری های این مدل از لپ تاپ اعمال کند. در صورتی که دستگاه به وای وصل باشد و کاربر مشغول کار با آن شود باتری این محصول پاسخ گویی 5و نیم ساعته خواهد بود.

قیمت لپ تاپ لنوو T460

قیمت محصولات دیجیتال در بازار با توجه به نوسانات بازار ارز مقداری متغیر است و برای به دست آوردن قیمت لپ تاپ لنووT460 باید به سایت های معتبر مراجعه کرد. البته لازم به ذکر است که نباید گول قیمت های خیلی ارزان را خورد زیرا احتمال این که محصولی غیر اورجینال را به خریدار ارائه دهند بسیار زیاد است.

سخن پایانی

در این مقاله قصد داشتیم به لپ تاپی میان رده و اداری بپردازیم که در مدت کمی توانست بازار را به دست بگیرد و طرفداران زیادی را پیدا کند. لپ تاپ لنوو ThinkPad T460 یکی از لپ تاپ هایی است که با ضمانت اورجینال بودن در سایت هنارک به فروش می رسد. سایت معتبر هنارک با سابقه کار متمادی در این زمینه توانسته به واسطه نازل ترین قیمت ها و ضمانت تمام کالاها رضایت مشتریان را به دست آورد. از این که تا پایان ما را همراهی کردید سپاس گذاریم. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 6
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

قیمت

لطفا قیمت اون رو بگید

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 6
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ

لپ تاپ لنوو ThinkPad T460

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم