لپ تاپ لنووP50 نسل دوم

  • استحکام و مقاومت بالا
  • کیبورد و ترک پوینت و تاچ پد با کیفیت بالا
  • قدرت پردازشی بالا
  • پردازنده گرافیکی عالی
  • شارژدهی باتری فوق العاده بالا
  • نمایشگر با خاصیت  ips
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

لپ تاپ لنوو P50

لپ تاپ استوک لنوو P50 یکی دیگر از لپ تاپ های شرکت  Lenovo می باشد. با ما همراه باشید که با وجود قیمت آن از ویژگی های آن در خرید لپ تاپ مورد نیاز خود آگاه باشید. صفحه نمایش این لپ تاپ دارای یک پنل مات با کیفیت HD است. لپ تاپ لنوو با صفحه 15.6 اینچی و قابلیتباز شدن تا 180 درجه و وزن 2.6 کیلوگرمی روانه ی بازار لپ تاپ ها شده است. همین طور که از طراحی این برند خبردارید این مدل نیز دارای ضخامت و ساخته ای محکم می باشد که این ضخامت به 3 سانتی متر می رسد.

مانند دیگر لپ تاپ های دیگر این شرکت این محصول هم دارای ترک پوینت در وسط کیبورد می باشد

پردازنده لپ تاپ لنوو

تراشه به کار رفته در این لپ تاپ چهار هسته ای و از نوع i7 است که با سرعت 2.7 تا 3.6 گیگاهرتز است که می تواند یک کارت گرافیک و یک کنترلر حافظه دو کانال را در خود جای بدهد. پردازنده ی گرافیکی 4G M2000 با 28 نانومتر (که هرچه نانو بیشتر باشد سرعت عملکرد پردازنده ی گرافیکی بیشتر می باشد) در نظر گرفته شده است. این پردازنده در این مدل کاملا بهینه سازی شده است و این به ثبات رسیده است.

حافظه ی رم لپ تاپ استوک لنووP50 16 گیگابایت می باشد که می توان با وجود 4 اسلات آن را تا 32 گیگابایت ارتقا داد. ظرفیت داخلی این لپ تاپ 256 گیگابایت و دارای هاردی از نوع 256 SSD می باشد که می توانید شاهد وجود یک هارددیسک نیز بر روی ورودی مادربورد این لپ تاپ باشید.

اتصالات

این لپ تاپ در سمت چپ دارای  Express Card و Smart Card Reader می باشد که در سمت راست آن نیز Combo Audio و دو ورودی   USB3 وجود دارند. همچنین در پشت لپ تاب نیز می توان شاهد وجود دو ورودی  USB3 و ورودی  HDMI و ورودی شارژ و وب کم بود که در نور های زیاد و محیط کم نور تصاویر با کیفیتی را می گیرد. لپ تاپ استوک لنوو P220 بدون پورت  VGA است.

لپ تاپ لنوو P50 دارای اسپیکر با استریو داخلی و صدای دالبی مناسب تماشای فیلم های شماست. هرچند این لپ تاپ بدون کیبورد با نور پس زمینه است اما همچنان یکی از خوس ساخت ها و خوش دست های این مدل از نظر کیبور به حساب می آید . تاچ پد آن از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند مانند دیگر لپ تاپ های دیگر این شرکت این محصول هم دارای ترک پوینت در وسط کیبورد می باشد کیبورد و ترک پوینت و همان طور تاچ پد این لپ تاب بدون هیچ ایرادی شما را از موس بی نیاز می کنند. لپ تاپ لنوو P50 دارای حسگر اثر انگشت است که همچنین قابلیت اتصال به شبکه وای فای و بلوتوث داخلی را دارد.

نوع باتری موجود در این لپ تاپ 6 سلولی است که از جنس محبوب لیتیوم یونی با ظرفیت 90 وات ساعت است. و عمر آن 14 ساعت و 20 دقیقه است که اگر با دسترسی به اینترنت باشد این میزان به 18 ساعت کاهش می یابد و با حداکثر روشنایی و بار به 113 دقیقه کاهش می یابد.

اگر به دنبال خرید یک لپ تاپی با انجام کارهای سخت گرافیکی می گردید باید دقت کنید که این لپ تاپ یک گزینه عالی برای شما با قیمتی عالی است و می توانید از ویژگی های ناب آن بهره مند شوید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

لپ تاپ لنووP50 نسل دوم

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم