لپ تاپ استوک دل latitude 3520

  • سایز صفحه نمایش لپ تاپ :  15.6 اینچ
  • دقت صفحه نمایش : FULL HD
  • مدل و نوع  پردازنده - CPU : اینتل Core i7  6820 HQ
  • مدل و نوع  پردازنده گرافیکی  ( GPU ) : Quadro M620 2GB
  • ظرفیت حافظه RAM لپ تاپ : 16GB
  • نوع حافظه ( RAM) : DDR4
  • مقدار و نوع حافظه ذخیره سازی : 256SSD
  • طبقه‌بندی کاربری لپ تاپ : نیمه حرفه ای 
مرجع:
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

لپ تاپ استوک دل 3520 latitude


آیا به دنبال یک لپ تاپ خوب جهت انجام کارهای نیمه سنگین می گردید؟ آیا به یک لپ تاپ با کیفیت همراه با قیمت مناسب نیاز دارید؟ کمپانی دل توانسته است لپ تاپ مد نظر شما را به خوبی طراحی کند و در قالب لپ تاپ دل مدل 3520 که نمونه ای بی نظیر از لپ تاپ های صنعتی و کارآمد است آن را به نمایش بگذارد. لپ تاپ استوک Dell Latitude 3520 دستگاهی با قابلیت بسیار زیاد بوده که به کاربران ارائه شده و کاملا مقرون به صرفه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لپ تاپ دل سری 3520 تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

IM

لپ تاپ Dell Latitude 3520 مناسب چه کارهایی می باشد؟

این لپ تاپ مناسب برای مسائل آموزشی و کارهای تحصیلی، مناسب برای کارهای دانشجویی و مهندسی، محصولی پر کاربرد و مناسب برای کارهای طراحی و رندرینگ است. البته می تواند موردی مناسب برای گیمر ها نیز محسوب شود.

طراحی ظاهری لپ تاپ دل 3520 latitude

اندازه این لپ تاپ 252*377*24میلی متربوده و وزن آن کمی بیش از 2.3 کیلوگرم است. این ویژگی ها سبب شده تا لپ تاپ قابلیت حمل پیدا کند و کاربر از جا به جا کردن آن خسته نشود. این دستگاه برای کسانی که همیشه نیاز به همراه داشتن، لپ تاپ دارند پیشنهاد می شود زیرا علاوه بر وزن سبکی که دارد، فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند.

نمایشگر ، بدنه و کیبورد 

صفحه نمایش لپ تاپ 15.6 اینچ بوده و کیفیت تصویری که ارائه می دهد Full HD است. در این لپ تاپ صفحه نمایش مات تعبیه شده که اجازه نخواهد داد چشم کاربر در فضای آزاد اذیت شود. کیفیت بالایی که این نمایشگر دارد توانسته رضایت کاربران را به دست آورد. این نمایشگر با فناوریIPS  ساخته شده است که این بدان معناست که وقتی از هر زاویه ای به صفحه نمایش نگاه می کنید، کیفیت تصویر تغییر نمی کند.

IM

بدنه این لپ تاپ از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است که بسیار مقاوم در برابر ضربه و خط و خش می باشد. همچنین لولاهای آن برای باز و بسته شدن آسان نمایشگر طراحی شده اند. پشت صفحه نمایش نیز بسیار مقاوم است و هیچ گونه ضربه و فشاری را به نمایشگر منتقل نمی کند.

صفحه کلید دستگاه از پلاستیک فشرده ساخته شده است که موجب استحکام آن می باشد. کیبورد به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از دستگاه شناخته می شود که کاربر باید در حین کار با آن راحت باشد. صفحه کلید دارای حاشیه های مناسب است که تایپ با استفاده از این صفحه کلید را بسیار آسان می کند. تاچ پد این لپ تاپ سطحی صاف و هموار دارد. و به صورت یکپارچه طراحی شده است.

درگاه ها و راه های ارتباطی

در این دستگاه 3 عدد درگاه پورت USB3 برای نیازهای مختلف کاربر قرار داده شده است. این لپ تاپ از خروجی های HDMI و VGA نیز پشتیبانی می کند. در این مدل از لپ تاپ های دل، یک جک میکروفون و یک هدست وجود دارد. یک کارت خوان نیز بر روی دستگاه تعبیه شده است. در ضمن راه های ارتباطی که برای این محصول قرار داده اند شامل وای فای و بلوتوث می شود.

البته باید نقطه عطف این لپ تاپ را وجود ماژول سیم کارت فورجی دانست. همچنین با دارا بودن درگاه type_C این لپ تاپ تواسته نیازهای کاربران را پاسخگو باشد.

IM

باتری و سیستم خنک کننده 

این  لپ تاپ دستگاهی است، که انرژی کمی مصرف می کند و کاربر می تواند با خیال راحت از آن استفاده کند. قدرت باتری لپ تاپ  Dell Latitude 3520  68 وات بوده و 4 سلولی است. همچنین در ارتباط با جنس آن باید گفت جنس این باتری لیتیوم- یون می باشد. این باتری می تواند لپ تاپ شما را تا 8 ساعت شارژ نگه دارد. البته بر اساس صحبت هایی که برند سازنده داشته است، idle قادر است که حدود 16 ساعت به لپ تاپ برق رسانی کند.

لپ تاپ Dell Latitude 3520 برای رندرینگ و مصارف صنعتی بهترین انتخاب می تواند باشد. سیستم خنک کننده بسیار خوبی دارد و دارای دو فن به صورت مجزا است. به وسیله این دو فن، دمای سطح لپ تاپ همیشه کمتر از دمای بخش پشتی آن خواهد بود. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد، تا زمان بیشتری را با لپ تاپ سپری کنند بدون این که مشکلی در کارهای آن ها به وجود آید.

سیستم صوت و نویز

کارت صدایی که بر روی این محصول نصب شده مدل Realtek High Definition Audio است. این کارت صدا قابلیت خوبی در زمینه پردازش صدا دارد و بدون نویز است. این لپ تاپ دارای دو اسپیکر است که توانایی به وجود آوردن صدا با فرکانس بالا را دارند.

IM

سخن پایانی 

درواقع هدف از این مقاله آشنایی با ویژگی های لپ تاپ دل مدل 3520 بود، این مدل لپ تاپ جهت کارهای دانشجویی و همچنین مهندسی بسیار عالی می باشد. برای خرید انواع مدل های لپ تاپ دل می توانید به سایت هنارک مراجعه کنید. همچنین با ورود به سایت هنارک قیمت های مختلف محصولات را بررسی کنید و پس از ارزیابی می توانید لپ تاپ مد نظر و مورد علاقه خود را انتخاب و سفارش دهید. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما سپاس گذاریم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

قیمت

سلام قیمت این لپ تاپ نسبت له مدل های دیگر یکم بیشتر است چرا ؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام مشخصات و تمیزی لپ تاپ یکی از گزینه های مطرح تو هر دستگاهی هست .

لپ تاپ استوک دل latitude 3520

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم